Overig
alle pijlers
Napraattopic 2024.10, met geklets.
maandag 4 november 2024 om 06:08
Beste forummers,
Welkom in napraat punt 10.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napra ... ges/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat punt 10.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napra ... ges/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 4 november 2024 om 08:55
maandag 4 november 2024 om 09:01
Opoe vertelt: jaren geleden zaten we op de camping toen er een enorme storm werd aangekondigd. Dus ik zeg nog tegen man: laten we een kamer boeken in het aanpalende natuurvriendenhuis, dan gaan we een dagje later naar huis als de storm is gaan liggen. Maar nee, man moest en zou in de vliegende storm naar huis want de volgende dag moest ie werken. Affijn, die dag zijn we niet verder gekomen dan Amsterdam, alwaar we per tram werden afgevoerd naar de RAI om daar de nacht door te brengen. Hele nacht geen oog dicht gedaan natuurlijk en toen we eindelijk thuis waren viel man op de bank onbedaarlijk in slaap en heb ik zijn werk maar gebeld dat ie die dag niet kwam.
Dus zo verbaasd ben ik niet over die TO maar ik vind er wel wat van
Dus zo verbaasd ben ik niet over die TO maar ik vind er wel wat van
Iedereen heeft recht op mijn mening.
maandag 4 november 2024 om 09:42
Geen idee. Ik was aan het bijlezen in het Vraag de Mods topic naar aanleiding van de opmerking van Elfje.
maandag 4 november 2024 om 09:51
Geen idee. Ik heb haar geloept en ik zag dat ze in andere topics ook nogal kort voor de kont was. Misschien gaat het even niet zo lekker met haar.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
maandag 4 november 2024 om 10:06
Lady*Voldemort schreef: ↑04-11-2024 09:51Geen idee. Ik heb haar geloept en ik zag dat ze in andere topics ook nogal kort voor de kont was. Misschien gaat het even niet zo lekker met haar.
Ja heel raar want ik ken ze wel van andere topics (vooral MO) en vond ze niet opvallend aanvallend voorheen... dus waar dat nou vandaan komt ineens? Ook gewoon zonder enige aanleiding...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in