Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 20:37:

er werden regelmatig moorden verkondigd en dan later kwam dan een vriendin posten

je kent ze wel, die vriendinnen vanVolgens mij mag dat hier ook, staat tenminste niet in de huisregels dat het niet mag. Dus als jij out of luf raakt met Stoor en je wilt haar op creatieve wijze omleggen, kun je ons dat gewoon vertellen.
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 20:37:

er werden regelmatig moorden verkondigd en dan later kwam dan een vriendin posten

je kent ze wel, die vriendinnen vanBedoel je nou dat een poging 'lukte' en dat er later een wildvreemde kwam melden dat 'het gelukt'was?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dat is goed om te weten peerdje
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 20:38:

vriendin van me vroeg overigens waarom ze allemaal je suis charlie zeggen Zit zeker ook op dat forum?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 19 januari 2015 @ 20:40:

[...]

Bedoel je nou dat een poging 'lukte' en dat er later een wildvreemde kwam melden dat 'het gelukt'was?Dat is hier toch ook wel eens gebeurd? In dat 'kop vol Lyme' topic laatst nog?
geen pogingen dus ook geen gelukkigen
jaaaa ladyV klopt
quote:Aniuk schreef op 19 januari 2015 @ 20:40:

[...]

Dus als jij out of luf raakt met Stoor en je wilt haar op creatieve wijze omleggen, kun je ons dat gewoon vertellen."Ooit zat ik op het viva forum, daar zaten veel dompies. Ik had daar ook een dompie-vriendinnetje, Strottiedichtie"
Ik ga iets nuttigs doen of anders nog even filmpje kijken.

151 Posts sinds ik een knol ben
Zeg als er allerlei nicks in het rond gepbt worden, word ik ook nieuwsgierig hoor!

Verder heb ik de trein gemist blijkbaar. Da's niks nieuws. Gelukkig was ik op tijd voor de zwangerosaurus van het jaar. Ja, nu al. Of zouden er babybrabbelaars aan het trollen zijn op het vivaforum?
Net kind even over de zeik geholpen. Ik deed of ik mijn neus in mijn hand snoot en veegde dat snel af aan zijn haar. Vond-ie niet grappig
quote:fluim schreef op 19 januari 2015 @ 20:31:

Jodi, wie was jij eerst danDit is mijn eerste nick. Ik ben ook zo iemand die hier al heel lang meeleest. Denk al weer een jaar of drie. Nadat het forum wederom was vernieuwd, heb ik een nick aangemaakt. En mijn eerste post was hier op de napraat, als ik me niet vergis.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 januari 2015 @ 20:42:

[...]

Dat is hier toch ook wel eens gebeurd? In dat 'kop vol Lyme' topic laatst nog?

Oh echt? Dat topic heb ik wel gelezen maar ik wist niet dat het is mis gegaan.

Het komt hier inderdaad voor dat nabestaanden vertellen dat iemand is overleden maar niet in een topic waarin een zelfmoord werd aangekondigd.
je bent een moeder naar mijn hart, istra!
Nee Jodi, jouw eerste post was op "Een leuk bordspel"
quote:Enn schreef op 19 januari 2015 @ 20:48:

[...]

Oh echt? Dat topic heb ik wel gelezen maar ik wist niet dat het is mis gegaan.

Het komt hier inderdaad voor dat nabestaanden vertellen dat iemand is overleden maar niet in een topic waarin een zelfmoord werd aangekondigd.Of ze die zogenaamde ZM nou letterlijk had aangekondigd weet ik niet meer, maar ik weet wel dat er op zeker moment een vriendin ten tonele verscheen die meldde dat TO er een einde aan had gemaakt. Op de account van de TO nota bene .
@Enn: alweer een tijdje geleden maar nog bedankt voor de boekentip voor Sint (Molletje wil weten wie er op zijn hoofd heeft gepoept). Een groot succes.
quote:Aniuk schreef op 19 januari 2015 @ 20:37:

[...]

Ik heb je toegehinnikt MissJ.Ontvangen en teruggehinnikt.
quote:StoraHuntur schreef op 19 januari 2015 @ 20:51:

Nee Jodi, jouw eerste post was op "Een leuk bordspel" Oh, was ook een zeer interessant topic.
quote:lemoos2 schreef op 19 januari 2015 @ 20:55:

@Enn: alweer een tijdje geleden maar nog bedankt voor de boekentip voor Sint (Molletje wil weten wie er op zijn hoofd heeft gepoept). Een groot succes.Dat is inderdaad een heel leuk boek!
Mijn vent moest ook niet huilen toen ik zwanger testte. Ook niet betrokken kennelijk....zal ik hem eruit zwiepen of eisen dat ik waterlanders wil?
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 januari 2015 @ 21:04:

[...]

Dat is inderdaad een heel leuk boek!Wij hebben hem ook, met geluid. Op iedere pagina kan je horen hoe de poep valt
quote:lemoos2 schreef op 19 januari 2015 @ 20:55:

@Enn: alweer een tijdje geleden maar nog bedankt voor de boekentip voor Sint (Molletje wil weten wie er op zijn hoofd heeft gepoept). Een groot succes.

Geheid de lachers op je hand!
quote:GateKeeper schreef op 19 januari 2015 @ 21:06:

Mijn vent moest ook niet huilen toen ik zwanger testte. Ook niet betrokken kennelijk....zal ik hem eruit zwiepen of eisen dat ik waterlanders wil?Hier ook niet. Ook mijn zwangerschapsboekje nooit bekeken. Nooit 's nachts ijs voor me gehaald. Hij behandelde me gewoon als een normaal mens, de hork!
quote:Amaqanda schreef op 19 januari 2015 @ 21:08:

[...]

Wij hebben hem ook, met geluid. Op iedere pagina kan je horen hoe de poep valt Soms piept de andere nick er toch nog even tussendoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven