Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 22:39:

[...]

ja joh. jullie mogen die en die wel en zus en zo die jullie niet mogen worden tot in de eeuwigheid gestaft in de hoop een ban los te peuteren. kinderachtigheid ten toppe.

ik denk dat mijn punt vanavond al meer dan bewezen is oa door jouw simpele posts die eigenlijk een vertoning zijn van kliekjesvorming en schoolplein gedrag.

ik heb er niets meer aan toe te voegen.

Echt Linaisa, fuck back off.

Ga lekker ergens anders zitten zieken en zuigen. Is Fok niks voor je? Of lekker je gal spuien op Dumpert ofzo? Tussen al die randdebielen die ook allemaal denken de wijsheid in pacht te hebben.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:mamavk schreef op 06 september 2014 @ 22:36:

[...]

En mijn hart zit in mijn keel, want ik als redelijke forumleek blijkbaar wel Ach, het went. Ik heb al zo vaak plotseling in het groepje gezeten en ik kan je zeggen dat ik tegenwoordig gewoon door ga met ademhalen als het me weer gebeurt.
quote:mamavk schreef op 06 september 2014 @ 22:36:

[...]

En mijn hart zit in mijn keel, want ik als redelijke forumleek blijkbaar wel Ik ook, mamavk, ben ook redelijk nieuw hier. Ze roept maar wat hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 september 2014 @ 22:38:

[...]

aanmelden bij Yasmijn. You can check out any time you like, but...... you can never leave1408
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 22:33:

[...]

hahaha en weer wordt er door een oppermachtige geroepen dat iemand van dit forum moet vertrekken.

Ik snap niet waarom je wilt blijven?

Ik kan wel redenen bedenken, die allemaal best zielig zijn...

Ik vind het hier leuk, ik vind de mensen leuk en de mensen die ik niet zo leuk vind, vind ik evengoed leuk om te lezen. Als ik me zo zou irriteren als jij doet, zou ik iets gaan doen wat ik wel leuk vind.
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 22:40:

[...]

Echt Linaisa, fuck back off.

Ga lekker ergens anders zitten zieken en zuigen. Is Fok niks voor je? Of lekker je gal spuien op Dumpert ofzo? Tussen al die randdebielen die ook allemaal denken de wijsheid in pacht te hebben.Nee joh, daar wordt ze na 2 postings zodanig afgebrand dat ze jankend naar d'r mammie rent.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:mamavk schreef op 06 september 2014 @ 22:41:

[...]

Ik snap niet waarom je wilt blijven?

Ik kan wel redenen bedenken, die allemaal best zielig zijn...

Ik vind het hier leuk, ik vind de mensen leuk en de mensen die ik niet zo leuk vind, vind ik evengoed leuk om te lezen. Als ik me zo zou irriteren als jij doet, zou ik iets gaan doen wat ik wel leuk vind.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 september 2014 @ 22:37:

Doortje

Voor mij wel hoor! pas op hoor! Dit is schoolplein gedrag! Nu moeten we arm in arm over het schoolplein huppelen!
quote:doornroosje9 schreef op 06 september 2014 @ 22:41:

[...]

Ik ook, mamavk, ben ook redelijk nieuw hier. Ze roept maar wat hoor.

Wat maar weer bewijst DAT IK GELIJK HEB (ff speciaal voor Linaise in caps) en dat ze d'r feiten niet op een rijtje heeft.

Er is namelijk geen groepje. Sorry
* Huppelt naar Doortje *

Heb je je knikkerzak wel bij je?

Anders delen we de mijne wel.
Huts!
quote:Doreia schreef op 06 september 2014 @ 22:43:

[...]

pas op hoor! Dit is schoolplein gedrag! Nu moeten we arm in arm over het schoolplein huppelen!

Ja, want als je sympathie voor anderen toont, dan vorm je blijkbaar een kliekje

Maar dat komt doordat LInaisa waarschijnlijk zelf geen vriendinnetjes heeft (hoe zóu dat toch komen) en dat gevoel niet kent.
Aaaah nou heb ik het groepje en het opheffen van het groepje gemist
quote:Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 22:43:

[...]

Wat maar weer bewijst DAT IK GELIJK HEB (ff speciaal voor Linaise in caps) en dat ze d'r feiten niet op een rijtje heeft.

Er is namelijk geen groepje. Sorry

MEEN JE NIET

En ik maar denken dat ik er eindelijk bij hoorde...

Dit is een zwarte dag in mijn forumcarriére
Hey wat een gezelligheid weer hier.

Ik heb gelukkig net een heleboel vitamine P (plezier) gesnoven in het andere topic, dus ik kan er weer tegen. Bovendien mag ik binnenkort ploaties plakken, en daarmee bedoel ik geen langspeelplaatjes.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 september 2014 @ 22:40:

[...]

Ach, het went. Ik heb al zo vaak plotseling in het groepje gezeten en ik kan je zeggen dat ik tegenwoordig gewoon door ga met ademhalen als het me weer gebeurt.was jij ook uit de parodiettes gezet?
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 22:39:

[...]

ja joh. jullie mogen die en die wel en zus en zo die jullie niet mogen worden tot in de eeuwigheid gestaft in de hoop een ban los te peuteren. kinderachtigheid ten toppe.

ik denk dat mijn punt vanavond al meer dan bewezen is oa door jouw simpele posts die eigenlijk een vertoning zijn van kliekjesvorming en schoolplein gedrag.

ik heb er niets meer aan toe te voegen.Als je je daar nou de komende 20 jaar aan houdt, dan zijn we allemaal blij.
quote:tbl1966 schreef op zaterdag 06 september 2014 22:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Miss.Innuendo in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Miss.Innuendo schreef op 06 september 2014 @ 22:40</a>:</b>

[...]

Echt Linaisa, <strike>fuck</strike> back off.

Ga lekker ergens anders zitten zieken en zuigen. Is Fok niks voor je? Of lekker je gal spuien op Dumpert ofzo? Tussen al die randdebielen die ook allemaal denken de wijsheid in pacht te hebben.</div></blockquote>Nee joh, daar wordt ze na 2 postings zodanig afgebrand dat ze jankend naar d'r mammie rent. Er is toch ook een libelleforum...is dat niks?
quote:Kurritsj schreef op 06 september 2014 @ 22:46:

Hey wat een gezelligheid weer hier.

Ik heb gelukkig net een heleboel vitamine P (plezier) gesnoven in het andere topic, dus ik kan er weer tegen. Bovendien mag ik binnenkort ploaties plakken, en daarmee bedoel ik geen langspeelplaatjes. Zit je nog niet op 200? Toch wel gauw nu?
Wie gaat er mee elastieken of touwtje springen?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 september 2014 @ 22:40:

[...]

Ach, het went. Ik heb al zo vaak plotseling in het groepje gezeten en ik kan je zeggen dat ik tegenwoordig gewoon door ga met ademhalen als het me weer gebeurt.

Ik ben ook al weer van de schrik bekomen...

Nu nog even de opheffing verwerken.
Yasmijn, waar ben je?!? Ik wil bij het groepje!
Bella, ik heb mijn bakkerts, mijn reuze en mijn reuzereuze mee hoor! Zullen we beginnen met de gewoontjes? Maar zullen we eerst fluisteren over Linaisa, want ze staat naar ons te kijken en is ons aan het afluisteren
Is ze weg? Dan heb ik een sticker verdiend!
Hoe ver ben ik inmiddels op de wachtlijst?

Linaisa, je doet zelfs irritant tegen mij, terwijl ik niets naars tegen je gezegd heb, eigenlijk niet eens weet wie je bent en laat staan dat ik je ooit gestaft heb. En toch word ik opeens genoemd met een stel anderen in de zin van dat ik je wegpest. Ik zei alleen dat je niet zo irritant moet doen nu. Gewoon, omdat je je irritant gedraagt met je geschop en gedoe.
quote:Doreia schreef op 06 september 2014 @ 22:50:

Bella, ik heb mijn bakkerts, mijn reuze en mijn reuzereuze mee hoor! Zullen we beginnen met de gewoontjes? Maar zullen we eerst fluisteren over Linaisa, want ze staat naar ons te kijken en is ons aan het afluisteren Ga maar gewoon spelen Bella en Doortje, als ze jullie lastig valt gooi ik haar in de zandbak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven