Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 januari 2016 @ 18:30:

[...]

Ja duhuh. Maar misschien hebben de andere lezertjes nog iets aan mijn uitleg O ja, de lezertjes... Ik denk steeds dat wij de enigen zijn hier.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 januari 2016 @ 18:29:

[...]

Oh dat zijn de leukste TO's .Neuh, iedereen is het eens. Schiet ook niet op
Heftig Bloos, ik lees net je post. Ik snap dat je hier gewoon Bloos wil zijn en terecht.
quote:hatsetats schreef op 08 januari 2016 @ 17:57:

Jaret fijnDankjewel! Lief van je! Jij zegt het met heel weinig woorden maar niet minder gemeend, volgens mij.
quote:bloosje schreef op 08 januari 2016 @ 18:21:

Dus mag ik gewoon lekker jullie Bloos zijn?

Mijne was je al....

Jaret, wat fijn en bijzonder!
quote:Star schreef op 08 januari 2016 @ 18:34:

[...]

Neuh, iedereen is het eens. Schiet ook niet op Ik wil wel tegenspraak geven hoor. Zeg maar wat mijn mening is en ik ga er voor.
quote:Jareth schreef op 08 januari 2016 @ 18:37:

[...]

Dankjewel! Lief van je! Jij zegt het met heel weinig woorden maar niet minder gemeend, volgens mij.Yep
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Knuffel voor lekker gewoon Bloosje
Jareth, wat fijn voor jou
Ik hoop dat je snel hoort dat het op een behandelbare plek zit, Bloos.

En wat een superdag Jareth, fijn!
Niet zo gek dat die wanne-be-mom nog niet zwanger is. Volgens haar profiel is ze een man.
Goedenavond allen, moet ik bijlezen of kan ik zo weer aansluiten?

Ik heb het gevoel in een soort parallel universum te zijn beland.

*Mijn maakt maakt huiswerk, hij doet vrij plotseling een opleiding. Nog voor hij het met mij kon overleggen was zijn aanvraag goedgekeurd en heeft hij morgen de eerste schooldag.

*Mijn ene puber moet werken tot laat vanavond.

*Mijn andere puber belooft om voor 12.00 uur vanacht thuis te zijn van het feestje van de sportvereniging.

*Mijn jongste puber is spontaan gaan douchen, maar nu boos dat de feestjes puber eerst mag

*Mijn buurjongen verkoopt mij zojuist zwart, zijn laatste witte tulpen die bij het uitpakken geel blijken te zijn.

HELP! Ik wil terug naar de werkelijkheid.
quote:Amaqanda schreef op 08 januari 2016 @ 18:41:

[...]

Ik wil wel tegenspraak geven hoor. Zeg maar wat mijn mening is en ik ga er voor.Komt niet echt van de grond. We zoeken een andere
quote:Star schreef op 08 januari 2016 @ 19:36:

[...]

Komt niet echt van de grond. We zoeken een andere Ik heb ook mijn best gedaan, maar het wil niet echt vlam vatten daar.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
quote:Grzeczny schreef op 08 januari 2016 @ 19:39:

[...]

Ik heb ook mijn best gedaan, maar het wil niet echt vlam vatten daar.Te dom om te leven is een veelbelovende titel.
Ze probeerde hem aan te vallen met een knoflookpers.

Klauwhamer anno 2016.
Dat is vooral een triest verhaal.
Ragweed post hier al langer. Dat is geen trol, die heeft gewoon een paar schroefjes los en ik geloof dat er inmiddels nog een paar zijn los geraakt.
quote:Star schreef op 08 januari 2016 @ 19:44:

[...]

Te dom om te leven is een veelbelovende titel.Dat is iemand die hier al langer schrijft. Schrijnend verhaal.
Life is short. Eat dessert first.
quote:barbaracartland schreef op 08 januari 2016 @ 19:46:

Dat is vooral een triest verhaal.Ik zie het inderdaad. Geen geinponem helaas. Voor haar hè, dat helaas.
quote:Lady_Voldemort schreef op 08 januari 2016 @ 19:47:

Ragweed post hier al langer. Dat is geen trol, die heeft gewoon een paar schroefjes los en ik geloof dat er inmiddels nog een paar zijn los geraakt.Ik kende haar niet. Moest alleen heel erg lachen om het aanvallen met de knoflookpers in de eerste instantie.
Leuke kleur Woolie, geeft een warme sfeer in huis en dat donkere hout staat er inderdaad heel chic bij.
Hier waren alle winkels leeg vanmiddag. Het leek wel crisis. Bij Lidl lagen in de schappen met groente en fruit alleen nog maar uien, aardappels, peertjes, citroenen en flespompoenen. Ik zag een oude man zo'n pompoen bestuderen alsof het een Romeinse potscherf was.

Al het brood was op. Echt al het brood, niet dat je zegt dat al het brood op is, maar dat er nog wel driedubbelbruinvollkornhalfjes liggen.

Ik vermoed dat sommige mensen de afgelopen drie dagen tot de conclusie gekomen zijn dat ze geen voorraad hebben en nu van de weeromstuit (om maar eens een moderne term te gebruiken) hun winkelwagens volgeladen hebben voor ijzel die niet gaat komen.
quote:Star schreef op 08 januari 2016 @ 19:49:

[...]

Ik kende haar niet. Moest alleen heel erg lachen om het aanvallen met de knoflookpers in de eerste instantie.

Dat snap ik wel .

Ik ga er maar niet meer reageren, want volgens mij zit dat schelden alleen maar in haar hoofd maar ga dat iemand maar eens duidelijk maken. Echt zo zielig .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven