Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 11 juni 2016 om 10:17
quote:MarindaH schreef op 11 juni 2016 @ 10:10:
Mag ik niet wat er is gebeurd dan? Hier is de napraat toch zeker voor.
Eens. Maar blijkbaar moeten we doen of er nooit iets gebeurd is. Ik las gisteren alleen alle ophef in het CM-topic, en daarin werd verzocht om ook alle meldingen daar te wissen, alsof er nooit iets is gebeurd, en de mod heeft daaraan gehoor gegeven.
Viva. Niets te verbergen.
Mag ik niet wat er is gebeurd dan? Hier is de napraat toch zeker voor.
Eens. Maar blijkbaar moeten we doen of er nooit iets gebeurd is. Ik las gisteren alleen alle ophef in het CM-topic, en daarin werd verzocht om ook alle meldingen daar te wissen, alsof er nooit iets is gebeurd, en de mod heeft daaraan gehoor gegeven.
Viva. Niets te verbergen.
zaterdag 11 juni 2016 om 10:19
quote:prik schreef op 11 juni 2016 @ 10:17:
[...]
Viva. Niets te verbergen.Begrijp je dan niet dat soms persoonlijk cq psychisch welzijn en veiligheid prevalueert boven nieuwswaarde en nieuwsgierigheid?
[...]
Viva. Niets te verbergen.Begrijp je dan niet dat soms persoonlijk cq psychisch welzijn en veiligheid prevalueert boven nieuwswaarde en nieuwsgierigheid?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 11 juni 2016 om 10:20
zaterdag 11 juni 2016 om 10:21
quote:prik schreef op 11 juni 2016 @ 10:17:
[...]
Viva. Niets te verbergen.Nou dat zal niet voor niks zijn dan toch?
[...]
Viva. Niets te verbergen.Nou dat zal niet voor niks zijn dan toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 11 juni 2016 om 10:29
Ongelofelijk hoe je als forummer hypocriet kan lopen doen over de nadelige effecten van groepsdruk, terwijl je nog niet zo lang geleden een groep, laten we zeggen de hele Kindvrijen-club, achter de schermen hebt getracht op te stoken elke post van een forummer, laten we zeggen ondergetekende, massaal te staffen, met als doel een permaban.
Als de vos de passie preekt, boer pas op je ganzen.
zaterdag 11 juni 2016 om 10:32
quote:Very__Cherry schreef op 11 juni 2016 @ 10:29:
Ongelofelijk hoe je als forummer hypocriet kan lopen doen over de nadelige effecten van groepsdruk, terwijl je nog niet zo lang geleden de hele Kindvrijen-club achter de schermen hebt getracht op te stoken elke post van ondergetekende te staffen, met als doel een permaban.
Kippen, toch?
verder helemaal eens.
Ongelofelijk hoe je als forummer hypocriet kan lopen doen over de nadelige effecten van groepsdruk, terwijl je nog niet zo lang geleden de hele Kindvrijen-club achter de schermen hebt getracht op te stoken elke post van ondergetekende te staffen, met als doel een permaban.
Kippen, toch?
verder helemaal eens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 11 juni 2016 om 10:34
Nee joh.
http://www.woorden.org/spreekwoord.php? ... e%20preekt
http://www.vandale.nl/rijmwoordenboek/r ... e%20ganzen
http://www.vandale.nl/rijmwoordenboek/r ... e%20ganzen
zaterdag 11 juni 2016 om 10:36
quote:Very__Cherry schreef op 11 juni 2016 @ 10:34:
Nee joh.
Hebt gy met vossen te doen, let op uw hoenderkot
Als de vos de passie preekt, boer let op uw kippen
Als de vos de passie preekt, boer let op uw ganzen
Als de vos de passie preekt, boer pas op je ganzen
Als de vos de passie preekt: boeren! Past op je ganzen
Wanneer de vos de passy preeckt, boeren wacht uw gansen
Goeden dag u allen, zei de vos; doe quam hij in 't ganzenkot
Wanneer de vos de passy preeckt 't is tijd, dat ghy uw
gans versteeckt.
Hierboven leest u enkele variaties op eenzelfde thema, een thema dat al vele eeuwen oud is.
http://www.dbnl.org/tekst ... _tie002199901_01_0003.php
Nee joh.
Als de vos de passie preekt, boer let op uw kippen
Als de vos de passie preekt, boer let op uw ganzen
Als de vos de passie preekt, boer pas op je ganzen
Als de vos de passie preekt: boeren! Past op je ganzen
Wanneer de vos de passy preeckt, boeren wacht uw gansen
Goeden dag u allen, zei de vos; doe quam hij in 't ganzenkot
Wanneer de vos de passy preeckt 't is tijd, dat ghy uw
gans versteeckt.
Hierboven leest u enkele variaties op eenzelfde thema, een thema dat al vele eeuwen oud is.
http://www.dbnl.org/tekst ... _tie002199901_01_0003.php
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 11 juni 2016 om 10:40
zaterdag 11 juni 2016 om 10:46
zaterdag 11 juni 2016 om 10:52
quote:Very__Cherry schreef op 11 juni 2016 @ 10:29:
Ongelofelijk hoe je als forummer hypocriet kan lopen doen over de nadelige effecten van groepsdruk, terwijl je nog niet zo lang geleden een groep, laten we zeggen de hele Kindvrijen-club, achter de schermen hebt getracht op te stoken elke post van een forummer, laten we zeggen ondergetekende, massaal te staffen, met als doel een permaban.
Zou ze nou echt denken dat dat vergeten is?
Mij heeft ze ook zo getreiterd.
Verschrikkelijk zoals ze mensen op kon zoeken en opjagen over het hele forum.
Ik durfde maandenlang nauwelijks iets te zeggen.
Bah.
Zou ze nou echt denken dat dat vergeten is?
Mij heeft ze ook zo getreiterd.
Verschrikkelijk zoals ze mensen op kon zoeken en opjagen over het hele forum.
Ik durfde maandenlang nauwelijks iets te zeggen.
Bah.
zaterdag 11 juni 2016 om 10:56
zaterdag 11 juni 2016 om 11:07
quote:MarindaH schreef op 11 juni 2016 @ 10:46:
[...]
Dat weet ik toch niet, als er niets gezegd wordt? Dat was toch voldoende info geweest?Heb je gelijk in, maar je kon het wel een beetje raden toch?
[...]
Dat weet ik toch niet, als er niets gezegd wordt? Dat was toch voldoende info geweest?Heb je gelijk in, maar je kon het wel een beetje raden toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 11 juni 2016 om 11:12
quote:MarindaH schreef op 11 juni 2016 @ 11:10:
[...]
Ja maar jezus, ik lees mee, ik leef mee en dan is het ineens ongepast als ik me afvraag wie of wat in dat topic gebeurde toen ik weg was.Tis al goed
[...]
Ja maar jezus, ik lees mee, ik leef mee en dan is het ineens ongepast als ik me afvraag wie of wat in dat topic gebeurde toen ik weg was.Tis al goed