Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Steinbeck2 schreef op 15 januari 2015 @ 13:59:

[...]

Hoi Istar, weer een beetje beter?

En weer anders

Koorts is weg, maar wel zo slap als een vaatdoek. Stofzuigen was achteraf geen goed idee.
hats, ik keek het even na, en ondanks geen vraagteken in mijn text kon je goed zien dat het wel een vraag was.

dat je ernaast zit ;)
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 13:59:

ik zal je zo opnieuw lezen eldo. jammer dat hats er ook nog even achteraan komt, dat maakt het ineens minder pretiig

Twee dingen:

- ik lees he graag, je hebt een soort olijke manier van zuigen die ik leuk vind

- die constante fittie tussen jou en Hats vind ik zonde, maar ik blijf er iig graag buiten
ja ik had het gesprek ook liever tussen ons twee gehouden. maar ja dat heb je op een forum.

vond het dus gewoon raar als mensen denken dat jij geen anorexi zou kennen van dichtbij.
quote:eldorado schreef op 15 januari 2015 @ 12:55:

[...]

Ik slaap zelden slecht, maar zelfs het verhaal hier, terwijl ik de betrokken mensen natuurlijk niet eens ken, was genoeg voor een paar vervelende dromen.

Het feit dat je niets kan doen, dat artsen ook niets kunnen doen, behalve salvaging van wat je maar kan, het besef wat deze persoon overkomt, nou ja. Ik kan dit niet eens typen zonder waterige ogen.Sorry, dom van mij om het zo hard ofzo hier op te schrijven.
Je bent zelf een theepot
ow en bedankt voor het compliment!

het tegencompliment komt wel een andere keer.
spannend!!! mogen we raden

wat voor vorm heeft het?
je maakt je wel heel herkenbar zo

is dat erg?
quote:eldorado schreef op 15 januari 2015 @ 12:45:

[...]

Dat is het ook. De term "stuk" vond ik erg raak.Beroepsdeformatie denk ik.
Je bent zelf een theepot
heeft de man (ik neem voor de verandering maar een keer aan dat het een man is) ook geen idee wat ze er bij hem in hebben gepropt (ik neem dus gewoon maar even aan dat hij onschuldig is) of ligt hij buiten westen (al staat het zkh in het noorden).
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 14:17:

wat voor vorm heeft het?Hoe groot?
Een lolo-bal?
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 14:17:

wat voor vorm heeft het?Raden heeft geen zin want we weten niet wat het is en dan kan ik ook niet zeggen dat het dus goed of fout is.
Je bent zelf een theepot
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 14:19:

heeft de man (ik neem voor de verandering maar een keer aan dat het een man is) ook geen idee wat ze er bij hem in hebben gepropt (ik neem dus gewoon maar even aan dat hij onschuldig is) of ligt hij buiten westen (al staat het zkh in het noorden).

Misschien hebben de aliens het wel gedaan. Straks barst en een war of the worlds los.

AAARGGHHH
O jammer. Kan je er een foto van maken?
maar het is toch goed fout dat er iets in zit, anders hadden ze niet bij jullie aan hoeven kloppen
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 14:19:

Je bent zelf een theepot
[quote]Istar_ schreef op 15 januari 2015 @ 14:22:

[...]

Misschien hebben de aliens het wel gedaan. Straks barst en een war of the worlds los.

ow gaan we de nationaliteit raden!

was het een pool?
kon je het wel eten, of was het echt zo ondefineerbaar?
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 14:22:

maar het is toch goed fout dat er iets in zit, anders hadden ze niet bij jullie aan hoeven kloppenDat wat er zat hoorde er niet.
Je bent zelf een theepot
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 14:26:

kon je het wel eten, of was het echt zo ondefineerbaar?

Niet eten.

Klaar nu fluimpje hoor
Je bent zelf een theepot
Ik denk echt dat het iets buitenaards is. Geen goed teken dit Suus!
maar als ze dan weer met ontslag gaan geven jullie ze dan nog wel even de goede raad mee. van niet meer doen he, anders ligt u straks weer hier.
haha lig je op een gezamelijke zaal, maar goed dat hij geen nl's kan of er geen taalgenoten zijn. want meestal is toch het onderwerp van waarom ligt u hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven