Napraattopic 51
woensdag 6 januari 2016 om 15:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 8 januari 2016 om 19:27
Goedenavond allen, moet ik bijlezen of kan ik zo weer aansluiten?
Ik heb het gevoel in een soort parallel universum te zijn beland.
*Mijn maakt maakt huiswerk, hij doet vrij plotseling een opleiding. Nog voor hij het met mij kon overleggen was zijn aanvraag goedgekeurd en heeft hij morgen de eerste schooldag.
*Mijn ene puber moet werken tot laat vanavond.
*Mijn andere puber belooft om voor 12.00 uur vanacht thuis te zijn van het feestje van de sportvereniging.
*Mijn jongste puber is spontaan gaan douchen, maar nu boos dat de feestjes puber eerst mag
*Mijn buurjongen verkoopt mij zojuist zwart, zijn laatste witte tulpen die bij het uitpakken geel blijken te zijn.
HELP! Ik wil terug naar de werkelijkheid.
Ik heb het gevoel in een soort parallel universum te zijn beland.
*Mijn maakt maakt huiswerk, hij doet vrij plotseling een opleiding. Nog voor hij het met mij kon overleggen was zijn aanvraag goedgekeurd en heeft hij morgen de eerste schooldag.
*Mijn ene puber moet werken tot laat vanavond.
*Mijn andere puber belooft om voor 12.00 uur vanacht thuis te zijn van het feestje van de sportvereniging.
*Mijn jongste puber is spontaan gaan douchen, maar nu boos dat de feestjes puber eerst mag
*Mijn buurjongen verkoopt mij zojuist zwart, zijn laatste witte tulpen die bij het uitpakken geel blijken te zijn.
HELP! Ik wil terug naar de werkelijkheid.
vrijdag 8 januari 2016 om 19:39
vrijdag 8 januari 2016 om 19:49
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 januari 2016 @ 19:47:
Ragweed post hier al langer. Dat is geen trol, die heeft gewoon een paar schroefjes los en ik geloof dat er inmiddels nog een paar zijn los geraakt.Ik kende haar niet. Moest alleen heel erg lachen om het aanvallen met de knoflookpers in de eerste instantie.
Ragweed post hier al langer. Dat is geen trol, die heeft gewoon een paar schroefjes los en ik geloof dat er inmiddels nog een paar zijn los geraakt.Ik kende haar niet. Moest alleen heel erg lachen om het aanvallen met de knoflookpers in de eerste instantie.
vrijdag 8 januari 2016 om 19:49
Hier waren alle winkels leeg vanmiddag. Het leek wel crisis. Bij Lidl lagen in de schappen met groente en fruit alleen nog maar uien, aardappels, peertjes, citroenen en flespompoenen. Ik zag een oude man zo'n pompoen bestuderen alsof het een Romeinse potscherf was.
Al het brood was op. Echt al het brood, niet dat je zegt dat al het brood op is, maar dat er nog wel driedubbelbruinvollkornhalfjes liggen.
Ik vermoed dat sommige mensen de afgelopen drie dagen tot de conclusie gekomen zijn dat ze geen voorraad hebben en nu van de weeromstuit (om maar eens een moderne term te gebruiken) hun winkelwagens volgeladen hebben voor ijzel die niet gaat komen.
Al het brood was op. Echt al het brood, niet dat je zegt dat al het brood op is, maar dat er nog wel driedubbelbruinvollkornhalfjes liggen.
Ik vermoed dat sommige mensen de afgelopen drie dagen tot de conclusie gekomen zijn dat ze geen voorraad hebben en nu van de weeromstuit (om maar eens een moderne term te gebruiken) hun winkelwagens volgeladen hebben voor ijzel die niet gaat komen.
vrijdag 8 januari 2016 om 19:53
quote:Star schreef op 08 januari 2016 @ 19:49:
[...]
Ik kende haar niet. Moest alleen heel erg lachen om het aanvallen met de knoflookpers in de eerste instantie.
Dat snap ik wel .
Ik ga er maar niet meer reageren, want volgens mij zit dat schelden alleen maar in haar hoofd maar ga dat iemand maar eens duidelijk maken. Echt zo zielig .
[...]
Ik kende haar niet. Moest alleen heel erg lachen om het aanvallen met de knoflookpers in de eerste instantie.
Dat snap ik wel .
Ik ga er maar niet meer reageren, want volgens mij zit dat schelden alleen maar in haar hoofd maar ga dat iemand maar eens duidelijk maken. Echt zo zielig .