Napraattopic 152
donderdag 16 juni 2022 om 09:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 5 juli 2022 om 20:41
Precies wat ik dacht. En dan is de boel nog wel 2 cups gekrompen.Helaholalala schreef: ↑05-07-2022 20:40Nou Moi, maak je borsten maar net.....
Het komt allemaal weer ff boven drijven

Heb jij de vroegere nicks van de huilies?AeonOfWinter schreef: ↑05-07-2022 20:40Gekookt hart op je rug, je weet toch. Ik heb ineens een Deja-vu gevoel.
En dan nog in de verdediging schieten ook. Het is gewoon een hele foute opmerking en flauw om dan naar haar te wijzen dat ze vaak een grote mond heeft. Wat voor jou geldt (zwarte humor is geweldig) hoeft niet voor een ander te gelden. Het kan heel kwetsend en verkeerd zijn en dat is toch niet wat je wil? Of moet de ander maar veranderen naar jouw standaarden?

dinsdag 5 juli 2022 om 20:43

dinsdag 5 juli 2022 om 20:43
Jij vindt het een foute opmerking. Ik niet. Wat je al zegt, wat voor de één geldt geldt voor de ander niet. Aangezien Lv wel van de zwarte grappen is vond ik hem prima kunnen. Denkt zíj daar anders over dan kan ze het ook prima laten weten.Bedsermoen schreef: ↑05-07-2022 20:41En dan nog in de verdediging schieten ook. Het is gewoon een hele foute opmerking en flauw om dan naar haar te wijzen dat ze vaak een grote mond heeft. Wat voor jou geldt (zwarte humor is geweldig) hoeft niet voor een ander te gelden. Het kan heel kwetsend en verkeerd zijn en dat is toch niet wat je wil? Of moet de ander maar veranderen naar jouw standaarden?

dinsdag 5 juli 2022 om 20:44
Haha zijn al enige tijd Marie jo’s, maar nog net wat duurder

dinsdag 5 juli 2022 om 20:47
Huilie rescue Squad? Zijn we dertien en staan we stiekem te roken op een schoolplein? Jij maakt een opmerking over suïcide die niet lekker valt. Ik heb het vervolgens bij mezelf gehouden, dat je MIJ gekwetst hebt met die lolligbedoelde kutopmerking. En ik zal vast niet de enige zijn. Ook daar kan geen greintje respect of excuses vanaf en kan je alleen maar nog naarder reageren. Ik heb gewoon medelijden met je omdat je vast niet voor je lol zo overdreven hard en gevoelloos doet. En nee dan heb ik het niet alleen over dit ene verhaal.

dinsdag 5 juli 2022 om 20:48
Jij zegt in jouw zelfde riedel dat als ik suïcide van dichtbij had gemaakt ik het niet grappig zou vinden.Mikmakmadame schreef: ↑05-07-2022 20:47Huilie reactie Squad? Zijn we dertien en staan we stiekem te roken op een schoolplein? Jij maakt een opmerking over suïcide die niet lekker valt. Ik heb het vervolgens bij mezelf gehouden, dat je MIJ gekwetst hebt met die lolligbedoelde kutopmerking. En ik zal vast niet de enige zijn. Ook daar kan geen greintje respect of excuses vanaf en kan je alleen maar nog naarder reageren. Ik heb gewoon medelijden met je omdat je vast niet voor je lol zo overdreven hard en gevoelloos doet. En nee dan heb ik het niet alleen over dit ene verhaal.
Ik zeg dat ik dat heb en er nog steeds hard om kan lachen.

dinsdag 5 juli 2022 om 20:51

En alles wat daarna is gezegd vind ik ook

Ben niet zo in de stemming voor zulke grappen dus ik ga elders.

dinsdag 5 juli 2022 om 20:53
Dat jij het om te brullen vindt, is volkomen duidelijk. Ik heb je duidelijk gemaakt dat je mij gekwetst hebt. Daar hoort in mijn wereld bij beschaafde en empathisch normaal in elkaar zittende mensen andere reacties bij dan jij nu laat zien.
dinsdag 5 juli 2022 om 21:10
Bij mij hielp een flesje F.loradix ijzer ( vloeibaar) om weer wat energie te krijgen.Moiren schreef: ↑05-07-2022 12:28Eerlijk? Ruk. Wel een soort van klachtenvrij, maar als ik de trap op loop moet ik zittend bijkomen. Als ik gedoucht heb moet ik liggen om bij te komen. Als ik opsta van een stoel oid moet ik me vasthouden omdat ik zo duizelig ben dat ik om ga vallen.
Nou is eten ook wel echt een ding nog, omdat ik niet ruik en proef en nog steeds maagpijn heb.
En geen idee wat ik moet doen om te herstellen.

dinsdag 5 juli 2022 om 21:14
Precies, kan. Goed punt.Bedsermoen schreef: ↑05-07-2022 20:41En dan nog in de verdediging schieten ook. Het is gewoon een hele foute opmerking en flauw om dan naar haar te wijzen dat ze vaak een grote mond heeft. Wat voor jou geldt (zwarte humor is geweldig) hoeft niet voor een ander te gelden. Het kan heel kwetsend en verkeerd zijn en dat is toch niet wat je wil? Of moet de ander maar veranderen naar jouw standaarden?
dinsdag 5 juli 2022 om 21:15
Www.viafora.nlMikmakmadame schreef: ↑05-07-2022 20:53Dat jij het om te brullen vindt, is volkomen duidelijk. Ik heb je duidelijk gemaakt dat je mij gekwetst hebt. Daar hoort in mijn wereld bij beschaafde en empathisch normaal in elkaar zittende mensen andere reacties bij dan jij nu laat zien.

dinsdag 5 juli 2022 om 21:18
Sorry, wat bedoel je precies?

dinsdag 5 juli 2022 om 21:20
Heel beschaafd en empatisch forum, past je waarschijnlijk beter

dinsdag 5 juli 2022 om 21:23
Nou, dat valt tegen hoorHelaholalala schreef: ↑05-07-2022 21:20Heel beschaafd en empatisch forum, past je waarschijnlijk beter![]()

dinsdag 5 juli 2022 om 21:27
Naar gedrag dit.Helaholalala schreef: ↑05-07-2022 21:20Heel beschaafd en empatisch forum, past je waarschijnlijk beter![]()
dinsdag 5 juli 2022 om 21:28