Napraattopic 71
donderdag 17 november 2016 om 13:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 26 november 2016 om 10:12
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 10:06:
[...]
Bizar, he? En zo gaat dat steeds met " echte " stafjes.
En nu moet ik de post opnieuw staffen. Ik peins er niet over. Pagina's terug scrollen omdat zij de fout ingaan.
Ik heb hem goddomme keurig gestaft en er zelfs motivatie bij gezet. Voor het geval dat de 'context' niet begrepen wordt.
[...]
Bizar, he? En zo gaat dat steeds met " echte " stafjes.
En nu moet ik de post opnieuw staffen. Ik peins er niet over. Pagina's terug scrollen omdat zij de fout ingaan.
Ik heb hem goddomme keurig gestaft en er zelfs motivatie bij gezet. Voor het geval dat de 'context' niet begrepen wordt.
zaterdag 26 november 2016 om 10:22
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 10:12:
[...]
Ik heb hem goddomme keurig gestaft en er zelfs motivatie bij gezet. Voor het geval dat de 'context' niet begrepen wordt. Ik denk dat jouw stafje "per ongeluk" in de VivaBermudadriehoekprullenbak is verdwenen Yas.
[...]
Ik heb hem goddomme keurig gestaft en er zelfs motivatie bij gezet. Voor het geval dat de 'context' niet begrepen wordt. Ik denk dat jouw stafje "per ongeluk" in de VivaBermudadriehoekprullenbak is verdwenen Yas.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 26 november 2016 om 10:32
quote:charlottew88 schreef op 26 november 2016 @ 10:22:
[...]
Ik denk dat jouw stafje "per ongeluk" in de VivaBermudadriehoekprullenbak is verdwenen Yas.
Het mooie is dat je een privé bericht krijgt (terwijl die functie uitstaat)
Als je deze pagina opent zie je in beeld: Beste Yasmijn, we hebben geen staf ontvangen blabla.
En dan moet je op 'akkoord en bevestigen' klikken voordat je er weer op kunt.
Echt
[...]
Ik denk dat jouw stafje "per ongeluk" in de VivaBermudadriehoekprullenbak is verdwenen Yas.
Als je deze pagina opent zie je in beeld: Beste Yasmijn, we hebben geen staf ontvangen blabla.
Echt
zaterdag 26 november 2016 om 10:37
quote:yasmijn schreef op 26 november 2016 @ 10:32:
[...]
Echt Zucht wat een beleid
[...]
Echt Zucht wat een beleid
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 26 november 2016 om 10:43
quote:charlottew88 schreef op 26 november 2016 @ 10:22:
[...]
Daar waar ook heel veel mails verdwijnen?
Echt, op veel minderontwikkelde plaatsen in de wereld hebben ze nog betere systemen aaardoor mail in principe altijd aan komen. Maar bij viva heel vaak niet
Ik denk dat de mods maar jokkebrokken. Wel jammer dat ze denken dat ze hier met hele domme vrouwen/ forummers te maken hebben en ons daar ook naar behandelen.
Maar ja. Yasmijn, als jij denkt dat iemand er mee geschaad wordt als de naam blijft staan, dan zou ik toch nog een keer straffen. Voor die persoon, niet voor de mods
[...]
Echt, op veel minderontwikkelde plaatsen in de wereld hebben ze nog betere systemen aaardoor mail in principe altijd aan komen. Maar bij viva heel vaak niet
Ik denk dat de mods maar jokkebrokken. Wel jammer dat ze denken dat ze hier met hele domme vrouwen/ forummers te maken hebben en ons daar ook naar behandelen.
Maar ja. Yasmijn, als jij denkt dat iemand er mee geschaad wordt als de naam blijft staan, dan zou ik toch nog een keer straffen. Voor die persoon, niet voor de mods
zaterdag 26 november 2016 om 10:45
quote:juliaaana schreef op 26 november 2016 @ 10:43:
[...]
Maar ja. Yasmijn, als jij denkt dat iemand er mee geschaad wordt als de naam blijft staan, dan zou ik toch nog een keer straffen. Voor die persoon, niet voor de modsTeruggezocht en opnieuw gestaft.
[...]
Maar ja. Yasmijn, als jij denkt dat iemand er mee geschaad wordt als de naam blijft staan, dan zou ik toch nog een keer straffen. Voor die persoon, niet voor de modsTeruggezocht en opnieuw gestaft.
zaterdag 26 november 2016 om 10:48
zaterdag 26 november 2016 om 10:53
quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 10:48:
Of de persoon in kwestie een PB sturen indien mogelijk. Maar vooral geen link of hint geven in dit, het CM of het bewuste topic.
Ik krijg bijvoorbeeld de neiging om te gaan zoeken en zal daar vast niet alleen instaan. En dat lijkt me nou net juist niet de bedoeling.Ik doe niet aan PB's.
Of de persoon in kwestie een PB sturen indien mogelijk. Maar vooral geen link of hint geven in dit, het CM of het bewuste topic.
Ik krijg bijvoorbeeld de neiging om te gaan zoeken en zal daar vast niet alleen instaan. En dat lijkt me nou net juist niet de bedoeling.Ik doe niet aan PB's.
zaterdag 26 november 2016 om 11:02
quote:missie_m schreef op 26 november 2016 @ 01:17:
[...]
Ik wist niet eens dat er een topic is over welkom Meds. Ze is 48 uur weggeweest. !!!
Hats was een maand weg en kreeg niet eens fatsoenlijk hallo gezegd.quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 01:29:
[...]
In alles wat er over Hats is gezegd was het uitgerekend Meds die ik een posting zag doen waar ik me helemaal in kon vinden en waarvan de strekking ongeveer was dat de huidige perma van Hats onterecht is omdat de reden voor die ban nergens op slaat.
Meds zei het duidelijker en beter dan ik, ik ben te lui om het terug te zoeken. Maar probeer nu niet om Hats en Meds tegen elkaar uit te spelen op dit onderwerp, want dat raakt kant noch wal.Tegen elkaar uitspelen???? Lees eens goed!!!!
Ik had het NIET over de permaban van Hats. Maar de laatste keer dat Hats terug kwam van haar maandban. Het lijkt me ook duidelijk dat M. geen topic heeft geopend 'welkom meds'
[...]
Ik wist niet eens dat er een topic is over welkom Meds. Ze is 48 uur weggeweest. !!!
Hats was een maand weg en kreeg niet eens fatsoenlijk hallo gezegd.quote:Dana schreef op 26 november 2016 @ 01:29:
[...]
In alles wat er over Hats is gezegd was het uitgerekend Meds die ik een posting zag doen waar ik me helemaal in kon vinden en waarvan de strekking ongeveer was dat de huidige perma van Hats onterecht is omdat de reden voor die ban nergens op slaat.
Meds zei het duidelijker en beter dan ik, ik ben te lui om het terug te zoeken. Maar probeer nu niet om Hats en Meds tegen elkaar uit te spelen op dit onderwerp, want dat raakt kant noch wal.Tegen elkaar uitspelen???? Lees eens goed!!!!
Ik had het NIET over de permaban van Hats. Maar de laatste keer dat Hats terug kwam van haar maandban. Het lijkt me ook duidelijk dat M. geen topic heeft geopend 'welkom meds'
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 26 november 2016 om 11:06
zaterdag 26 november 2016 om 11:10
quote:juliaaana schreef op 26 november 2016 @ 10:43:
[...]
Maar ja. Yasmijn, als jij denkt dat iemand er mee geschaad wordt als de naam blijft staan, dan zou ik toch nog een keer straffen. Voor die persoon, niet voor de modsJa helaas voor Viva zijn wij niet zo dom als ze denken dat wij zijn.
[...]
Maar ja. Yasmijn, als jij denkt dat iemand er mee geschaad wordt als de naam blijft staan, dan zou ik toch nog een keer straffen. Voor die persoon, niet voor de modsJa helaas voor Viva zijn wij niet zo dom als ze denken dat wij zijn.
zaterdag 26 november 2016 om 11:35
twee/ drie jr. geleden stond de toenmalige cm er anders in. Zij maakte contact en vroeg ook wat er beter kon. er kwamen een paar gepermanbanden terug. ik vond dat slim want voor die tijd waren ze er ook maar dan met steeds nieuwe nicks en dat verpeste de sfeer ook. Ook kregen we junioren uit eigen kring. Ook een slimme zet. na het verlies van een geliefde junior lijkt het alsof de mods (met uitzondering van 1) geen enkele affiniteit meer hebben met het forum. het stafsysteem hoeft geen punt te zijn als alle moderatoren alle stofjes gelijk behandelen. En daar zit nu net het probleem, er wordt willekeurige geband op basis van regels die bovendien niet bestaan. En erover discussieren is niet mogelijk.
zaterdag 26 november 2016 om 11:39
quote:Eleonora-1 schreef op 26 november 2016 @ 11:34:
Is zo.
Een hoop tumult en kritiek maar het grootste deel van de hardop klagenden blijven gewoon posten.
Ikzelf incluis.Ja ik ook
Is zo.
Een hoop tumult en kritiek maar het grootste deel van de hardop klagenden blijven gewoon posten.
Ikzelf incluis.Ja ik ook
zaterdag 26 november 2016 om 11:49
quote:Bruise schreef op 26 november 2016 @ 10:48:
Ik krijg bijvoorbeeld de neiging om te gaan zoeken en zal daar vast niet alleen instaan. En dat lijkt me nou net juist niet de bedoeling.Dat zou ik idd een goeie reden vinden op pb voor te gebruiken. Dan is alle aandacht ( ook dit bericht van mij ) teveel.
Ik krijg bijvoorbeeld de neiging om te gaan zoeken en zal daar vast niet alleen instaan. En dat lijkt me nou net juist niet de bedoeling.Dat zou ik idd een goeie reden vinden op pb voor te gebruiken. Dan is alle aandacht ( ook dit bericht van mij ) teveel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)