Napraattopic 26

06-03-2015 08:43 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Aniuk schreef op 25 maart 2015 @ 22:44:

[...]

Wel fijn dat je 'veilig' sopt Ama!Maar natuurlijk!
quote:inkie1 schreef op 25 maart 2015 @ 22:45:

[...]

Oh het is een uitgesmeerde glijpartij.
Mogguh,

We zijn weer thuis.
Goedemorgen allen.

Valt het een beetje mee Yas?
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Goedemorgen!
quote:paulaner schreef op 26 maart 2015 @ 09:30:

Goedemorgen allen.

Valt het een beetje mee Yas?Mwoah
Goedemorgen, balen Yas dat de vakantie over is. Moet je maandag weer aan het werk?
MissI heb je al wat gehoord van je sollicitatie?
Dubbel
quote:inkie1 schreef op 26 maart 2015 @ 10:41:

MissI heb je al wat gehoord van je sollicitatie?

Lief dat je 't vraagt, Inkie

Ik heb besloten om de baan niet te accepteren. Hoop maar dat ik daar geen spijt van krijg.

Maar ik heb gelukkig nog 6 andere sollicitaties uit staan. En in principe zit ik op deze opdracht tot eind mei, dus ik heb nog even.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 maart 2015 @ 15:46:

[...]

Ik heb besloten om de baan niet te accepteren. Hoop maar dat ik daar geen spijt van krijg.

Maar ik heb gelukkig nog 6 andere sollicitaties uit staan. En in principe zit ik op deze opdracht tot eind mei, dus ik heb nog even.Lijkt me een verstandig besluit en idd zoals je zegt heb je nog even de tijd. Zit vast iets bij die overige 6.
Ik denk dat het een goed besluit is MissI. Het klonk allemaal niet zo aanlokkelijk.

Succes met je andere sollicitaties.
Dank je, Woll

Tja, het bedrijf is leuk, dat weet ik, want ik werk er al.

Salaris is dus ook goed. Functie klonk ook als op het lijf geschreven.

Het is dus alleen dat er fysiek 40 uur iemand moet komen te zitten.

En ik hecht heel veel waarde aan een goede balans van werk en privé. Ook door ervaringen (in het verleden en recent) dat je maar één leven hebt en het vooral leuk moet hebben, want het kan zomaar ineens allemaal anders zijn. Dus een baan waarbij ik minimaal 50 uur per week van huis ben, dat gaat 'm voor mij helaas niet worden
Woll is back! Fijn!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 maart 2015 @ 16:20:

Dank je, Woll

En ik hecht heel veel waarde aan een goede balans van werk en privé. Ook door ervaringen (in het verleden en recent) dat je maar één leven hebt en het vooral leuk moet hebben, want het kan zomaar ineens allemaal anders zijn. Dus een baan waarbij ik minimaal 50 uur per week van huis ben, dat gaat 'm voor mij helaas niet worden

Ik geef je helemaal gelijk.

Werk zelf ook 4 dagen en dat vind ik zat. Anders draait je hele leven om werken.
quote:O.L.L.A schreef op 26 maart 2015 @ 16:25:

Woll is back! Fijn!Thanks babe
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 maart 2015 @ 16:20:

Dank je, Woll

En ik hecht heel veel waarde aan een goede balans van werk en privé. Ook door ervaringen (in het verleden en recent) dat je maar één leven hebt en het vooral leuk moet hebben, want het kan zomaar ineens allemaal anders zijn. Dus een baan waarbij ik minimaal 50 uur per week van huis ben, dat gaat 'm voor mij helaas niet worden Als je dat kan lijden heb je helemaal gelijk, die andere vacatures wel een betere balns mbt met prive/werk?

[...]

Maar ik heb gelukkig nog 6 andere sollicitaties uit staan. En in principe zit ik op deze opdracht tot eind mei, dus ik heb nog even.

Dat lijkt mij het juiste besluit MissI. Belangrijker dan een goede balans tussen privé en werk is er niet. En bovendien, er schijnt nog nooit iemand op zijn sterfbed verzucht te hebben 'had ik maar meer en harder gewerkt'. Nou ja, wellicht wel eens iemand , maar toch.

Volgens mij kun jij straks gewoon lekker kiezen uit zes smachtende werkgeverTs!

[...]

Lijkt me een goede beslissing. Maar kan me ook voorstellen dat het wel spannend is, omdat je (nog) geen alternatief hebt.

1 uit 6, moet lukken toch?
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Feeksje1977 schreef op 26 maart 2015 @ 16:35:

[...]

Als je dat kan lijden heb je helemaal gelijk, die andere vacatures wel een betere balns mbt met prive/werk?Jazeker
quote:Solomio schreef op 26 maart 2015 @ 17:40:

[...]

Lijkt me een goede beslissing. Maar kan me ook voorstellen dat het wel spannend is, omdat je (nog) geen alternatief hebt.

1 uit 6, moet lukken toch?

Mwa, in mijn vakgebied is de markt nogal overspoeld. Dus een sollicitatie is in een hoop gevallen een afwijzing.

Men kan zich veroorloven om heel kritisch te zijn en dus moet je 100% aan het profiel voldoen om door de eerste selectie heen te komen en dan nog heb je geen garantie dat je de baan hebt, want vaak toch meerdere kandidaten waar ze mee in gesprek gaan.

Maar goed, ik zie het zelf (nog) niet somber in. Komt vast wel goed. Dat was iedere keer het geval.
Nooit meer gelukkig worden door gebrek aan ex

Okee.

Na alle topicdiarree van vanavond geloof ik definitief niet meer dat deze echt is.

MissI

Goede beslissing denk ik.

Succes met de overgebleven sollicitaties!

Haai Wolletje!!
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 26 maart 2015 @ 21:15:

Nooit meer gelukkig worden door gebrek aan exIk dacht eerlijk dat ze bedoelde dat ze ongelukkig was omdat ze geen ex had.
quote:Solomio schreef op 26 maart 2015 @ 21:24:

[...]

Ik dacht eerlijk dat ze bedoelde dat ze ongelukkig was omdat ze geen ex had. Ik ook
quote:Moiren_ schreef op 26 maart 2015 @ 21:26:

[...]

Ik ook Ik vond het nog logisch ook, want ik ben ontzettend gelukkig doordat ik een paar exen heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven