Napraattopic 130

01-06-2020 19:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
De kinderwens van Eveline Jansen vind ik ook fishy. Ik kom akelig dichtbij het punt dat ik gewoon mijn werk ga doen.
Oja, de nuance is daar ver te zoeken.
Ow, de heks is gewist, blijkbaar is er gestaft. Vind zowaar terecht.
Luci_Morgenster schreef:
05-06-2020 16:26
Ik zet een Shaggy in! Ik had haar wel geblockt.
Luci_Morgenster schreef:
05-06-2020 16:26
Ik heb gestaft. Sloeg nergens op en ging echt te ver.
¡Apagando las luces!
Ik ben meestal tegen staffen voor een ander. Maar deze keer. Bedankt. :redrose:
Luci_Morgenster schreef:
05-06-2020 16:40
Ik ben meestal tegen staffen voor een ander. Maar deze keer. Bedankt. :redrose:
Ik normaal ook, en staf normaal ook niet, maar hiervan ging m'n bloed echt koken. Maar dat heb ik vaker bij deze forummer.
¡Apagando las luces!
Ik doe rode lipgloss op en dan een mondkapje om naar de supermarkt te gaan. Heel postfeministisch van me.
Heb ik net zo'n stennis lopen trappen in het uit de kast-topic, komt me hier een gezinslid "uit de kast" voor de tweede fokking keer. :furious: Sorry hoor maar dan hou je gewoon van aandacht
Murrmurr schreef:
05-06-2020 15:14
Ik post niet op Actueel omdat ik forum voor mijn lol, en dankzij het topic op overig over vrouwen die lastiggevallen worden snap ik waarom. Wat een misselijke mensen die zo'n onderwerp misbruiken om alleen maar hun gal te spuien over Noord-Afrikaanse mannen. Zuignappen.
Ik heb alleen op de eerste pagina een paar posts gelezen na het lezen over Noord-Afrikaanse mannen ben ik afgehaakt. Ik ga daar ook niet posten. Het valt die zuignappen toch niet aan het verstand te peuteren dat niet alle Noord-Afrikaanse mannen hetzelfde zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik kom pas net terug van wassen, en ik hoefde het topic niet eens aan te klikken om te weten waar het naartoe zou gaan. Bahbah.
Tomatensoep met balletjes en daarna een broodje knakworst.
Het gaat daar niet eens om het bashen van Moslims.

Maar ze zijn vrouwen aan het bashen die daar aangeven dat ze naast die groep mannen waar Myrthe het over heeft (en welke ook worden gezien als groot probleem) ook mannen van andere afkomst zelfde soort denken en gedrag vertonen.

Dus dat het eigenlijk een heel triest en groot probleem is met een deel van de manelijke bevolking. Van allerlei afkomst. Dus ook die groep' moslim' mannen maar ook Floris en Jan als je ze in de kroeg tegenkomt.

Dat mag je niet zeggen. Waarom? :?: :?: :roll:
Kibbeling en vers brood van de marktbakker.
Murrmurr schreef:
05-06-2020 18:33
Heb ik net zo'n stennis lopen trappen in het uit de kast-topic, komt me hier een gezinslid "uit de kast" voor de tweede fokking keer. :furious: Sorry hoor maar dan hou je gewoon van aandacht
Was ie er dan weer terug in gekropen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Luci_Morgenster schreef:
05-06-2020 19:02

Maar ze zijn vrouwen aan het bashen die daar aangeven dat ze naast die groep mannen waar Myrthe het over heeft (en welke ook worden gezien als groot probleem) ook mannen van andere afkomst zelfde soort denken en gedrag vertonen.

Dus dat het eigenlijk een heel triest en groot probleem is met een deel van de manelijke bevolking. Van allerlei afkomst. Dus ook die groep' moslim' mannen maar ook Floris en Jan als je ze in de kroeg tegenkomt.

Omdat je dan hun Noord-Afrikanen-bash feestje verpest.
Lady*Voldemort schreef:
05-06-2020 19:06
Omdat je dan hun Noord-Afrikanen-bash feestje verpest.
Precies. En dat mag je ook niet zeggen. :lol:
Luci_Morgenster schreef:
05-06-2020 19:02

Dit inderdaad. Maar omdat Floris en Jan waarschijnlijk tot het type corpsbal a la Vindicat behoren. Die aan slutshaming doen en liederen zingen dat je vrouwelijke studenten kunt doen voor een pak peuken en een Smirnoff. Ze zijn blank dus dan is het grappig en niet serieus bedoeld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dat Vindicat een rioolputje is weet bijna iedereen.

Maar Floris en Jan zijn de buurman. En de man van je vriendin, die enkel die ene keer in het begin toen die dronken was en die andere keer na 443 normale keren die kant van zichzelf liet zien.
En je collega, die hihihihahahaha op de appgroep van zijn voetbalteam dingen binnenkrijgt waarvoor hij hahahahoehoehoe ontslagen zou worden haha.
En de echtgenoot, die echt niet zo is, behalve wanneer het mannen onder elkaar zijn met zo’n sfeer weetjewel. Die bedoeld het niet zo. Die kan samen met tig vrouwen in koor roepen dat ‘mannen nu eenmaal zo zijn’.

En niet alle mannen zijn zo. Maar heel veel wel en dat wringt, want iedereen (inclusief Floris en Bert) weet hoe fout dat is. Behalve als je Achmed heet. Dan is het volgens verwachting.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik word daar een beetje moedeloos van. En dan vooral van die metakritiek waarbij je nog gestraft wordt voor je nuance ook, alsof genuanceerd zijn een ziekte is.
Oudblond schreef:
05-06-2020 19:05
Was ie er dan weer terug in gekropen?
Ja per relatie kun je dat blijkbaar herstellen en opnieuw doen voor een extra dramatisch effect
Betty_Slocombe schreef:
05-06-2020 19:48
Ik word daar een beetje moedeloos van. En dan vooral van die metakritiek waarbij je nog gestraft wordt voor je nuance ook, alsof genuanceerd zijn een ziekte is.
Nuance verkoopt niet echt lekker in de aandachtseconomie EN DAAROM GAAN WE ALLEMAAL NAAR DE HEL!!!!!
feow schreef:
05-06-2020 19:46
Dat Vindicat een rioolputje is weet bijna iedereen.

Maar Floris en Jan zijn de buurman. En de man van je vriendin, die enkel die ene keer in het begin toen die dronken was en die andere keer na 443 normale keren die kant van zichzelf liet zien.
En je collega, die hihihihahahaha op de appgroep van zijn voetbalteam dingen binnenkrijgt waarvoor hij hahahahoehoehoe ontslagen zou worden haha.
En de echtgenoot, die echt niet zo is, behalve wanneer het mannen onder elkaar zijn met zo’n sfeer weetjewel. Die bedoeld het niet zo. Die kan samen met tig vrouwen in koor roepen dat ‘mannen nu eenmaal zo zijn’.

En niet alle mannen zijn zo. Maar heel veel wel en dat wringt, want iedereen (inclusief Floris en Bert) weet hoe fout dat is. Behalve als je Achmed heet. Dan is het volgens verwachting.
Dat.
Betty_Slocombe schreef:
05-06-2020 19:48

Zo mooi geschreven. En waar.
Murrmurr schreef:
05-06-2020 19:50
Nuance verkoopt niet echt lekker in de aandachtseconomie EN DAAROM GAAN WE ALLEMAAL NAAR DE HEL!!!!!
Joh, er stond vandaag voor mijn plaatselijke Jumbo een meneer met een petje met Jezus hartje jou die precies hetzelfde tegen me zei. Ik kon kiezen tussen de weg naar Jezus en de weg naar de hel. Ik wou graag naar huis, want ik had boodschappen, maar dat vond hij niet grappig.

Ik zou trouwens best graag willen praten over culturen en vrouwen. Maar dat gaat niet op dit forum, voor je het weet word je meegesleurd op het bootje van racisten, moslimhaters, engerds en ander onprettig volk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven