Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:NummerZoveel schreef op 26 augustus 2014 @ 21:01:

[...]

Dat kan ze morgen pas uitleggen
Ooh wie is dat gelukt? Ik zeg: champagne!
quote:Doreia schreef op 26 augustus 2014 @ 21:01:

Linaisa is 24 uur geband.......... Wat een rust zal dat even geven. Wie heeft dit voor elkaar gekregen?

Ik gok door haar eerdere posting

Linaisa in "Napraattopic 2"
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 augustus 2014 @ 21:03:

[...]

Ik gok door haar eerdere posting

Linaisa in "Napraattopic 2"Goed gegokt. Ze heeft het zelf gedaan. Als Stora een ban krijgt dan zij dus ook. Ik was alleen zo attent om de mods ff te helpen.

Linaisa is 24 uur geband.......... Wat een rust zal dat even geven. Wie heeft dit voor elkaar gekregen?Ik denk NZ, deze heeft haar gestafd omdat ze, zij die liever niet aan andere forumnamen gelinkt wilde worden, aan haar eerder forumnaam linkte. Volg je hem nog
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:NummerZoveel schreef op 26 augustus 2014 @ 21:02:

[...]

Graag gedaan...Ik had haar ook gestaft, eindelijk even rust.
Life is short. Eat dessert first.
Je zou toch denken dat ze had geleerd van StoraHunter.

Maar blijkbaar heeft ze als een mak schaap hetzelfde gedaan
quote:doornroosje9 schreef op 26 augustus 2014 @ 21:05:

[...]

Ik had haar ook gestaft, eindelijk even rust.Met vereende krachten... goed teamwork!
als ik het goed heb is er dus 1 keer gemodereerd in napraat 1,

en bij deze al op pagina 1?
Haha dat is humor! De forummer die niet genoemd mag worden wil ik bij deze nog even van harte bedanken voor het geven van de voorzet. En de staffers voor het inkoppen.

Linaisa is 24 uur geband.......... Wat een rust zal dat even geven. Wie heeft dit voor elkaar gekregen?

Diegene verdient een medaille.

quote:NummerZoveel schreef op 26 augustus 2014 @ 21:04:

[...]

Goed gegokt. Ze heeft het zelf gedaan. Als Stora een ban krijgt dan zij dus ook. Ik was alleen zo attent om de mods ff te helpen. oh jongens, de tránen rollen me over de wangen... in deel 1 kwam ze ook pas na 14 blz aanstormen om te vertellen hoe het zat. Ik vermaak mij zo kostelijk!
quote:rochel schreef op 26 augustus 2014 @ 21:06:

als ik het goed heb is er dus 1 keer gemodereerd in napraat 1,

en bij deze al op pagina 1?Ja, niet dankzij ons, het stelletje makke schapen

Moi. (Hoop ik)

Ze bederft op een vreselijke manier mijn forum plezier.

wil graag lachend in slaap vallen ipv continue die zuigreacties van haar en geïrriteerde reacties van jullie lezen.
quote:NummerZoveel schreef op 26 augustus 2014 @ 21:06:

[...]

Met vereende krachten... goed teamwork! Ze is echt geen aanwinst voor het forum, mijn mening dan. Zelden dat ik iemand vervelend vind, maar zij krijgt het voor elkaar.
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 augustus 2014 @ 20:30:

Het napraattopic is het best lopende kletsclubje op het VF geworden.NOD al geweest?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:manmar schreef op 26 augustus 2014 @ 21:07:

[...]

Moi. (Hoop ik)

Ze bederft op een vreselijke manier mijn forum plezier.

wil graag lachend in slaap vallen ipv continue die zuigreacties van haar en geïrriteerde reacties van jullie lezen.Ik heb de mods ook gevraagd om haar posts even naast de huisregels te leggen, met het oog op de sfeer. Hoop dat ze dat inderdaad gaan doen!
quote:doornroosje9 schreef op 26 augustus 2014 @ 21:08:

[...]

Ze is echt geen aanwinst voor het forum, mijn mening dan. Zelden dat ik iemand vervelend vind, maar zij krijgt het voor elkaar.Ja maar dat ligt dan echt aan jou hoor (dat zei ze tenminste ook tegen mij )
anoniem_201872 wijzigde dit bericht op 26-08-2014 21:19
Reden: domme schrijffout
% gewijzigd
quote:NummerZoveel schreef op 26 augustus 2014 @ 21:06:

[...]

Met vereende krachten... goed teamwork!

Dit vind ik dan toch wel weer een beetje overdreven.

Dat iemand nogal overaanwezig is en zit te stangen en te zuigen en dat dat irritant is, dat kan ik begrijpen.

Maar dit vind ik meer een beetje klikken bij de schooljuf om het irritante leerlingetje van school gestuurd te krijgen.

Niet dat ik 'r wil verdedigen hoor, want ik stoor me ook mateloos aan haar. Maar met dit soort acties maak je haar hooguit feller.

(Of was dat de bedoeling misschien?)
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 augustus 2014 @ 21:09:

[...]

Dat iemand nogal overaanwezig is en zit te stangen en dat dat irritant is, dat kan ik begrijpen.

Maar dit vind ik meer een beetje klikken bij de schooljuf om het irritante leerlingetje van school gestuurd te krijgen.

Niet dat ik 'r wil verdedigen hoor, want ik stoor me ook mateloos aan haar. Maar met dit soort acties maak je haar hooguit feller.

(Of was dat de bedoeling misschien?)Nee hoor. Ik ben alleen erg blij dat ik dus niet de enige blijk te zijn die het strafwaardig gedrag vindt. Ik erger mij ook niet zo snel, maar zij komt hier echt alleen om de sfeer te verzieken. En dus steek ik daar een stokje voor als ik daarvoor een gelegenheid zie.
quote:manmar schreef op 26 augustus 2014 @ 20:53:

[...]

Ik vind jou toch wel met stip de leukste naam hebben.

(Nu duik ik weer in de meeleesmodus, have fun ladies)

Eens!

En waarom duik jij weer onder?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Bieb2.0 schreef op 26 augustus 2014 @ 21:09:

[...]

Ja maar dat ligt dan echt aan jou hoor (dat zij ze tenminste ook tegen mij )Idd, het ligt nooit aan haar, want iedereen is tegen haar. Ik vraag me af waarom?
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 augustus 2014 @ 21:09:

[...]

Dat iemand nogal overaanwezig is en zit te stangen en te zuigen en dat dat irritant is, dat kan ik begrijpen.

(Of was dat de bedoeling misschien?)Het ging mij er vooral om dat de mods haar postings in de gaten zouden houden. Als zij zo door blijft gaan, gaan andere forummers (die ik graag lees) misschien geband worden omdat ze blijven reageren en steeds feller worden.
quote:NummerZoveel schreef op 26 augustus 2014 @ 21:11:

[...]

Nee hoor. Ik ben alleen erg blij dat ik dus niet de enige blijk te zijn die het strafwaardig gedrag vindt. Ik erger mij ook niet zo snel, maar zij komt hier echt alleen om de sfeer te verzieken. En dus steek ik daar een stokje voor als ik daarvoor een gelegenheid zie.Eens, ze doet dit duidelijk met opzet en daar kan ik niet zo goed tegen.
*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven