Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 mei 2015 om 15:15
quote:Amaqanda schreef op 24 mei 2015 @ 14:28:
Ook een jarenlange trouwe forummer kan zomaar een trol zijn.
Op een ander forum was iemand die al jaren meeschreef, in die tijd 2 kinderen gekregen had en uiteindelijk, door een paar zeer vasthoudende forummers die een miniem detail wat niet klopte ontdekt hadden en daar op door gingen is uiteindelijk alles toegegeven door de forummer.En dat zou ik teveel moeite vinden, 1 miniem detail ontrafelen. Dan faket iemand. So what.
Ook een jarenlange trouwe forummer kan zomaar een trol zijn.
Op een ander forum was iemand die al jaren meeschreef, in die tijd 2 kinderen gekregen had en uiteindelijk, door een paar zeer vasthoudende forummers die een miniem detail wat niet klopte ontdekt hadden en daar op door gingen is uiteindelijk alles toegegeven door de forummer.En dat zou ik teveel moeite vinden, 1 miniem detail ontrafelen. Dan faket iemand. So what.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 24 mei 2015 om 18:58
quote:Morrowind schreef op 24 mei 2015 @ 17:16:
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind psychologie en taal allebei fascinerend. Dat komt mooi samen in een trol. Hoe goed je ook kunt liegen, er zijn vaak genoeg signalen in hetgeen gezegd wordt en de manier waarop. Die signalen boeien me.Ik heb dat ook wel, en dan ook een stukje verbazing. Omdat ik niet begrijp waarom iemand een heel persoon met een heel leven bij elkaar zou verzinnen. Ik zie niet in wat daar de lol van is of waarom iemand behoefte zou hebben om zich compleet anders voor te doen dan in het echt.
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind psychologie en taal allebei fascinerend. Dat komt mooi samen in een trol. Hoe goed je ook kunt liegen, er zijn vaak genoeg signalen in hetgeen gezegd wordt en de manier waarop. Die signalen boeien me.Ik heb dat ook wel, en dan ook een stukje verbazing. Omdat ik niet begrijp waarom iemand een heel persoon met een heel leven bij elkaar zou verzinnen. Ik zie niet in wat daar de lol van is of waarom iemand behoefte zou hebben om zich compleet anders voor te doen dan in het echt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 24 mei 2015 om 19:28
Waarom mensen op fora de trol uithangen, ik zou het niet weten. Gelukkig kan ik me er ook niets bij voorstellen. Ik snap het echt niet, wat voor lol haal je daar nu echt uit? Tja, die pubers en fokkers snap ik nog wel, die doen lekker stoer voor hun vriendjes en mede-fokkers. Maar om jezelf een rol aan te meten om bepaalde reacties op fora krijgen, dan klopt er iets niet in je bovenkamer.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 24 mei 2015 om 20:21
zondag 24 mei 2015 om 20:41
zondag 24 mei 2015 om 20:44