Napraattopic 68
woensdag 28 september 2016 om 17:51
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 29 september 2016 om 19:56
donderdag 29 september 2016 om 20:00
donderdag 29 september 2016 om 20:05
donderdag 29 september 2016 om 20:27
quote:Nouschi schreef op 29 september 2016 @ 20:01:
[...]
Wie was jij allemaal dan? Ik was eerst zo stom om mijn eigen naam te gebruiken. Toen mijn naam mét geboortejaar, om het nog erger te maken. Zo onschuldig in die tijd Daarna nog een variant daarop en toen ben ik me maar naar mijn avatar gaan noemen
[...]
Wie was jij allemaal dan? Ik was eerst zo stom om mijn eigen naam te gebruiken. Toen mijn naam mét geboortejaar, om het nog erger te maken. Zo onschuldig in die tijd Daarna nog een variant daarop en toen ben ik me maar naar mijn avatar gaan noemen
Tjezus, wat vals
donderdag 29 september 2016 om 20:29
quote:MevrouwJack schreef op 29 september 2016 @ 20:27:
[...]
Ik was eerst zo stom om mijn eigen naam te gebruiken. Toen mijn naam mét geboortejaar, om het nog erger te maken. Zo onschuldig in die tijd Daarna nog een variant daarop en toen ben ik me maar naar mijn avatar gaan noemen En dan je telefoonnummer in je signatuur zeker?
[...]
Ik was eerst zo stom om mijn eigen naam te gebruiken. Toen mijn naam mét geboortejaar, om het nog erger te maken. Zo onschuldig in die tijd Daarna nog een variant daarop en toen ben ik me maar naar mijn avatar gaan noemen En dan je telefoonnummer in je signatuur zeker?
donderdag 29 september 2016 om 20:31
donderdag 29 september 2016 om 22:59
donderdag 29 september 2016 om 23:04
quote:missie_m schreef op 29 september 2016 @ 22:59:
Vandaag was het Rode kleren dag (Red Dress Day, om hart en vaatziekten onder vrouwen bij de aandacht te brengen) Wie had iets roods aan vandaag? Rode jurk, blouse, rok, broek, sjaaltje of schoenen? Prada jij had vast je rode schoenen aan. Ik had er geen idee van, maar had een rode jas aan.
Vandaag was het Rode kleren dag (Red Dress Day, om hart en vaatziekten onder vrouwen bij de aandacht te brengen) Wie had iets roods aan vandaag? Rode jurk, blouse, rok, broek, sjaaltje of schoenen? Prada jij had vast je rode schoenen aan. Ik had er geen idee van, maar had een rode jas aan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 29 september 2016 om 23:10
quote:missie_m schreef op 29 september 2016 @ 22:59:
Vandaag was het Rode kleren dag (Red Dress Day, om hart en vaatziekten onder vrouwen bij de aandacht te brengen) Wie had iets roods aan vandaag? Rode jurk, blouse, rok, broek, sjaaltje of schoenen? Prada jij had vast je rode schoenen aan. Haha nee maar wel een rode trui.
Vandaag was het Rode kleren dag (Red Dress Day, om hart en vaatziekten onder vrouwen bij de aandacht te brengen) Wie had iets roods aan vandaag? Rode jurk, blouse, rok, broek, sjaaltje of schoenen? Prada jij had vast je rode schoenen aan. Haha nee maar wel een rode trui.