Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
06-07-2022 12:15
Een plaatselijk beroemde stationspoes, net even wat anders wat mij betreft.
Ik was ook even in de vooronderstelling dat het haar huisdier was
AeonOfWinter schreef:
05-07-2022 23:04
Geen idee of wat Moi zei de aanleiding was dit keer, zo wel kan LV dat prima zelf uitten.

Maar dat je met een zwart gevoel voor humor dús geen ervaring met iets hebt en blijkbaar ook meteen niet beschaafd of empathisch bent gaat er bij mij niet in. Zo wel, dan ben ik bij deze ook afgeschreven. En Via was ook al prut, dus dan wordt het Fok (help).
Ik heb geen account daar, maar als ik er eens iets lees raak ik iedere keer weer overprikkeld😂
Bedsermoen schreef:
06-07-2022 12:20
Ik was ook even in de vooronderstelling dat het haar huisdier was
En als je dan voortaan eerst even goed leest voordat je nogal lelijk gaat roeptoeteren??
Het is maar een idee...
Solomio schreef:
06-07-2022 12:17
Multivitamine bruistabletten van het Kruidvat. Niet die met extra hoge dosering, gewoon 100% van de adh's.
Kan dat samen met 2x5600 D per week?
Moiren schreef:
06-07-2022 12:53
Kan dat samen met 2x5600 D per week?
Geen idee. Ik slik 3x per week 50 microgram vit D, dat is vogens mij minder dan jij hier schrijft.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
06-07-2022 14:04
Geen idee. Ik slik 3x per week 50 microgram vit D, dat is vogens mij minder dan jij hier schrijft.
Beetje minder :hihi:
Moiren schreef:
06-07-2022 14:08
Beetje minder :hihi:
50 microgram is 2000 IE, ik neem aan dat jij 2x 5600 IE bedoelt, dus dan scheelt het iets minder dan de helft.

David Dunning
Solomio schreef:
06-07-2022 14:51
50 microgram is 2000 IE, ik neem aan dat jij 2x 5600 IE bedoelt, dus dan scheelt het iets minder dan de helft.
Yep. Beetje minder dus.
Sperziebonen, (vega)vleesvervanger, aardappels
Felidaes schreef:
06-07-2022 15:59
Sperziebonen, (vega)vleesvervanger, aardappels

Waren de schapPen nog niet leeg?
noglangnietjarig wijzigde dit bericht op 06-07-2022 16:03
Reden: P
0.32% gewijzigd
Pieremachochel
noglangnietjarig schreef:
06-07-2022 16:03
Waren de schapPen nog niet leeg?
Nou, ik was gisteren even in de lidl, daar was al het verse voedsel inderdaad weg.
Ook al het water ed.
Kreeg een maart 2020 flashback.

Maar goed, ik had nog groente in de koelkast.
De supermarkten zijn inmiddels weer de schappen aan het vullen.
Pieremachochel
aardbei35 schreef:
06-07-2022 12:23
Ik heb geen account daar, maar als ik er eens iets lees raak ik iedere keer weer overprikkeld😂
Ik ook, ben binnen 24 uur gillend gek. Nou ja, nog gekker.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Hebben jullie LV weggejaagd? :confused:
Jullie? O_o
Cookielover schreef:
06-07-2022 19:07
Jullie? O_o
Ja, jullie.

David Dunning
Solomio schreef:
06-07-2022 19:12
Ja, jullie.
Nou dan zijn jullie mooi stom
De stationskat Sjors was best een bekende kat. Er is een instagramaccount met 1500+ volgers. Die wordt beheerd door Noortje en wordt/werd gevuld met foto's van allerlei mensen met Sjors. In een portret wordt Sjors omschreven als aanhankelijk en valt in slaap als hij wordt opgepakt.
madamzonderm schreef:
06-07-2022 23:11
De stationskat Sjors was best een bekende kat. Er is een instagramaccount met 1500+ volgers. Die wordt beheerd door Noortje en wordt/werd gevuld met foto's van allerlei mensen met Sjors. In een portret wordt Sjors omschreven als aanhankelijk en valt in slaap als hij wordt opgepakt.
Wat sneu, iemand had dat lieve katje onder zijn hoede moet nemen ipv verder laten zwerven op straat en daar zoveel media over kunnen plaatsen maar zo laten is toch ook raar. Op zn minst brengen naar een asiel had een hoop gescheeld.
madamzonderm schreef:
06-07-2022 23:11
Schattig!
Gevoelsmens schreef:
06-07-2022 23:15
Wat sneu, iemand had dat lieve katje onder zijn hoede moet nemen ipv verder laten zwerven op straat en daar zoveel media over kunnen plaatsen maar zo laten is toch ook raar. Op zn minst brengen naar een asiel had een hoop gescheeld.
Zou beter zijn geweest :|

Ik heb vanavond een pupje geadopteerd die ergens achter is gelaten en in het asiel is terechtgekomen.
Vrienden, vrijwilligers in het asiel hebben hem thuis omdat zo n hummeltje eerst in quarantaine moet en brachten hem mee vanavond.
Nu hebben we binnenkort 3 hondjes :heart:
Pieremachochel
Gevoelsmens schreef:
06-07-2022 23:15
Bij de instagramaccount staat "(geen zwerf)". Ik weet dan niet of het een baasje heeft maar hij ving zijn eten en zag er gezond uit in de video.
Elfje* schreef:
06-07-2022 23:16
Schattig!
Een buurtkat lijkt me erg leuk! Kom niet zo vaak bij een station. Mijn kat werd door veel mensen geaaid. Aardig initiatief van Noortje (beheerder van het instagramaccount).
noglangnietjarig schreef:
06-07-2022 23:24
Zou beter zijn geweest :|

Ik heb vanavond een pupje geadopteerd die ergens achter is gelaten en in het asiel is terechtgekomen.
Vrienden, vrijwilligers in het asiel hebben hem thuis omdat zo n hummeltje eerst in quarantaine moet en brachten hem mee vanavond.
Nu hebben we binnenkort 3 hondjes :heart:
Wat lief van je!
Elfje* schreef:
06-07-2022 23:33
Wat lief van je!

Dankje :)
Pieremachochel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven