Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Thordis2.0 schreef op 12 december 2014 @ 21:46:

[...]

ik heb het áltijd al gedacht van jou......Whut? Ikke maar denke dak een heel ander beeld hier net zette. Nou dan kennik net zo goe me zelluf zeijn.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:47:

[...]

Ik bedoel als zoon niet meer naar zijn vader zou willen. Helemaal niet meer.Oh, zo. Dat zou ook heel jammer zijn natuurlijk. Ik heb trouwens ook wel van die periodes gehad hoor, want ik lag op zeker moment nogal overhoop met zijn vrouw. Later losten we dat op door gezamenlijke uitstapjes-zonder-vrouw, en weer later gingen we gewoon samen uit eten of naar de kroeg .
En met van die 'types' bedoel ik zulke:

http://youtu.be/JDiF5Pf8iFQ
Ben dus ff kijken.
ik lig lichtjaren op jullie voor. Alles vreten ze uit, echt alles.
Ye ken.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 12 december 2014 @ 21:54:

ik lig lichtjaren op jullie voor. Alles vreten ze uit, echt alles.

*stopt vingers in oren*

Die happy-daddy is ook altijd zo'n

ik lig lichtjaren op jullie voor. Alles vreten ze uit, echt alles.Mwah, ik kijk nergens raar van op hoor. Daarvoor weet ik nog veel te goed hoe ik zelf was als puber en adolescent. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik mijn dochter al mijn uitvreetsels van harte aan zal raden .

ik lig lichtjaren op jullie voor. Alles vreten ze uit, echt alles.Maar ik hoop dat jij dat niet allemaal weet? Mijn gebroed is heel verstandig en ik hoop dat hij niet net als ik opgroeit voor galg en rad.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:48:

[...]

Niets werkt altijd en bij iedereen.Dat weet jij en dat weet ik. Het is een persoonlijk pijnpuntje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 21:57:

[...]

Dat weet jij en dat weet ik. Het is een persoonlijk pijnpuntje. Ik kan weer helemaal niets met een reguliere psycholoog.
En soms, zeker bij pubers, moet er wat dwang bijkomen. Het is eeuwig zonde als je de vormende jaren van je kind moet missen door een scheiding. Man en ik zijn al een eeuwigheid bij elkaar en kinderen hebben een hele goede band met ons allebei.
Ye ken.

ik lig lichtjaren op jullie voor. Alles vreten ze uit, echt alles.Tja, ik heb er heel wat jaren in de horeca achter de rug en ze vreten nog veel meer uit. Je kan het gewoon niet bedenken en wat ze op TV uitzenden is nog braaf, héél braaf.
quote:cochise schreef op 12 december 2014 @ 21:56:

[...]

Maar ik hoop dat jij dat niet allemaal weet? Mijn gebroed is heel verstandig en ik hoop dat hij niet net als ik opgroeit voor galg en rad.Ik hoor nu wel eens wat...krijg met terugwerkende kracht grijze haren
Ye ken.
Granny, weten we wel, we doen net alsof we het niet weten.

Slapen we beter op.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 12 december 2014 @ 21:58:

En soms, zeker bij pubers, moet er wat dwang bijkomen. Het is eeuwig zonde als je de vormende jaren van je kind moet missen door een scheiding. Man en ik zijn al een eeuwigheid bij elkaar en kinderen hebben een hele goede band met ons allebei.Dat klopt zeker, als het aan mijn puber had gelegen kwam hij nu alleen nog bij zijn vader op bezoek, maar daar was ik het niet mee eens.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 12 december 2014 @ 22:00:

[...]

Ik hoor nu wel eens wat...krijg met terugwerkende kracht grijze haren Zeg dan dat je het niet wilt weten.
Stanley, heb je weleens gekeken naar die Britse puber vakanties?!

Dat kan dus nog erger?.

Ik werk al 15 jaar niet meer in de horeca, maar dat heb ik toch niet gezien hoor. Overal blote lullen en tieten op straat, al neukend op een stoeprand met je 15 jaar. Bah.
quote:Zusenzoo schreef op 12 december 2014 @ 22:02:

Dat kan dus nog erger?.

Ik werk al 15 jaar niet meer in de horeca, maar dat heb ik toch niet gezien hoor. Overal blote lullen en tieten op straat, al neukend op een stoeprand met je 15 jaar. Bah.Dat soort taferelen idd. Dan vraag je je als ouder toch ook af waar het fout gegaan is?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 21:45:

[...]

Ik heb hetzelfde met EMDR.Wat is EMDR in vredesnaam?
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 21:58:

[...]

Ik kan weer helemaal niets met een reguliere psycholoog.Ik dus ook niet, daar komt tegenwoordig enkel en alleen EMDR uit de koker.
quote:Rasa* schreef op 12 december 2014 @ 22:05:

[...]

Wat is EMDR in vredesnaam?Dit: http://www.emdr.nl/emdr-videoclip.htm
quote:Zusenzoo schreef op 12 december 2014 @ 22:02:

Dat kan dus nog erger?.

Ik werk al 15 jaar niet meer in de horeca, maar dat heb ik toch niet gezien hoor. Overal blote lullen en tieten op straat, al neukend op een stoeprand met je 15 jaar. Bah.Tja, ambulances die af en aan rijden door GHB, ketamine, slechte pillen, het kan echt veel erger.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 22:05:

[...]

Ik dus ook niet, daar komt tegenwoordig enkel en alleen EMDR uit de koker.

Een psycholoog heeft mij nog nooit iets verteld wat ik zelf niet al wist.

Ik heb ooit regressietherapie gedaan. Voor velen erg zweverig, het heeft mij enorm geholpen.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 22:03:

[...]

Dat soort taferelen idd. Dan vraag je je als ouder toch ook af waar het fout gegaan is?

Nou!

Beetje te sociaal vaardig....
MissI, ben laat ik weet het. Maar hoe was het gesprek gegaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven