Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
ja dat weet je tog!
heeremettieten, ik heb zelfs een keer een hele nacht tot 9 uur in de ochtend met haar in de chat gezeten, omdat ze dan pas ergens terecht kon. ik was doodmoei maar wist toen nog niet dat ze ons in t ooitje nam
quote:Amaqanda schreef op 24 mei 2015 @ 14:28:

Ook een jarenlange trouwe forummer kan zomaar een trol zijn.

Op een ander forum was iemand die al jaren meeschreef, in die tijd 2 kinderen gekregen had en uiteindelijk, door een paar zeer vasthoudende forummers die een miniem detail wat niet klopte ontdekt hadden en daar op door gingen is uiteindelijk alles toegegeven door de forummer.En dat zou ik teveel moeite vinden, 1 miniem detail ontrafelen. Dan faket iemand. So what.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 24 mei 2015 @ 15:15:

[...]

En dat zou ik teveel moeite vinden, 1 miniem detail ontrafelen. Dan faket iemand. So what.

Eens.

Ik loep vaak al niet eens, laat staan dat ik dingen uit ga zoeken
quote:hatsetats schreef op 24 mei 2015 @ 15:15:

[...]

En dat zou ik teveel moeite vinden, 1 miniem detail ontrafelen. Dan faket iemand. So what.Ja precies, het halve forum hier lult van alles bij elkaar.
Snap ook die obsessie met trollen niet.
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind psychologie en taal allebei fascinerend. Dat komt mooi samen in een trol. Hoe goed je ook kunt liegen, er zijn vaak genoeg signalen in hetgeen gezegd wordt en de manier waarop. Die signalen boeien me.
Ik denk niet dat dit voor iedereen geldt Morrow. Je bent n uitzondering op al die sensatiezoekers
quote:Morrowind schreef op 24 mei 2015 @ 17:16:

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind psychologie en taal allebei fascinerend. Dat komt mooi samen in een trol. Hoe goed je ook kunt liegen, er zijn vaak genoeg signalen in hetgeen gezegd wordt en de manier waarop. Die signalen boeien me.Ik heb dat ook wel, en dan ook een stukje verbazing. Omdat ik niet begrijp waarom iemand een heel persoon met een heel leven bij elkaar zou verzinnen. Ik zie niet in wat daar de lol van is of waarom iemand behoefte zou hebben om zich compleet anders voor te doen dan in het echt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Wat een prachtige dag, ik heb genoten van het zonnetje vandaag
Waarom mensen op fora de trol uithangen, ik zou het niet weten. Gelukkig kan ik me er ook niets bij voorstellen. Ik snap het echt niet, wat voor lol haal je daar nu echt uit? Tja, die pubers en fokkers snap ik nog wel, die doen lekker stoer voor hun vriendjes en mede-fokkers. Maar om jezelf een rol aan te meten om bepaalde reacties op fora krijgen, dan klopt er iets niet in je bovenkamer.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
ja klopt, er klopt iets niet in de bovenkamer.
Een wgoeie troll kan ik nog beet bewondering voor hebben.
Het gaat om aandacht, denk ik. En anderen om de tuin leiden geeft waarschijnlijk ook een gevoel van macht/superieuriteit.
quote:hatsetats schreef op 24 mei 2015 @ 20:04:

Een wgoeie troll kan ik nog beet bewondering voor hebben.Die Babette de Bruxelles (en nog wattes?) die was als trol wel goed, maar je vraagt je toch af waarom in godsnaam?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
allemaal i'm back..
quote:Alixane schreef op 24 mei 2015 @ 20:21:

[...]

Die Babette de Bruxelles (en nog wattes?) die was als trol wel goed, maar je vraagt je toch af waarom in godsnaam?Tja wat zoeken wij hier? Vermaak toch?
quote:rosemetijs schreef op 24 mei 2015 @ 20:37:

allemaal i'm back.. Ik hoef niet eens te raden
quote:rosemetijs schreef op 24 mei 2015 @ 20:37:

allemaal i'm back.. Lekker.
quote:Star schreef op 24 mei 2015 @ 20:38:

[...]

Tja wat zoeken wij hier? Vermaak toch?Ik niet, ik zoek hier vriendschap, genegenheid en steun.
quote:Star schreef op 24 mei 2015 @ 20:39:

[...]

Ik hoef niet eens te raden
quote:Alixane schreef op 24 mei 2015 @ 20:21:

[...]

Die Babette de Bruxelles (en nog wattes?) die was als trol wel goed, maar je vraagt je toch af waarom in godsnaam?Geen idee. Vroegah hadden we Francoise, die was gewelldig.
quote:hatsetats schreef op 24 mei 2015 @ 20:41:

[...]

Geen idee. Vroegah hadden we Francoise, die was gewelldig.Ja, 'knuf Francoise', die op de grachtengordel woonde, getrouwd was met een tandarts en in bontjassen liep
quote:Wollstonecraft2 schreef op 24 mei 2015 @ 20:40:

[...]

Ik niet, ik zoek hier vriendschap, genegenheid en steun.Kwam je hier ook met die gedachte? Of kwam dat later pas?
quote:hatsetats schreef op 24 mei 2015 @ 20:04:

Een wgoeie troll kan ik nog beet bewondering voor hebben.Ik ook. Zo'n claudio, of een babette, ik vind het knap hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven