Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 juli 2016 om 21:20
donderdag 21 juli 2016 om 21:22
quote:ThunderassMan schreef op 21 juli 2016 @ 21:20:
[...]
Niet zeuren over praaivessie jij. Doe eerst maar 's een bh aan, dan praten we er verder over.
Ps: ik wil er niet per sé over praten hoor. Dus van mij mag je Ava blijven zoals die is. Qua figuur en spitsneus ben ik mijn AVA Ik heb dan doorgaans wel weer een bh aan, doorgaans he!
[...]
Niet zeuren over praaivessie jij. Doe eerst maar 's een bh aan, dan praten we er verder over.
Ps: ik wil er niet per sé over praten hoor. Dus van mij mag je Ava blijven zoals die is. Qua figuur en spitsneus ben ik mijn AVA Ik heb dan doorgaans wel weer een bh aan, doorgaans he!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 21 juli 2016 om 21:46
donderdag 21 juli 2016 om 21:51
donderdag 21 juli 2016 om 21:52
donderdag 21 juli 2016 om 21:54
donderdag 21 juli 2016 om 21:56
quote:Skaep schreef op 21 juli 2016 @ 21:46:
[...]
Thanks! Tot nu toe heb ik napraat een beetje gemeden vanwege al het 'gedoe' hier altijd
Ik verbaas me soms wat een wereld er achter zo'n forum kan zitten...Schaapje de stamkroeg is echt heel fijn. Kom je daar toch gezellig een drankje doen met Wollie en de andere kroegtijgers?
[...]
Thanks! Tot nu toe heb ik napraat een beetje gemeden vanwege al het 'gedoe' hier altijd
Ik verbaas me soms wat een wereld er achter zo'n forum kan zitten...Schaapje de stamkroeg is echt heel fijn. Kom je daar toch gezellig een drankje doen met Wollie en de andere kroegtijgers?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 21 juli 2016 om 21:57