Napraattopic 2024.5, met geklets

05-04-2024 16:43 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat punt 5, dit keer zonder aanvulling.

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598

En hierbij ook de link naar 2024.4:
overig/napraattopic-2024-4-met-geklets/ ... ges/504573

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Heel voorzichtig: al een dag geen inloggedoe.
Alles komt goed, de rest niet.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
13-05-2024 19:49
Heel voorzichtig: al een dag geen inloggedoe.
Ik heb gisterochtend voor het laatst ingelogd. En toen ging het ook al 2 dagen goed.
Alle reacties Link kopieren
Fairway schreef:
13-05-2024 16:33
Moet ik het dan voor de derde keer opschrijven?
Waarom niet, als je tekst blijkbaar niet duidelijk is? Dan kun je volstaan met de zoekopdracht 'het staat er' o.i.d. maar je tekst ophelderen, is wel zo vriendelijk.

Met vragen neemt iemand namelijk de moeite jou te willen begrijpen.
Dag is nooit zo nat of zun schient aaltied wat.
Alle reacties Link kopieren
Toch bijzonder dat een jonge man hier vragen komt stellen over zijn penis. Ik kan me niet voorstellen dat mijn kind of zijn vrienden dat aan een stelletje oude wijven op een forum komt vragen.
Alle reacties Link kopieren
En er is ook weer een zwerm " help mijn vriend doet stom" schrijvers neergedaald.
...
Alle reacties Link kopieren
Selene schreef:
13-05-2024 22:08
Toch bijzonder dat een jonge man hier vragen komt stellen over zijn penis. Ik kan me niet voorstellen dat mijn kind of zijn vrienden dat aan een stelletje oude wijven op een forum komt vragen.
Als je loept dan zie je dat deze jongen heel onzeker is over zijn penis na een eerder mislukte operatie/besnijdenis. Hij blijft er wat in hangen, maar ik heb vreemdere vragen voorbij zien komen op de sekspijler.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat natuurlijk niet over of de vraag vreemd is of niet, duh.
Het gaat erom dat een zo jonge knul zijn vraag stelt op een forum voor zo ondertussen oude wijven.
Moeilijk hè, goed lezen
"Erf de ogen van je kind, kijk erdoor..."
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
13-05-2024 16:56
Ja, daar dacht ik ook al aan.
Ja he?
Alle reacties Link kopieren
Hela schreef:
14-05-2024 09:24
Het gaat natuurlijk niet over of de vraag vreemd is of niet, duh.
Het gaat erom dat een zo jonge knul zijn vraag stelt op een forum voor zo ondertussen oude wijven.
Moeilijk hè, goed lezen
Aan oude fietsen kun je best iets vragen, toch? Ik zou juist hier komen voor goed advies.
fairway wijzigde dit bericht op 14-05-2024 09:32
7.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nana_Mouskouri schreef:
13-05-2024 10:43
Sterkte is wellicht wat overdreven voor iets wat je zelf vrijwillig bezoekt.

Maar goed, als je het warm hebt, kun je altijd lekkere ijsjes eten in Auschwitz: https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... teloosheid en dat zegt wat mij betreft genoeg over de route die Polen gekozen heeft als het om herdenken gaat.

Deze is inmiddels verhuisd naar een andere plaats. Ik zag hem vanuit de shuttlebus op een andere weg staan.

Het was indrukwekkend en confronterend. Andere woorden heb ik er niet voor.

Wij hadden een Engelse gids en het bezoek heeft zo'n 4 uur geduurd met heel veel achtergrond informatie.
mrsmorrison wijzigde dit bericht op 14-05-2024 10:07
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Elodea schreef:
13-05-2024 10:27
Als in op 1 dag? Onmogelijk lijkt me, ook logistiek gezien, want die liggen daar nog een behoorlijk eind vandaan. Om nog maar te zwijgen over het emotionele aspect.

Ja toch is het mogelijk vanuit Krakau. Smorgens Auschwitz en smiddags de zoutmijnen. Voor mij zou het echt teveel zijn.

Goed vandaag zijn we in Krakau. En morgen ook. Wilden naar de zoutmijnen gaan morgen maar dan moeten de honden in de camper blijven. Met 23/24 graden is dat teveel van het goeie dus die slaan we helaas over.
Alle reacties Link kopieren
Moest net nog inloggen.
Alle reacties Link kopieren
Lucifee2024 schreef:
14-05-2024 09:44
Moest net nog inloggen.
Ik mobiel ook.
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat je het hebt mogen ervaren, MrsM, het zal beslist indrukwekkend zijn geweest. Daar word je dan toch even stil van.

De zoutmijnen vond ik niet zo heel erg boeiend moet ik heel eerlijk zeggen, wel lekker koel, dat wel. :biggrin:
Dat is dan toch een nadeeltje van hondjes hè, je kunt niet overal zomaar naartoe. Maar ik snap ook dat het superleuk is om ze mee te hebben op vakantie.

Bevalt de camper nog steeds?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
14-05-2024 09:56
Mooi dat je het hebt mogen ervaren, MrsM, het zal beslist indrukwekkend zijn geweest. Daar word je dan toch even stil van.

De zoutmijnen vond ik niet zo heel erg boeiend moet ik heel eerlijk zeggen, wel lekker koel, dat wel. :biggrin:
Dat is dan toch een nadeeltje van hondjes hè, je kunt niet overal zomaar naartoe. Maar ik snap ook dat het superleuk is om ze mee te hebben op vakantie.

Bevalt de camper nog steeds?

Ja de camper bevalt super! Echt heel blij mee... goeie investering geweest.

Ja de hondjes erbij is gezellig maar wel wat beperkend soms. Goed gaan straks met de fiets naar Krakau, is 15 minuutjes naar het centrum. Geloof dat daar ook genoeg te doen is voor 2 dagen zonder zoutmijnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Krakau leuk om doorheen te wandelen en terrasjes te pakken. Sfeer proeven, letterlijk en figuurlijk.
Ik kan heel Nederland inmiddels horen zuchten.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest ook ( mobiel) inloggen vanochtend.
Rustig hier op het forum.
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk weer is het toch! :heart: :sun:
In the end, it is what it is.
Alle reacties Link kopieren
*Elfje* schreef:
14-05-2024 10:43
Wat een heerlijk weer is het toch! :heart: :sun:
Yes! Ik zit thuis te werken en loop steeds even naar beneden. De katten liggen op de bankjes buiten, helemaal in hun nopjes.
Alles komt goed, de rest niet.
*Elfje* schreef:
14-05-2024 10:43
Wat een heerlijk weer is het toch! :heart: :sun:
Echt he, zo genieten.
Warm genoeg, met een lekker briesje zodat het niet te warm wordt. Zo mag het wel blijven tot oktober. Met vaak genoeg een regendag voor de natuur.
*Elfje* schreef:
14-05-2024 10:43
Wat een heerlijk weer is het toch! :heart: :sun:
Echt he, zo genieten.
Warm genoeg, met een lekker briesje zodat het niet te warm wordt. Zo mag het wel blijven tot oktober. Met vaak genoeg een regendag voor de natuur.
Alle reacties Link kopieren
Alweer te warm wat mij betreft.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Hier 27 graden. Wat mij betreft wordt het nooit warmer dan 23 graden. En wel met een beetje wind graag :-]
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit heerlijk! Hier 28. Morgen nog zo’n dag.

Ben klaar met werk en in de tuin. Ik verwacht zo nog even bezoek. Daar hoort een koud biertje bij met dit weer.
Alles komt goed, de rest niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nu te warm. Heb een uurtje buiten gezeten maar ben naar binnen gevlucht. Begint nu trouwens vrij snel bewolkt te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven