Napraattopic 159, met geklets
vrijdag 9 juni 2023 om 20:22
Beste forummers,
Welkom in napraat 158!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 158:
overig/napraattopic-deel-158-met-geklet ... es/498269#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 158!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 158:
overig/napraattopic-deel-158-met-geklet ... es/498269#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 2 juli 2023 om 18:49
MrsMorrison schreef: ↑02-07-2023 18:47Ik ben toch wel heel erg blij dat ik mijn identiteit niet heb verbonden aan mijn uiterlijk... er zijn voordelen aan gewoon middelmatig zijn dus...
Je zult als bijna 50iger er maar achter komen dat je verder niks hebt dan je vergaande uiterlijk. Lijkt me ook vreselijk...
Ik denk daarom dat die tiktok/IG generatie het nog best zwaar gaat krijgen wanneer de deceptie begint.
zondag 2 juli 2023 om 18:49
OlleGrieze schreef: ↑02-07-2023 18:45Lijkt me wel; Jij in wit pak en ik in een witte cocktailjurk? Gala lijkt me op een maandag een beetje overdreven.
Mag ik ook mijn hoed op?
Ik ben wel iets aangekomen (deze foto is van vorig jaar) maar ik vind dat whet nog wel kan.

Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.

zondag 2 juli 2023 om 18:51
Het zal allemaal wel meevallen met die mevrouw. Toevallig stuitte ik vandaag op een topic van haar van een jaar geleden, en toen zat haar zoon in 4-gym en bleef ie voor de tweede keer zitten. En nu heeft ie op wonderbaarlijke wijze zijn diploma gehaald en ook nog allerlei bestuursfuncties verricht op school en websites bijgehouden en posters gemaakt. Dus het zal allemaal wel.MrsMorrison schreef: ↑02-07-2023 18:47Ik ben toch wel heel erg blij dat ik mijn identiteit niet heb verbonden aan mijn uiterlijk... er zijn voordelen aan gewoon middelmatig zijn dus...
Je zult als bijna 50iger er maar achter komen dat je verder niks hebt dan je vergaande uiterlijk. Lijkt me ook vreselijk...

zondag 2 juli 2023 om 18:52
EsterInside schreef: ↑02-07-2023 18:49Ik denk daarom dat die tiktok/IG generatie het nog best zwaar gaat krijgen wanneer de deceptie begint.
Ik denk dat je daar zomaar eens gelijk in kunt hebben. Hun wereld draait zo enorm op uiterlijk vertoon en iedereen wil er hetzelfde uitzien. Een eenheidsworst aan jonge meiden en jongens. Jammer want ruimte om jezelf te zijn is er zo niet al denkt men van wel. In die wereld dan he...

zondag 2 juli 2023 om 18:56
Lady*Voldemort schreef: ↑02-07-2023 18:51Het zal allemaal wel meevallen met die mevrouw. Toevallig stuitte ik vandaag op een topic van haar van een jaar geleden, en toen zat haar zoon in 4-gym en bleef ie voor de tweede keer zitten. En nu heeft ie op wonderbaarlijke wijze zijn diploma gehaald en ook nog allerlei bestuursfuncties verricht op school en websites bijgehouden en posters gemaakt. Dus het zal allemaal wel.
Okee... gvd altijd loepen dus. Ik zal het nooit leren.. maar toch zijn er genoeg dames die zich erin herkennen. Ik vind dat ergens wel jammer, ook al kan ik best onzeker zijn over mijn uiterlijk, en er soms ook echt van balen, het is niet alleen wie ik ben.
zondag 2 juli 2023 om 19:00
Deze kan prima.PoesmetLaarzen schreef: ↑02-07-2023 18:49Mag ik ook mijn hoed op?
Ik ben wel iets aangekomen (deze foto is van vorig jaar) maar ik vind dat whet nog wel kan.
![]()
Geen bijzonderheden

zondag 2 juli 2023 om 19:00
Loepen heeft geen zin hoor, ze is al honderd keer gepermaat en ze komt iedere keer weer terug onder een andere nick en met nieuwe varianten op oude verhalen. En ze doet ook geen enkele poging om niet herkend te worden.MrsMorrison schreef: ↑02-07-2023 18:56Okee... gvd altijd loepen dus. Ik zal het nooit leren.. maar toch zijn er genoeg dames die zich erin herkennen. Ik vind dat ergens wel jammer, ook al kan ik best onzeker zijn over mijn uiterlijk, en er soms ook echt van balen, het is niet alleen wie ik ben.
Maakt mij allemaal niet uit hoor, zo lang ze zich een beetje gedraagt mag ze van mij blijven. Maar het maakt niet dat ik haar nog erg serieus neem zeg maar.
zondag 2 juli 2023 om 19:01
I rest my case.Lady*Voldemort schreef: ↑02-07-2023 18:51Het zal allemaal wel meevallen met die mevrouw. Toevallig stuitte ik vandaag op een topic van haar van een jaar geleden, en toen zat haar zoon in 4-gym en bleef ie voor de tweede keer zitten. En nu heeft ie op wonderbaarlijke wijze zijn diploma gehaald en ook nog allerlei bestuursfuncties verricht op school en websites bijgehouden en posters gemaakt. Dus het zal allemaal wel.
Geen bijzonderheden

zondag 2 juli 2023 om 19:01
PoesmetLaarzen schreef: ↑02-07-2023 18:49Mag ik ook mijn hoed op?
![]()

zondag 2 juli 2023 om 19:02
Lady*Voldemort schreef: ↑02-07-2023 19:00Loepen heeft geen zin hoor, ze is al honderd keer gepermaat en ze komt iedere keer weer terug onder een andere nick en met nieuwe varianten op oude verhalen. En ze doet ook geen enkele poging om niet herkend te worden.
Maakt mij allemaal niet uit hoor, zo lang ze zich een beetje gedraagt mag ze van mij blijven. Maar het maakt niet dat ik haar nog erg serieus neem zeg maar.
Nee precies. Ik ga je voorbeeld volgen in deze.
zondag 2 juli 2023 om 19:03
Van mij ook, hoor. Alleen leert de ervaring dat haar topics al 20 jaar ontsporen en zij voor de zoveelste keer een perma krijgt. Het loopt nooit normaal.Lady*Voldemort schreef: ↑02-07-2023 19:00Loepen heeft geen zin hoor, ze is al honderd keer gepermaat en ze komt iedere keer weer terug onder een andere nick en met nieuwe varianten op oude verhalen. En ze doet ook geen enkele poging om niet herkend te worden.
Geen bijzonderheden
zondag 2 juli 2023 om 19:08
Die kwam van jouw koelkast?Lady*Voldemort schreef: ↑02-07-2023 18:51Het zal allemaal wel meevallen met die mevrouw. Toevallig stuitte ik vandaag op een topic van haar van een jaar geleden, en toen zat haar zoon in 4-gym en bleef ie voor de tweede keer zitten. En nu heeft ie op wonderbaarlijke wijze zijn diploma gehaald en ook nog allerlei bestuursfuncties verricht op school en websites bijgehouden en posters gemaakt. Dus het zal allemaal wel.

zondag 2 juli 2023 om 19:09
Daar heb ik echt geen koelkast voor nodig hoor

Ik was op zoek naar het topic van Lucifee, over haar dochter, waar ze vandaag aan refereerde in een gesprekje over goeie tips van het VF . En toen kwam dat ouwe topic van *** voorbij en ik herkende haar meteen

zondag 2 juli 2023 om 19:14
Ja daar is ze in yn yeder geval consequent in.Lady*Voldemort schreef: ↑02-07-2023 19:00Loepen heeft geen zin hoor, ze is al honderd keer gepermaat en ze komt iedere keer weer terug onder een andere nick en met nieuwe varianten op oude verhalen. En ze doet ook geen enkele poging om niet herkend te worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 2 juli 2023 om 19:16
Over wie hebben jullie het eigenlijk

Voor iedereen een groene tuin
zondag 2 juli 2023 om 19:27
Gelukkig wordt er niet in de kerk getrouwdPoesmetLaarzen schreef: ↑02-07-2023 18:49Mag ik ook mijn hoed op?
![]()

Maar mensen gaan voorbij
zondag 2 juli 2023 om 20:20

zondag 2 juli 2023 om 20:23
- Groningen, succesvolle kinderen

Ik mag haar wel. Veel issues, dat wel.
anoniem_6522f9851fa26 wijzigde dit bericht op 02-07-2023 20:25
10.24% gewijzigd
zondag 2 juli 2023 om 20:23
MrsMorrison schreef: ↑02-07-2023 18:56Okee... gvd altijd loepen dus. Ik zal het nooit leren.. maar toch zijn er genoeg dames die zich erin herkennen. Ik vind dat ergens wel jammer, ook al kan ik best onzeker zijn over mijn uiterlijk, en er soms ook echt van balen, het is niet alleen wie ik ben.
Pieremachochel
zondag 2 juli 2023 om 20:28
Huh?
Overnieuw, tosso
Pieremachochel