Napraattopic 70
donderdag 10 november 2016 om 22:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 12 november 2016 om 23:22
zaterdag 12 november 2016 om 23:27
quote:yasmijn schreef op 12 november 2016 @ 23:15:
Ik vind hummus niet lekker, gisteravond op een feestje voor de zoveelste keer geprobeerd.
Het wordt hem niet.Ja dat kan . Ik vind alles waarin lever in verwerkt is niet lekker. Paté, leverworst, leverantie mij maakt je er niet blij mee.
Ik vind hummus niet lekker, gisteravond op een feestje voor de zoveelste keer geprobeerd.
Het wordt hem niet.Ja dat kan . Ik vind alles waarin lever in verwerkt is niet lekker. Paté, leverworst, leverantie mij maakt je er niet blij mee.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 12 november 2016 om 23:27
zaterdag 12 november 2016 om 23:30
quote:barbaracartland schreef op 12 november 2016 @ 23:06:
[...]
Dapper! Ik ben nu al 19 jaar nuchter, dus ik heb er niet zoveel moeite meer mee Ik heb er ook geen moeite mee hoor Maar ik vond het 'lekker even een wijntje drinken' iets te vanzelfsprekend en iets te vaak. En door alle discussie hier (waar jij oa aan deelnam) en nog wat dingen besloten om maar eens een tijd níet te drinken. En dat gaat prima.
[...]
Dapper! Ik ben nu al 19 jaar nuchter, dus ik heb er niet zoveel moeite meer mee Ik heb er ook geen moeite mee hoor Maar ik vond het 'lekker even een wijntje drinken' iets te vanzelfsprekend en iets te vaak. En door alle discussie hier (waar jij oa aan deelnam) en nog wat dingen besloten om maar eens een tijd níet te drinken. En dat gaat prima.
zaterdag 12 november 2016 om 23:31
quote:yasmijn schreef op 12 november 2016 @ 23:25:
[...]
Die wijf van die Lange, ze sliepten samen.Ja mevrouw LB die nou de vrouw is van Constantin.
[...]
Die wijf van die Lange, ze sliepten samen.Ja mevrouw LB die nou de vrouw is van Constantin.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 12 november 2016 om 23:33
zaterdag 12 november 2016 om 23:35