Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yette schreef op 06 januari 2016 @ 18:20:

Ff mosterd hoor, maar Anouk heeft maar liefst 3 kinderen van dezelfde man. Dat haalt de gemiddelde vrouw bij lange na niet. Dus.Nee, ik ben niet verder gekomen dan 1.
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 18:08:

Ik heb liever iets wat niet onwijs duur is. Ik zie mezelf geen 30 jaar met een bank doen, dan ben ik hem echt wel al heel wat jaar flink zat.Dat had ik vroeger ook, dat heeft echt met je leeftijd te maken. Nu wil ik het liefst voor de laatste keer iets kopen. Het meeste in mijn huis heb ik al elf jaar of langer staan en het verveeld me nog steeds niet en van bepaalde dingen weet ik ook dat ik ze nooit weg zal doen. Ook mijn vloer is op die basis gekozen, dat is mijn laatste vloer. Ze hadden ook een vloer te koop die ik heel mooi vond, maar die is heel trendy en daar wist ik van dat die zou gaan vervelen, dus heb ik daar niet voor gekozen.
Thuis!
IMHO
quote:Cateautje schreef op 06 januari 2016 @ 18:36:

[...]

Dat had ik vroeger ook, dat heeft echt met je leeftijd te maken. Nu wil ik het liefst voor de laatste keer iets kopen. Het meeste in mijn huis heb ik al elf jaar of langer staan en het verveeld me nog steeds niet en van bepaalde dingen weet ik ook dat ik ze nooit weg zal doen. Ook mijn vloer is op die basis gekozen, dat is mijn laatste vloer. Ze hadden ook een vloer te koop die ik heel mooi vond, maar die is heel trendy en daar wist ik van dat die zou gaan vervelen, dus heb ik daar niet voor gekozen.Ik kies sowieso al niet voor trendy. Ik denk dat mijn huiskamer vrij tijdloos is, wel erg lelijk volgens mijn broertje
quote:GrimbleGrumble schreef op 06 januari 2016 @ 18:38:

Thuis! Hoe warm?
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 18:40:

[...]

Ik kies sowieso al niet voor trendy. Ik denk dat mijn huiskamer vrij tijdloos is, wel erg lelijk volgens mijn broertje

Tijdloos is goed, dan zit je niet met spullen met een vervallen datum en kan je er langer me doen.

Over smaak valt niet te twisten.
quote:Cateautje schreef op 06 januari 2016 @ 18:43:

[...]

Tijdloos is goed, dan zit je niet met spullen met een vervallen datum en kan je er langer me doen.

Over smaak valt niet te twisten.Volgens mij ben ik gewoon saai tijdloos. Als ik mijn kleding van 10 jaar geleden nog had gepast had ik dat ook nog gedragen
quote:Moiren_ schreef op 06 januari 2016 @ 18:46:

[...]

Volgens mij ben ik gewoon saai tijdloos. Als ik mijn kleding van 10 jaar geleden nog had gepast had ik dat ook nog gedragen Ja, dat met die kleding heb ik ook wel. Ik doe erg moeilijk dingen weg. Mijn maatje 36 ligt ook in zakken in de kelder, voor ooit.
tvp

Thuis!

Fijn !

Geniet van de fijne temperatuur .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Thuis!

Heel goed!

Vlieg jij niet heel veel per jaar?

Thuis! Hoe lang heb je er uiteindelijk over gedaan?
quote:Corona67 schreef op 06 januari 2016 @ 19:06:

[...]

Heel goed!

Vlieg jij niet heel veel per jaar?Jij hebt lekker opgelet de laatste tijd.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Zoals vanmiddag waren er weer 12 pagina's bij, die ga ik niet teruglezen. (en heb wel wat opgelet, vroeg me af hoe vaak hij op en neer vliegt)
quote:Corona67 schreef op 06 januari 2016 @ 19:06:

[...]

Heel goed!

Vlieg jij niet heel veel per jaar?Ach, wat is veel
quote:Corona67 schreef op 06 januari 2016 @ 19:14:

Zoals vanmiddag waren er weer 12 pagina's bij, die ga ik niet teruglezen. (en heb wel wat opgelet, vroeg me af hoe vaak hij op en neer vliegt)Hij schrijft al maandenlang hoe vaak hij op en neer vliegt, daar veranderen die laatste 12 pagina's geen moedertjelief aan.
Zo, gewerkt, gesport, nu lekker een gebakken eitje met spek.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Happy new topic
I like being a mess. It's who I am.
Ik ben vergeten broodbeleg te halen
Om 8 uur zijn de winkels weer open,
quote:hatsetats schreef op 06 januari 2016 @ 19:43:

Om 8 uur zijn de winkels weer open,Dan ben ik al aan het werk.
Ondat is jammer
Maar ze zijn ook nog tot 20 uur open!
Zo wat een nuttige dag was dit. Hele dag verplicht aan huis gekluisterd heeft me een voordelig reisje opgeleverd.

Weekje Ibiza geboekt in mei voor weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven