Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Istar_ schreef op 18 december 2014 @ 13:53:

En dat is....

Een miniabonnement op de Sante. Dus die krijg ik 3x gratis. Jeetje, dat had ik nou nooit bedacht. Zo leuk en attent Gaaf
Wat een dom blad vind ik dat. Stom kerstcadeau.
Ik ben er zooooo blij mee.

Ze kunnen de graftyfus krijgen.

En dat nog met droge ogen weggeven hè? Onvoorstelbaar. Ik hoef echt geen duur cadeau, maar geef dan een boekenbon of een goed doel ofzo. Hier steek ik de open haard mee aan. Ook zonde.
kijk nog eens heel goed!

ik had ooit een lelijke tas weggegooit uit het pakket, bleek dat daar 3 waardenbonnen in zaten van 25 gulden.
en zo ook een hemapinpas. dacht wat mot ik daar nou mee. geld opzetten, zeker een akkoordje met de hema

bleek daar ook al 25 euro op te staan :(
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 14:04:

kijk nog eens heel goed!

ik had ooit een lelijke tas weggegooit uit het pakket, bleek dat daar 3 waardenbonnen in zaten van 25 gulden.Tassen weggooien is sowieso een gevaarlijke hobby. Ik heb tot twee keer aan toe een ouwe tas weggegooid met mijn ID-kaart erin .
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 14:04:

kijk nog eens heel goed!

ik had ooit een lelijke tas weggegooit uit het pakket, bleek dat daar 3 waardenbonnen in zaten van 25 gulden.

Nee, dit is het echt.

En een motiverend boekje, door de directeur geschreven over hoe goed onze organisatie wel niet is.
heb ooit een vriend gehad die rotzooi dacht weg te gooien. was oa een tas met een nieuwe jurk erin.

maar gelukkig op tijd erachter gekomen, want de klikobus zou hem volgende dag komen legen
dat gaat me mijn koekoek te boven, istar!
dat de mods berichten zo kunnen negeren, dat snap ik niet. zeg dan tenminste: gelezen en zoek het zelf maar uit
misschien een melding maken dat je een mail hebt verstuurd en dat je graag antwoord verwacht
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 14:09:

dat gaat me mijn koekoek te boven, istar!Het mijne ook. En zoals ik al zei, ik hoef echt niets duurs, ik weet ook niet beter in mijn sector, maar dit vind ik zo schraperig. En ook niet echt een signaal van waardering, wat een kerstpakket toch wel is.
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 14:11:

dat de mods berichten zo kunnen negeren, dat snap ik niet. zeg dan tenminste: gelezen en zoek het zelf maar uit

Dat zeggen ze toch...

In dit geval is zelfs een half woord overbodig.

Een reactie lokt ook weer een hele stortvloed aan reacties uit. Daar hebben ze ff geen zin in denk ik.

Ik geef ze geen ongelijk.
.
Wil iemand een Santé of 3?
dat heb ik dan niet gezien, blijkbaar ondergesneeuwd daar
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 14:15:

dat heb ik dan niet gezien, blijkbaar ondergesneeuwd daarNee ik heb ook niks gezien. Maar geen antwoord is ook een antwoord he.
.
ja ok ik geef ze ergens ook geen ongelijk, impala

maar als hier de telefoon naast mijn hoofd gaat neem ik hem ook op ondanks echt geen zin

of wat te denken van de deurbel!
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 14:16:

maar als hier de telefoon naast mijn hoofd gaat neem ik hem ook op ondanks echt geen zin

of wat te denken van de deurbel!Nou ik niet hoor. Moet je ook eens op oefenen ! Lekker rustig.
.
zwijgen is toestemmen gaat niet op in deze als ik jouw spreuk ter harte neem ;)
quote:fluim schreef op 18 december 2014 @ 14:16:

of wat te denken van de deurbel!Echt? Als ik er geen zin in heb doe ik dat niet.
ooit wel achter de kast gekropen of vlak in de bank gaan liggen. maar ben altijd bang dat ze dan door de ramen gaan gluren en dan lig je toch mooi voor lul

fijne van mijn mobiel is dat hij grotendeels uitstaat. ik zit niet te wachten op die inbreuken
ja heel triest gesteld wat dat betreft met mij., in de tijd dat ik nog aan msn deed kon ik die berichten niet negeren, ik moest antwoorden. zelfs als ik me op inviseble had gezet :(

alsof ze me zagen ofzo?
Hahaha. Ik ben daar echt heel makkelijk in. Te makkelijk soms.
Niet opnemen of uitzetten is ongeveer hetzelfde.

Viva heeft hem ook op stil gezet. En de voicemail uit

(zouden ze ook de gordijnen hebben dichtgetrokken op de internetredactie?)

Shit ik word nu alweer zomaar uitgelogd bij het editten van een bericht. Hebben jullie daar ook last van?
.
quote:impala schreef op 18 december 2014 @ 14:17:

[...]

Nou ik niet hoor. Moet je ook eens op oefenen ! Lekker rustig.+1
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven