Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 18:54:

[...]

Aan wie vraag je dat?TAM?
Vraag was bedoeld voor degene die hem op wilde pakken.

Miss, wat doe je in zo'n situatie irl?
quote:cochise schreef op 28 december 2014 @ 18:52:

[...]

Samengevat zitten Hats en MrsI nogal in elkaars irritatiefase. Wat doe je in zo'n situatie irl?Nee hoor. Niemand zit in mijn 'irritatiefase'. Ik doe ook niet aan allergieën. (nouja behalve dan voor hondenharen en het eten van garnalen bekoop ik ook met een enkeltje ziekenhuis) Zonde van mijn energie.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Oh dan pak ik hem wel op. IRL hou ik wel van een fittie op zijn tijd. Wel als ik de ander kan aankijken. Op afstand is het me de moeite niet meer waard.
Ik kom er net achter dat ik mezelf niet onder de negeer kan zetten. Raar eigenlijk, scheelt scrollen, ik weet toch wat ik heb geschreven.
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 18:58:

Oh dan pak ik hem wel op. IRL hou ik wel van een fittie op zijn tijd. Wel als ik de ander kan aankijken. Op afstand is het me de moeite niet meer waard.Dank voor je antwoord.
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 18:57:

[...]

Nee hoor. Niemand zit in mijn 'irritatiefase'. Ik doe ook niet aan allergieën. (nouja behalve dan voor hondenharen en het eten van garnalen bekoop ik ook met een enkeltje ziekenhuis) Zonde van mijn energie.Daar nemen we een XOtje op 🍷
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 18:55:

[...]

Dat is niet waar en dat mogen ze ook niet.Daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar. In bepaalde forumformats is het bij mijn weten zeker mogelijk om als mod PB's te lezen, maar dat gebeurt dan als het goed is alleen bij melding van misbruik van de PB-functie. Ik zou wel eens willen weten hoe dat hier zit .

Ik sla ff over, krijg morgenochtend bubbels van Fang!
quote:cochise schreef op 28 december 2014 @ 18:59:

[...]

Dank voor je antwoord.Hoe los jij het op?
quote:cochise schreef op 28 december 2014 @ 18:56:

Vraag was bedoeld voor degene die hem op wilde pakken.

Miss, wat doe je in zo'n situatie irl?

Dan ga ik ook confrontaties aan.

Ik ga ze in ieder geval niet uit de weg.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:cochise schreef op 28 december 2014 @ 19:01:

[img]http://1.bp.blogspot.com/-GVlXQne_9ig/T ... Bottle.png[/img]

Ik sla ff over, krijg morgenochtend bubbels van Fang! Heerlijk
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 19:00:

[...]

Daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar. In bepaalde forumformats is het bij mijn weten zeker mogelijk om als mod PB's te lezen, maar dat gebeurt dan als het goed is alleen bij melding van misbruik van de PB-functie. Ik zou wel eens willen weten hoe dat hier zit .

Volgens mij mag het niet en heeft dat te maken met schending van privacy.

Zo heb ik het op een ander forum ooit begrepen.

[...]

Daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar. In bepaalde forumformats is het bij mijn weten zeker mogelijk om als mod PB's te lezen, maar dat gebeurt dan als het goed is alleen bij melding van misbruik van de PB-functie. Ik zou wel eens willen weten hoe dat hier zit .Ik denk dat het wel kan door het beheer, maar dat ze daar én geen behoefte aan hebben én de mankracht niet voor hebben. Tenzij gevraagd wordt ernaar te kijken.

[...]

Daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar. In bepaalde forumformats is het bij mijn weten zeker mogelijk om als mod PB's te lezen, maar dat gebeurt dan als het goed is alleen bij melding van misbruik van de PB-functie. Ik zou wel eens willen weten hoe dat hier zit .Ik ook wel
Ligt aan de relatie die je hebt met degene die je irriteert en aan de mate van irritant zijn. En of het bewust of onbewust is, dat irritante gedoe.

Een buurman die bewust zijn stereo midden in de nacht op tien zet benader ik anders dan iemand die irritant met zijn been zit te wiebelen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 19:02:

[...]

HeerlijkOh ik ben de beroerdste niet. Zal ik wat meer klaarmaken, schuif je lekker aan?!
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 19:03:

[...]

Volgens mij mag het niet en heeft dat te maken met schending van privacy.

Zo heb ik het op een ander forum ooit begrepen.Ik ben ervan overtuigd dat privacy een wassen neus is. Je kunt het toch niet controleren.
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 december 2014 @ 18:46:

[...]

Dat is nou precies mijn punt, LV.

En dat ging lang goed, maar ze is de afgelopen dagen weer zó de boventoon aan het voeren in dit topic, op een dusdanige manier, dat ik me weer groen en geel zit te ergeren.

Hatsetats ging gisterenavond idd even los, ze heeft antwoord gegeven hoe dat kwam. Uiterst fair vind ik want ze is aan niemand verantwoording verschuldigd. Gisteren is niet afgelopen dagen!

Anderen zijn vandaag minstens zo kort door de bocht gegaan zonder te discussiëren terwijl er parallel wel een duscussie liep.

En het ging maar door. Dan kom jij ook nog ff langs met een volledig onnodige post.
Je bent zelf een theepot
Nou, wat let jullie om de vraag over het wel of niet lezen van pb's door de mods eens in het Mod topic te stellen?
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 19:03:

[...]

Ik denk dat het wel kan door het beheer, maar dat ze daar én geen behoefte aan hebben én de mankracht niet voor hebben. Tenzij gevraagd wordt ernaar te kijken.Beheer kan alles. Maar ik gok maar zo dat hier geen technisch beheer zit. Er zijn tools waar je alles mee kunt zien indien je geautoriseerd bent.
quote:SuzanneSuus schreef op 28 december 2014 @ 19:05:

Dan kom jij ook nog ff langs met een volledig onnodige post.Dat is een waardeoordeel dat jij er zelf aan hangt.
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 19:02:

[...]

Hoe los jij het op?Zoals BGB schrijft om 19:03.
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 19:04:

[...]

Oh ik ben de beroerdste niet. Zal ik wat meer klaarmaken, schuif je lekker aan?!Het sloeg op die fles XO 😋
quote:Fangtasia schreef op 28 december 2014 @ 19:03:

[...]

Ik denk dat het wel kan door het beheer, maar dat ze daar én geen behoefte aan hebben én de mankracht niet voor hebben. Tenzij gevraagd wordt ernaar te kijken.Zo gaat het op een ander forum waar ik tot het meubilair behoor wel. Ze kunnen daar op verzoek ook chat-sessies nalezen, maar daar beginnen ze echt niet aan als daar geen hele goeie reden voor is. Na twee weken of zo worden de PB- en chathistories ook weg gegooid, omdat ze er van uit gaan dat men dan tijd genoeg heeft gehad om een eventuele klacht in te dienen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven