Napraattopic 16
zondag 28 december 2014 om 15:36
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 29 december 2014 om 20:51
quote:Miss.Innuendo schreef op 29 december 2014 @ 20:49:
[...]
Toen had je nog zonnetjes bij de smileys.
De meeste smileys nu zijn negatief of onzinnig.
Toen had je niet eens echt smilies, maar codes die je in moest typen volgens mij.
En oja, ik zou gaan vragen of we nieuwe smilies mogen had ik bedacht!
[...]
Toen had je nog zonnetjes bij de smileys.
De meeste smileys nu zijn negatief of onzinnig.
Toen had je niet eens echt smilies, maar codes die je in moest typen volgens mij.
maandag 29 december 2014 om 20:51
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 december 2014 @ 20:49:
[...]
Ik heb al genoeg aan mijn zwangere buurmeisje . Wat is die vreselijk zwanger zeg, het gaat werkelijk over niks anders meer. Maar af en toe een zwangerosaurussen-kletspraatje tussendoor vind ik wel gezellig hoor, als het maar met een beetje zelfspot kan. Genante bevallingsverhalen vind ik ook altijd erg leuk.Moet ik je de mijne sturen?
[...]
Ik heb al genoeg aan mijn zwangere buurmeisje . Wat is die vreselijk zwanger zeg, het gaat werkelijk over niks anders meer. Maar af en toe een zwangerosaurussen-kletspraatje tussendoor vind ik wel gezellig hoor, als het maar met een beetje zelfspot kan. Genante bevallingsverhalen vind ik ook altijd erg leuk.Moet ik je de mijne sturen?
maandag 29 december 2014 om 20:52
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 20:49:
Ik vind borstvoedinggevende moeders altijd zo onsympathiek in die borst vs fles discussies. Dan verteld iemand een heel verhaal (ter verdediging voornamelijk) dat ze het echt wilde, alles geprobeerd had maar het ging gewoon niet, je ziet de tranen bijna door je beeldscherm heen. Dan komt er zo een zelfingenomen langvoedster en die zegt dan: Lulkoek, als je echt had gewild had je doorgezet, jij doet niet wat het beste is voor je kind. En anders had je maar donormelk moeten gebruiken.
Ik vertel dan ook niet dat ik borstvoeding gaf, want daar wilde ik niet bijhoren, bij die vreemde vrouwen.En je moet ook weer niet te lang BV geven, want dan ben je een enge viezerik
Ik vind borstvoedinggevende moeders altijd zo onsympathiek in die borst vs fles discussies. Dan verteld iemand een heel verhaal (ter verdediging voornamelijk) dat ze het echt wilde, alles geprobeerd had maar het ging gewoon niet, je ziet de tranen bijna door je beeldscherm heen. Dan komt er zo een zelfingenomen langvoedster en die zegt dan: Lulkoek, als je echt had gewild had je doorgezet, jij doet niet wat het beste is voor je kind. En anders had je maar donormelk moeten gebruiken.
Ik vertel dan ook niet dat ik borstvoeding gaf, want daar wilde ik niet bijhoren, bij die vreemde vrouwen.En je moet ook weer niet te lang BV geven, want dan ben je een enge viezerik
maandag 29 december 2014 om 20:54
maandag 29 december 2014 om 20:55
quote:Istar_ schreef op 29 december 2014 @ 20:51:
[...]
Goed plan :thumbs up:
Misschien moeten ze even bij de Violen spieken voor de meest leuke smilies
[...]
Goed plan :thumbs up:
Misschien moeten ze even bij de Violen spieken voor de meest leuke smilies
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 29 december 2014 om 20:57
De oude vadrouilles waren geweldig! Jammer dat die weg zijn. Naja, ze zijn er nog wel, (zie link)
Maar je zoekt je een ongeluk.
http://emoticoner.com/emo ... Dphp%253A%252F%252Finput=
Maar je zoekt je een ongeluk.
http://emoticoner.com/emo ... Dphp%253A%252F%252Finput=
maandag 29 december 2014 om 21:07
Of van die lui die hun kind tot ver voorbij de peuterpuberteit in zo'n hippe gebatikte draagdoek willen meezeulen want wee je gebeente als je een kind laat lopen of in een wandelwagen propt dan ben je echt een takketrol die niks om haar kind geeft. Vaak zijn de draagdoek en de borstvoeding maffia hetzelfde laken en pak.
Dus hierbij teken ik een contract dat ik nooit zo ga worden anders wil ik een klap voor mijn bek a la Bud Spencer
Dus hierbij teken ik een contract dat ik nooit zo ga worden anders wil ik een klap voor mijn bek a la Bud Spencer
maandag 29 december 2014 om 21:16
maandag 29 december 2014 om 21:17
quote:GalaxyGuardian schreef op 29 december 2014 @ 21:07:
Of van die lui die hun kind tot ver voorbij de peuterpuberteit in zo'n hippe gebatikte draagdoek willen meezeulen want wee je gebeente als je een kind laat lopen of in een wandelwagen propt dan ben je echt een takketrol die niks om haar kind geeft. Vaak zijn de draagdoek en de borstvoeding maffia hetzelfde laken en pak.
Ik gebruik ook een draagdoek Wij hadden niet eens een kinderwagen, wel een buggy maar de eerste 6 maanden is zoon buiten de deur alleen maar gedragen.
Nog steeds trouwens, maar heel weinig. Zoon vraagt er zelf wel eens om, als hij moe is.
Al vind ik de vrouwen die hun lopende kinderen nog uren dragen echt niet wijs. Maar dat vind ik ook bij kinderen die altijd worden rondgeduwd in een kinderwagen.
Ik gebruik ook een draagdoek Wij hadden niet eens een kinderwagen, wel een buggy maar de eerste 6 maanden is zoon buiten de deur alleen maar gedragen.
Nog steeds trouwens, maar heel weinig. Zoon vraagt er zelf wel eens om, als hij moe is.
Al vind ik de vrouwen die hun lopende kinderen nog uren dragen echt niet wijs. Maar dat vind ik ook bij kinderen die altijd worden rondgeduwd in een kinderwagen.
maandag 29 december 2014 om 21:18
quote:GateKeeper schreef op 29 december 2014 @ 21:03:
Loopt dat forum van viool nou nog of is iedereen weer teruggekomen naar hier?
Er zit een vast, klein clubje dat het er erg gezellig heeft.
En af en toe is het er wat drukker als Viva platligt ofzo.
Ik vind het er altijd wel gemoedelijk, maar het is er te klein, te rustig wat mij betreft.
De enige mod die daar nog over is is een tof wijf.
Loopt dat forum van viool nou nog of is iedereen weer teruggekomen naar hier?
Er zit een vast, klein clubje dat het er erg gezellig heeft.
En af en toe is het er wat drukker als Viva platligt ofzo.
Ik vind het er altijd wel gemoedelijk, maar het is er te klein, te rustig wat mij betreft.
De enige mod die daar nog over is is een tof wijf.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 29 december 2014 om 21:28
quote:Amaqanda schreef op 29 december 2014 @ 21:17:
[...]
Al vind ik de vrouwen die hun lopende kinderen nog uren dragen echt niet wijs. Maar dat vind ik ook bij kinderen die altijd worden rondgeduwd in een kinderwagen.Niks mis met de draagdoek an sich. Wel met mensen die er meer dan 2 Facebookposts per week aan wijden alsof het een soort sekte is. Nationale Dag Van Het Dragen euh WTF?!
[...]
Al vind ik de vrouwen die hun lopende kinderen nog uren dragen echt niet wijs. Maar dat vind ik ook bij kinderen die altijd worden rondgeduwd in een kinderwagen.Niks mis met de draagdoek an sich. Wel met mensen die er meer dan 2 Facebookposts per week aan wijden alsof het een soort sekte is. Nationale Dag Van Het Dragen euh WTF?!
maandag 29 december 2014 om 21:30