Napraattopic 20
vrijdag 9 januari 2015 om 19:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 januari 2015 om 13:11
quote:Solomio schreef op 10 januari 2015 @ 13:10:
Ik heb een vriendin, die is raadsonderzoeker bij de Raad voor de Kinderbescherming. Als mijn kinderen zich weer eens mishandeld voelen roepen ze altijd dat ze die vriendin even gaan bellen. Een van mijn beste vrienden ook. Zal het kind zijn nummer geven.
Ik heb een vriendin, die is raadsonderzoeker bij de Raad voor de Kinderbescherming. Als mijn kinderen zich weer eens mishandeld voelen roepen ze altijd dat ze die vriendin even gaan bellen. Een van mijn beste vrienden ook. Zal het kind zijn nummer geven.
zaterdag 10 januari 2015 om 13:12
quote:Istar_ schreef op 10 januari 2015 @ 13:08:
[...]
Ik heb geen idee wat voor weer het echt is, ik zit lekker warm en droog binnen Ik zie net op de buienradar dat het een smalle strook buien is, die nu alweer bijna over ons heen is. Jammer, ik hoop nog steeds dat kind eindelijk eens mee wil om een jas te kopen.
[...]
Ik heb geen idee wat voor weer het echt is, ik zit lekker warm en droog binnen Ik zie net op de buienradar dat het een smalle strook buien is, die nu alweer bijna over ons heen is. Jammer, ik hoop nog steeds dat kind eindelijk eens mee wil om een jas te kopen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 10 januari 2015 om 13:12
quote:StoraHuntur schreef op 10 januari 2015 @ 13:11:
[...]
Zo, dat is wel de Rolls Royce onder de plu's!
Die hebben wij natuurlijk niet.
Geen geld voor een jas, dus ook geen geld voor een stormplu.
[...]
Zo, dat is wel de Rolls Royce onder de plu's!
Die hebben wij natuurlijk niet.
Geen geld voor een jas, dus ook geen geld voor een stormplu.
zaterdag 10 januari 2015 om 13:14
quote:Solomio schreef op 10 januari 2015 @ 13:12:
[...]
Ik zie net op de buienradar dat het een smalle strook buien is, die nu alweer bijna over ons heen is. Jammer, ik hoop nog steeds dat kind eindelijk eens mee wil om een jas te kopen.De mijne heeft wel een jas, maar die wil hij niet aan. Omdat het buiten onveranderlijk 'bloedheet' is.
[...]
Ik zie net op de buienradar dat het een smalle strook buien is, die nu alweer bijna over ons heen is. Jammer, ik hoop nog steeds dat kind eindelijk eens mee wil om een jas te kopen.De mijne heeft wel een jas, maar die wil hij niet aan. Omdat het buiten onveranderlijk 'bloedheet' is.
zaterdag 10 januari 2015 om 13:15
zaterdag 10 januari 2015 om 13:16
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 januari 2015 @ 13:14:
[...]
De mijne heeft wel een jas, maar die wil hij niet aan. Omdat het buiten onveranderlijk 'bloedheet' is.
Daarom heeft de mijne geen jas.
Die van vorig jaar hangt vrijwel ongebruikt nog aan de kapstok, maar is nu wel een beetje te klein. En een nieuwe, nee, daar beginnen we niet aan.
[...]
De mijne heeft wel een jas, maar die wil hij niet aan. Omdat het buiten onveranderlijk 'bloedheet' is.
Daarom heeft de mijne geen jas.
Die van vorig jaar hangt vrijwel ongebruikt nog aan de kapstok, maar is nu wel een beetje te klein. En een nieuwe, nee, daar beginnen we niet aan.
zaterdag 10 januari 2015 om 13:17
quote:StoraHuntur schreef op 10 januari 2015 @ 13:15:
Als mijn partner iets moet doen van mij waar ie geen zin in heeft begint ie heel zielig dat "Het houdt niet op, niet vanzelf"-liedje te zingen. Maar helaas kan hij niet dreigen met het amk. Daar is ie gelukkig op z'n 35ste mee gestopt.Oh die "slogan" lees ik hier ook weleens in topics die over mishandeling gaan. Het gebruiken van die slogan behoort tot mijn ergernissen top 10 op het forum, maar daar hebben we een ander topic voor
Als mijn partner iets moet doen van mij waar ie geen zin in heeft begint ie heel zielig dat "Het houdt niet op, niet vanzelf"-liedje te zingen. Maar helaas kan hij niet dreigen met het amk. Daar is ie gelukkig op z'n 35ste mee gestopt.Oh die "slogan" lees ik hier ook weleens in topics die over mishandeling gaan. Het gebruiken van die slogan behoort tot mijn ergernissen top 10 op het forum, maar daar hebben we een ander topic voor
zaterdag 10 januari 2015 om 13:17