Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 september 2014 om 22:54
quote:Lady-Voldemort schreef op zondag 07 september 2014 22:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Nouschi in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 22:50</a>:</b>
[...]
Nee dat was het jaar daarvoor.</div></blockquote>Walchelijk was het toch?
[...]
Nee dat was het jaar daarvoor.</div></blockquote>Walchelijk was het toch?
quote:NummerZoveel schreef op 07 september 2014 @ 22:51:
Hoe zou het toch met Bertje zijn...?Platgeslagen, waarschijnlijk. Dat beest gleed nogal op billenkoek. Of zijn nek gebroken door uit te zijn gegleden in de stront; daar gleed zijn baasje op. En was hij al niet eens een keer per ongeluk in de fik gestoken?
Hoe zou het toch met Bertje zijn...?Platgeslagen, waarschijnlijk. Dat beest gleed nogal op billenkoek. Of zijn nek gebroken door uit te zijn gegleden in de stront; daar gleed zijn baasje op. En was hij al niet eens een keer per ongeluk in de fik gestoken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Scamp schreef op 07 september 2014 @ 22:41:
[...]
Niet dan? Iemand met gevoelens en emoties waar hij/zij niks aan kan doen en niks mee doet. Of een pedoseksueel die strafbaar bezig is.
Al vond ik deze TO al op het randje want ze had een avatar van het jongetje waar ze seksueel tot aangetrokken was Dan was het vast om te provoceren, erg triest.
[...]
Niet dan? Iemand met gevoelens en emoties waar hij/zij niks aan kan doen en niks mee doet. Of een pedoseksueel die strafbaar bezig is.
Al vond ik deze TO al op het randje want ze had een avatar van het jongetje waar ze seksueel tot aangetrokken was Dan was het vast om te provoceren, erg triest.
zondag 7 september 2014 om 22:55
quote:lemoos2 schreef op 07 september 2014 @ 22:50:
Kurritsj, heb je eerder een Nick gehad die vrijwel hetzelfde betekende in een andere taal? Of haal ik nu twee forummers door elkaar?
Jij mag door voor de wasmachine!
Inderdaad (en heb ook nog wat andere nicks gehad btw).
Pssst: de volgende wordt 'Koeraasje'.
Kurritsj, heb je eerder een Nick gehad die vrijwel hetzelfde betekende in een andere taal? Of haal ik nu twee forummers door elkaar?
Pssst: de volgende wordt 'Koeraasje'.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:blijfgewoonbianca schreef op zondag 07 september 2014 22:54 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Napraattopic 2"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 07 september 2014 @ 22:51</a>:</b>
Hoe zou het toch met Bertje zijn...?</div></blockquote>Platgeslagen, waarschijnlijk. Dat beest gleed nogal op billenkoek. Of zijn nek gebroken door uit te zijn gegleden in de stront; daar gleed zijn baasje op. En was hij al niet eens een keer per ongeluk in de fik gestoken? Ja, in de fik idd! En niet zo per ongeluk ook, geloof ik. Arme Bertje...ik denk echt nog regelmatig aan die arme kat.
Hoe zou het toch met Bertje zijn...?</div></blockquote>Platgeslagen, waarschijnlijk. Dat beest gleed nogal op billenkoek. Of zijn nek gebroken door uit te zijn gegleden in de stront; daar gleed zijn baasje op. En was hij al niet eens een keer per ongeluk in de fik gestoken? Ja, in de fik idd! En niet zo per ongeluk ook, geloof ik. Arme Bertje...ik denk echt nog regelmatig aan die arme kat.
zondag 7 september 2014 om 22:56
quote:Lady-Voldemort schreef op 07 september 2014 @ 22:52:
[...]
Walchelijk was het toch?
ja
Vivawoord 2011 is mosterd met 21 %
Vivawoord 2012 is Sneerleverworst van Very Cherry met 31 %
Vivawoord 2013 is walchelijjk met dank aan ViolaHolt -met 31%
[...]
Walchelijk was het toch?
ja
Vivawoord 2013 is walchelijjk met dank aan ViolaHolt -met 31%
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 7 september 2014 om 22:56
quote:Kurritsj schreef op zondag 07 september 2014 22:55 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="lemoos2 in "Napraattopic 2"" class="messagelink">lemoos2 schreef op 07 september 2014 @ 22:50</a>:</b>
Kurritsj, heb je eerder een Nick gehad die vrijwel hetzelfde betekende in een andere taal? Of haal ik nu twee forummers door elkaar?</div></blockquote>
Pssst: de volgende wordt 'Koeraasje'. Lekker overzichtelijk! Worden we allemaal blij van
Kurritsj, heb je eerder een Nick gehad die vrijwel hetzelfde betekende in een andere taal? Of haal ik nu twee forummers door elkaar?</div></blockquote>
Pssst: de volgende wordt 'Koeraasje'. Lekker overzichtelijk! Worden we allemaal blij van
zondag 7 september 2014 om 22:58
zondag 7 september 2014 om 22:58
quote:Nouschi schreef op zondag 07 september 2014 22:56 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Lady-Voldemort in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Lady-Voldemort schreef op 07 september 2014 @ 22:52</a>:</b>
[...]
Walchelijk was het toch?</div></blockquote>
ja
Vivawoord 2013 is walchelijjk met dank aan ViolaHolt -met 31% Dan vind ik eigenlijk dat het dit jaar de andijvie moet worden.
[...]
Walchelijk was het toch?</div></blockquote>
ja
Vivawoord 2013 is walchelijjk met dank aan ViolaHolt -met 31% Dan vind ik eigenlijk dat het dit jaar de andijvie moet worden.
zondag 7 september 2014 om 23:00