Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 10 mei 2015 om 11:40
zondag 10 mei 2015 om 11:50
quote:bankje schreef op 10 mei 2015 @ 11:45:
Ik heb zelf geen kinderen en vroeg me af wat er met alle knutsels en frutsels gebeurde. Het lijkt mij dat je op een gegeven moment heel veel hebt.Dat klopt wel idd en ik bewaar ook niet alles hoor maar dingen die ze bijvoorbeeld met kerst of moederdag gemaakt hebben wel..
Ik heb zelf geen kinderen en vroeg me af wat er met alle knutsels en frutsels gebeurde. Het lijkt mij dat je op een gegeven moment heel veel hebt.Dat klopt wel idd en ik bewaar ook niet alles hoor maar dingen die ze bijvoorbeeld met kerst of moederdag gemaakt hebben wel..
zondag 10 mei 2015 om 11:50
quote:bankje schreef op 10 mei 2015 @ 11:45:
Ik heb zelf geen kinderen en vroeg me af wat er met alle knutsels en frutsels gebeurde. Het lijkt mij dat je op een gegeven moment heel veel hebt.
Nee joh, ze maken maar 1 of 2x per jaar (en maar een paar jaar) wat en als je geen 100 kinderen neemt valt dat dus wel mee.
Heb een mooie bak op zolder, bewaar verjaardagstekeningen en moeder en vaderdagknutsels en dat is het.
De gewone kleurdingen en knutselwerken verdwijnen in de papierbak.. de rest bewaar ik voor altijd. En sommige dingen staan ook gewoon in onze boekenkast.
Aanv: Moeten ze geen mega grote kunstwerken gaan maken natuurlijk
Ik heb zelf geen kinderen en vroeg me af wat er met alle knutsels en frutsels gebeurde. Het lijkt mij dat je op een gegeven moment heel veel hebt.
Nee joh, ze maken maar 1 of 2x per jaar (en maar een paar jaar) wat en als je geen 100 kinderen neemt valt dat dus wel mee.
Heb een mooie bak op zolder, bewaar verjaardagstekeningen en moeder en vaderdagknutsels en dat is het.
De gewone kleurdingen en knutselwerken verdwijnen in de papierbak.. de rest bewaar ik voor altijd. En sommige dingen staan ook gewoon in onze boekenkast.
Aanv: Moeten ze geen mega grote kunstwerken gaan maken natuurlijk
zondag 10 mei 2015 om 11:55
Ik moet echt een keer leren om mijn grote mond te houden...
De uiterst geëmancipeerde dame in kwestie zit er nog maar net en heeft in slechts een paar dagen tijd bijna 200 posts weten te produceren, veel ervan met haar !!MENING!! Nogmaals, het gaat niet zozeer om wat ze zegt, maar de uiterst stellige manier waarop het gezegd wordt. Het is gewoon mijn type mens niet.
En het is dus niet G.
Nu hou ik er echt over op. Sorry, meer ga ik er echt niet over zeggen.
De uiterst geëmancipeerde dame in kwestie zit er nog maar net en heeft in slechts een paar dagen tijd bijna 200 posts weten te produceren, veel ervan met haar !!MENING!! Nogmaals, het gaat niet zozeer om wat ze zegt, maar de uiterst stellige manier waarop het gezegd wordt. Het is gewoon mijn type mens niet.
En het is dus niet G.
Nu hou ik er echt over op. Sorry, meer ga ik er echt niet over zeggen.
zondag 10 mei 2015 om 11:57
quote:Morrowind schreef op 10 mei 2015 @ 11:55:
En het is dus niet G.
Nu hou ik er echt over op. Sorry, meer ga ik er echt niet over zeggen.Doe mij maar een PB dan. Ben jij het kwijt en kan mijn leven ook verder
En het is dus niet G.
Nu hou ik er echt over op. Sorry, meer ga ik er echt niet over zeggen.Doe mij maar een PB dan. Ben jij het kwijt en kan mijn leven ook verder
zondag 10 mei 2015 om 11:57
quote:Morrowind schreef op 10 mei 2015 @ 11:55:
En het is dus niet G.
Nu hou ik er echt over op. Sorry, meer ga ik er echt niet over zeggen.Nou!
En het is dus niet G.
Nu hou ik er echt over op. Sorry, meer ga ik er echt niet over zeggen.Nou!
Life is short. Eat dessert first.