Napraattopic 2024.10, met geklets.

04-11-2024 06:08 2178 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat punt 10.

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napra ... ges/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Purrmaid schreef:
25-11-2024 19:12
Je lijkt mijn stagiaire wel, ook altijd ziek.

Beterschap!
:lol:

Ik heb vandaag al drie keer geniesd.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Joppie schreef:
25-11-2024 19:15
Ach das vervelend antibioticazalf gekregen?
Nee, ben nog niet bij de huisarts langsgeweest. Even kijken of het na een paar dagen weggaat.

@Purrmaid: mijn stagebegeleider is het eerste jaar ook aan een stuk door ziek geweest. Kinderen zijn zo lekker hygiënisch :lol:
Met extra veel kaas*Viva Palestina*
Morgen ga ik een nieuwe kerstster kopen. Dat wordt een spannende dag!
Ook al woon je in een krot, met de huisdeur kapot. Je weet toch dat ik van je hou.
Purrmaid schreef:
25-11-2024 16:55
Ik kan wel een topic openen over mijn irritante man.

Hele weekend donker op de overloop, lamp knapte en de lampjes met kleine fittingen waren op.
Lampje van nachtkastje wilde hij erin doen maar viel op de grond en daarna dus nog steeds geen licht én geen lampje meer op de slaapkamer.
Ik zei hem nog dat er boven een doos staat met lampjes, jajaajaa daar had hij in gekeken en geen kleine fittingen.

Dus ik koop er vandaag 6.
Wil ik in de doos boven leggen en blijken er nog zeker 10 lampen met kleine fittingen in te zitten :roll:

Ik zeg dat net tegen hem en ik weet niet hoe hij het voor elkaar krijgt maar nu ben ik degene die stom doet en een zeurpot is en hij had een paar weken geleden een keer in de lampendoos gekeken en helemaal niet gezegd dat hij dat zaterdag had gedaan.

Iemand nog een man nodig? Ik kan vanavond nog brengen.
Ik zou de nieuwe lampjes inpakken voor onder de kerstboom. Voor hem dus.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Nana_Mouskouri schreef:
25-11-2024 20:02
Heel wat meer dan de mijne.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
@Purr: Je zou ze soms! Ik zou hem maar aan de weg zetten met een bordje 'gratis af te halen'.
s-groot wijzigde dit bericht op 25-11-2024 20:27
85.93% gewijzigd
Ik heb ook al een schlumbergera gekocht. Ik verander langzaam in een oude vrouw. Wellicht moet ik er een topic over openen, want dit forum is ook wat lusteloos, vinnik.
Ook al woon je in een krot, met de huisdeur kapot. Je weet toch dat ik van je hou.
OlleGrieze schreef:
25-11-2024 17:02
@Purr: Afgelopen weekend vroeg ik voor de tigste keer om zijn hobbyspullen uit de looplijn van een kamer te halen. Met gezucht gebeurde dat. Kamer leeg.
Wil ik vandaag de stofzuiger pakken die in de inloopkast in die kamer staat: Ik open de deuren en bots op een muur van hobbyspullen waardoor ik nergens meer bij kan.
(Ik denk dat ik de koffie even in een ander keukenkastje ga zetten... Dan kan hij morgenochtend koffie uit de voorraad gaan pakken. En die voorraad staat achter de muur met hobbyspul.)

:rofl:

Star⁴ schreef:
25-11-2024 18:21
Die mokkels met Crazy in hun nick doen hun nick wel eer aan he? :facepalm:

Nogal ja :bonk: .

Oh en leuk dat je nu gezien hebt dat er weer een nieuw seizoen Wisting is. Ik ben net met seizoen 2 begonnen.
Star⁴ schreef:
25-11-2024 18:21
Die mokkels met Crazy in hun nick doen hun nick wel eer aan he? :facepalm:
Weer ff 48 uur een Crazy minder.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Solomio schreef:
25-11-2024 20:27
Weer ff 48 uur een Crazy minder.

Niet verkeerd. Man man man, wat een hoop Crazy.
Nana_Mouskouri schreef:
Haha hopen dat je dan wel goed slaapt vannacht met zo'n spannend vooruitzicht ☺️
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Star⁴ schreef:
25-11-2024 18:36
Herseninfarct partner.
Dat is toch de zogenaamde low profile nick van de groningse perma-gedoogforummer?
Wanna grow up to be
Be a debaser
Nana_Mouskouri schreef:
25-11-2024 20:21
Ik heb ook al een schlumbergera gekocht. Ik verander langzaam in een oude vrouw. Wellicht moet ik er een topic over openen, want dit forum is ook wat lusteloos, vinnik.
Ik zei vandaag over een actrice dat ze mooi oud is geworden. Ik kreeg een blik vol afgrijzen van de 21 jarige met “vind je?!!”

Ik voelde me heel oud.
Chienandalou schreef:
25-11-2024 20:33
Dat is toch de zogenaamde low profile nick van de groningse perma-gedoogforummer?
Welnee.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Chienandalou schreef:
Schrijfstijl lijkt er wel op.
Moiren schreef:
25-11-2024 20:34
Ik zei vandaag over een actrice dat ze mooi oud is geworden. Ik kreeg een blik vol afgrijzen van de 21 jarige met “vind je?!!”

Ik voelde me heel oud.
Ik voel met je mee.
Ik ging gisteren spijkerbroeken kopen met een tiener. Blijkbaar is alles Enorm Lelijk als ik het mooi vind en andersom. Ik zeg dus ook niet meer dat ik iets mooi vind, want voor je het weet heb ik ineens wel gelijk en dan kan ze het ook niet meer aan omdat haar stijlloze moeder het leuk vindt.
Nana_Mouskouri schreef:
Ik heb de Lego kerstster. Hoef ik nooit meer een nieuwe.
Hannah Arendt
Ik hoop al de hele avond op een update over de droge quiche, maar er komt niks. :calimero:
RikM schreef:
25-11-2024 21:16
Ik hoop al de hele avond op een update over de droge quiche, maar er komt niks. :calimero:
Je was te ongeduldig haha. Er is een uitgebreide update!
vivapimpelmees schreef:
25-11-2024 21:28
Je was te ongeduldig haha. Er is een uitgebreide update!

Meh. Saai.
Chienandalou schreef:
Bedoel je die met dove man?
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Joppie schreef:
25-11-2024 22:10
Bedoel je die met dove man?

Nee met dove man is blauwe elf.

Die uit Grunn kennen we onder 36 of meer aliassen.
Wel wel wel, ik heb mijn allereerste Facebook fictie ooit. Gewoon gereageerd op een vraag, krijg een hele riedel dus ik heb hem bedankt dat ik weer gerust kan slapen nu met zijn visie, ben ik geblokkeerd maar ondertussen haalt de beste man wel een directe collega met dezelfde naam door het slijk. Wat ik dus niet meer kan zien...

En echt op een vieze schadelijke manier. Ik ben eigenlijk best boos nu...

Ik geloof dat Viva mij wat te recalcitrant heeft gemaakt. :hihi: Want ben in staat hen morgen te bellen. Het gaat niet om iets privé maar zakelijk.
Welkom op Facebook, MrsM.
Hannah Arendt
Was je al wakker of nog wakker Solo?

Oh, heksen uur :idee:
Sommige mensen worden zeikend verwekt

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven