Napraattopic 152
donderdag 16 juni 2022 om 09:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 152!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 6 juli 2022 om 12:23
Ik heb geen account daar, maar als ik er eens iets lees raak ik iedere keer weer overprikkeldAeonOfWinter schreef: ↑05-07-2022 23:04Geen idee of wat Moi zei de aanleiding was dit keer, zo wel kan LV dat prima zelf uitten.
Maar dat je met een zwart gevoel voor humor dús geen ervaring met iets hebt en blijkbaar ook meteen niet beschaafd of empathisch bent gaat er bij mij niet in. Zo wel, dan ben ik bij deze ook afgeschreven. En Via was ook al prut, dus dan wordt het Fok (help).

woensdag 6 juli 2022 om 12:42
En als je dan voortaan eerst even goed leest voordat je nogal lelijk gaat roeptoeteren??Bedsermoen schreef: ↑06-07-2022 12:20Ik was ook even in de vooronderstelling dat het haar huisdier was
Het is maar een idee...

woensdag 6 juli 2022 om 14:04

woensdag 6 juli 2022 om 14:51

woensdag 6 juli 2022 om 16:17
Nou, ik was gisteren even in de lidl, daar was al het verse voedsel inderdaad weg.
Ook al het water ed.
Kreeg een maart 2020 flashback.
Maar goed, ik had nog groente in de koelkast.
woensdag 6 juli 2022 om 16:39
woensdag 6 juli 2022 om 19:12
Ja, jullie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 6 juli 2022 om 23:11
De stationskat Sjors was best een bekende kat. Er is een instagramaccount met 1500+ volgers. Die wordt beheerd door Noortje en wordt/werd gevuld met foto's van allerlei mensen met Sjors. In een portret wordt Sjors omschreven als aanhankelijk en valt in slaap als hij wordt opgepakt.
woensdag 6 juli 2022 om 23:15
Wat sneu, iemand had dat lieve katje onder zijn hoede moet nemen ipv verder laten zwerven op straat en daar zoveel media over kunnen plaatsen maar zo laten is toch ook raar. Op zn minst brengen naar een asiel had een hoop gescheeld.madamzonderm schreef: ↑06-07-2022 23:11De stationskat Sjors was best een bekende kat. Er is een instagramaccount met 1500+ volgers. Die wordt beheerd door Noortje en wordt/werd gevuld met foto's van allerlei mensen met Sjors. In een portret wordt Sjors omschreven als aanhankelijk en valt in slaap als hij wordt opgepakt.

woensdag 6 juli 2022 om 23:16
Schattig!madamzonderm schreef: ↑06-07-2022 23:11De stationskat Sjors was best een bekende kat. Er is een instagramaccount met 1500+ volgers. Die wordt beheerd door Noortje en wordt/werd gevuld met foto's van allerlei mensen met Sjors. In een portret wordt Sjors omschreven als aanhankelijk en valt in slaap als hij wordt opgepakt.
woensdag 6 juli 2022 om 23:24
Zou beter zijn geweestGevoelsmens schreef: ↑06-07-2022 23:15Wat sneu, iemand had dat lieve katje onder zijn hoede moet nemen ipv verder laten zwerven op straat en daar zoveel media over kunnen plaatsen maar zo laten is toch ook raar. Op zn minst brengen naar een asiel had een hoop gescheeld.

Ik heb vanavond een pupje geadopteerd die ergens achter is gelaten en in het asiel is terechtgekomen.
Vrienden, vrijwilligers in het asiel hebben hem thuis omdat zo n hummeltje eerst in quarantaine moet en brachten hem mee vanavond.
Nu hebben we binnenkort 3 hondjes

Pieremachochel
woensdag 6 juli 2022 om 23:28
Bij de instagramaccount staat "(geen zwerf)". Ik weet dan niet of het een baasje heeft maar hij ving zijn eten en zag er gezond uit in de video.Gevoelsmens schreef: ↑06-07-2022 23:15Wat sneu, iemand had dat lieve katje onder zijn hoede moet nemen ipv verder laten zwerven op straat en daar zoveel media over kunnen plaatsen maar zo laten is toch ook raar. Op zn minst brengen naar een asiel had een hoop gescheeld.

woensdag 6 juli 2022 om 23:33
Wat lief van je!noglangnietjarig schreef: ↑06-07-2022 23:24Zou beter zijn geweest![]()
Ik heb vanavond een pupje geadopteerd die ergens achter is gelaten en in het asiel is terechtgekomen.
Vrienden, vrijwilligers in het asiel hebben hem thuis omdat zo n hummeltje eerst in quarantaine moet en brachten hem mee vanavond.
Nu hebben we binnenkort 3 hondjes![]()