Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 12 september 2025 om 21:40
Je gaat onder de negeer.Lady*Voldemort schreef: ↑12-09-2025 21:39Sorry, het is natuurlijk heel erg vervelend voor je maar ik moet hier zo om lachen![]()

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 12 september 2025 om 22:01
canis-felis schreef: ↑12-09-2025 12:03Ik heb dan weer meer een drempel met staffen. Wil het met open vizier aangaan. Ik merk dat ik daar vooral t.a.v. het MO-topic wat van terug begin te komen, terwijl ik het daar nou juist zinnig vind om aan te geven hoe iets op mij overkomt en te vragen waarom iemand het nodig vindt om iets op een bepaalde manier te uiten. Er komt alleen zelden een inhoudelijk antwoord op, maar eerder boosheid die mijn onaangename gevoel versterkt.
Ik vind dat juist heel storend, ieders emoties naar elkaar op het topic.
Lekker straffen en elkaar verder met rust laten.
•
vrijdag 12 september 2025 om 22:08
vrijdag 12 september 2025 om 23:28
zaterdag 13 september 2025 om 09:59
Ik ga denk ik vannacht om 3 uur mijn kunstwerken ophangen.
Moet ik ff 6 gaatjes boren.
solomio wijzigde dit bericht op 13-09-2025 10:00
0.33% gewijzigd
David Dunning
David Dunning
zaterdag 13 september 2025 om 10:00
De muziek ging toch zachter en rond middernacht was het stil.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 13 september 2025 om 15:45
We hebben vaker egels in de tuin, maar nu woont er tegenwoordig een egel op het terras van ons tuinhuisje. Eddie. Eddie de egel. Struint het terras af om rondom het huisje in lekker veel afgevallen blad dat we nooit opruimen te rommelen en komt dan weer terug het terras op. Eddie is vrij lomp, gooit vanalles om, maakt gewoon herrie op z'n egels, stampt bovenop het schoteltje brokjes, slobbert onbehouwen z'n water van een schoteltje... maar ik vind het zo leuk!
Op het terras verschuilt ie zich nu onder de hoes van de bbq die daar in een hoekje gefrommeld ligt en waar wij nu even niet meer aan durven te komen. Gauw iets anders verzinnen, op z'n kant staand kistje met stro of zo.
Hoop dat ie hier ook overwintert, in die hopen blad. Dan ligt ie lekker rustig.
Op het terras verschuilt ie zich nu onder de hoes van de bbq die daar in een hoekje gefrommeld ligt en waar wij nu even niet meer aan durven te komen. Gauw iets anders verzinnen, op z'n kant staand kistje met stro of zo.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 13 september 2025 om 16:27
Sorry, maar wat ontzettend schattig.Grobbekuiken_ schreef: ↑13-09-2025 15:45We hebben vaker egels in de tuin, maar nu woont er tegenwoordig een egel op het terras van ons tuinhuisje. Eddie. Eddie de egel. Struint het terras af om rondom het huisje in lekker veel afgevallen blad dat we nooit opruimen te rommelen en komt dan weer terug het terras op. Eddie is vrij lomp, gooit vanalles om, maakt gewoon herrie op z'n egels, stampt bovenop het schoteltje brokjes, slobbert onbehouwen z'n water van een schoteltje... maar ik vind het zo leuk!
zaterdag 13 september 2025 om 16:43
Ja, leuk hè?
Ik had 'm al wel flink horen rommelen maar zag 'm nooit. Man wel, maar zei eigenlijk nooit iets. Gisteravond zaten we samen in het huisje en was Eddie weer aan het rommelen. Zachtjes deur op een kier en daar zat ie, half op het schoteltje met brokjes, lekker te eten.
Ik word hier wel blij van hoor

zaterdag 13 september 2025 om 16:48
Hoe zalig! Er zijn al zo weinig egels meer, fijn dat hij bij jou een onderkomen vindt.Grobbekuiken_ schreef: ↑13-09-2025 15:45Gauw iets anders verzinnen, op z'n kant staand kistje met stro of zo.
https://www.bol.com/be/nl/p/egelhuis/92 ... androidapp
zaterdag 13 september 2025 om 16:52
Dank voor de link. Man is dít huisje nu aan het bestellen!aliva schreef: ↑13-09-2025 16:48Hoe zalig! Er zijn al zo weinig egels meer, fijn dat hij bij jou een onderkomen vindt.
https://www.bol.com/be/nl/p/egelhuis/92 ... androidapp

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in