Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 15 januari 2015 om 14:02
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 13:59:
ik zal je zo opnieuw lezen eldo. jammer dat hats er ook nog even achteraan komt, dat maakt het ineens minder pretiig
Twee dingen:
- ik lees he graag, je hebt een soort olijke manier van zuigen die ik leuk vind
- die constante fittie tussen jou en Hats vind ik zonde, maar ik blijf er iig graag buiten
ik zal je zo opnieuw lezen eldo. jammer dat hats er ook nog even achteraan komt, dat maakt het ineens minder pretiig
Twee dingen:
- ik lees he graag, je hebt een soort olijke manier van zuigen die ik leuk vind
- die constante fittie tussen jou en Hats vind ik zonde, maar ik blijf er iig graag buiten
donderdag 15 januari 2015 om 14:16
quote:eldorado schreef op 15 januari 2015 @ 12:55:
[...]
Ik slaap zelden slecht, maar zelfs het verhaal hier, terwijl ik de betrokken mensen natuurlijk niet eens ken, was genoeg voor een paar vervelende dromen.
Het feit dat je niets kan doen, dat artsen ook niets kunnen doen, behalve salvaging van wat je maar kan, het besef wat deze persoon overkomt, nou ja. Ik kan dit niet eens typen zonder waterige ogen.Sorry, dom van mij om het zo hard ofzo hier op te schrijven.
[...]
Ik slaap zelden slecht, maar zelfs het verhaal hier, terwijl ik de betrokken mensen natuurlijk niet eens ken, was genoeg voor een paar vervelende dromen.
Het feit dat je niets kan doen, dat artsen ook niets kunnen doen, behalve salvaging van wat je maar kan, het besef wat deze persoon overkomt, nou ja. Ik kan dit niet eens typen zonder waterige ogen.Sorry, dom van mij om het zo hard ofzo hier op te schrijven.
Je bent zelf een theepot
donderdag 15 januari 2015 om 14:22
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 14:19:
heeft de man (ik neem voor de verandering maar een keer aan dat het een man is) ook geen idee wat ze er bij hem in hebben gepropt (ik neem dus gewoon maar even aan dat hij onschuldig is) of ligt hij buiten westen (al staat het zkh in het noorden).
Misschien hebben de aliens het wel gedaan. Straks barst en een war of the worlds los.
AAARGGHHH
heeft de man (ik neem voor de verandering maar een keer aan dat het een man is) ook geen idee wat ze er bij hem in hebben gepropt (ik neem dus gewoon maar even aan dat hij onschuldig is) of ligt hij buiten westen (al staat het zkh in het noorden).
Misschien hebben de aliens het wel gedaan. Straks barst en een war of the worlds los.
AAARGGHHH
donderdag 15 januari 2015 om 14:23
quote:fluim schreef op 15 januari 2015 @ 14:19:
Je bent zelf een theepot