Napraattopic 73
vrijdag 9 december 2016 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 10 december 2016 om 11:15
quote:simbalabimba schreef op 10 december 2016 @ 11:13:
Een -zaterdag-morgen nummer:https://www.youtube.com/watch?v=e0TInLOJuUM
Nu is h et toch een beetje jammer dat ik gisteren geen boodschappen heb gedaan.
Ga maar jezelf ook oplapen en boodschappen doen.
Tot later dames!
Een -zaterdag-morgen nummer:https://www.youtube.com/watch?v=e0TInLOJuUM
Nu is h et toch een beetje jammer dat ik gisteren geen boodschappen heb gedaan.
Ga maar jezelf ook oplapen en boodschappen doen.
Tot later dames!
zaterdag 10 december 2016 om 11:17
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 december 2016 @ 10:27:
[...]
Ze heeft zelfs discussies met Myv gevoerd in oa het wakker café. En wellicht ook in Myv haar memoral topic heeft gepost en aangezien ze volgens eigen zeggen een goed geheugen heeft. Weet ze het echt wel hoor. En eens, zeer misplaatst. Toen ik het vannacht las dacht ik...niet reageren, komt vast niet veel goeds uit gezien het gezuig eerder de avond.Dit dus. anderen constant aanspreken op hun gedrag en vervolgens zelf dit soort opmerkingen maken
[...]
Ze heeft zelfs discussies met Myv gevoerd in oa het wakker café. En wellicht ook in Myv haar memoral topic heeft gepost en aangezien ze volgens eigen zeggen een goed geheugen heeft. Weet ze het echt wel hoor. En eens, zeer misplaatst. Toen ik het vannacht las dacht ik...niet reageren, komt vast niet veel goeds uit gezien het gezuig eerder de avond.Dit dus. anderen constant aanspreken op hun gedrag en vervolgens zelf dit soort opmerkingen maken
zaterdag 10 december 2016 om 11:19
quote:Ikhierhuh schreef op 10 december 2016 @ 11:13:
Nu ga ik me oplapen, ik ga zo lekker weg iets te doen. Iets dat ik nog niet weet overigens.
Spannen!Leuk! Een verrassing van anderen voor jou?
Nu ga ik me oplapen, ik ga zo lekker weg iets te doen. Iets dat ik nog niet weet overigens.
Spannen!Leuk! Een verrassing van anderen voor jou?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 10 december 2016 om 11:22
zaterdag 10 december 2016 om 11:24
https://www.youtube.com/watch?v=x8fj3rQ9vdc
Nog een saturdaymorning nummer.
Nog een saturdaymorning nummer.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 10 december 2016 om 11:26
zaterdag 10 december 2016 om 11:33
quote:Bruise schreef op 10 december 2016 @ 11:26:
[...]
Dan is de TO een sikkeneurige zeurpiet.
Neurige, heeft dat met neurose te maken??https://onzetaal.nl/taaladvies/sikkeneurig
[...]
Dan is de TO een sikkeneurige zeurpiet.
Neurige, heeft dat met neurose te maken??https://onzetaal.nl/taaladvies/sikkeneurig
zaterdag 10 december 2016 om 11:37
quote:takkentrol schreef op 10 december 2016 @ 11:35:
Dit is toch napraat of ben ik per ongelukt op de pijler Eten of Thuis terecht gekomen?
Waarom wordt hier in vredesnaam een hele discussie gevoerd over pannelappen en huishoudensschoenen??? Open daar lekker een eigen topic over i.p.v. hier te lopen zieken!
Dit is toch napraat of ben ik per ongelukt op de pijler Eten of Thuis terecht gekomen?
Waarom wordt hier in vredesnaam een hele discussie gevoerd over pannelappen en huishoudensschoenen??? Open daar lekker een eigen topic over i.p.v. hier te lopen zieken!
zaterdag 10 december 2016 om 11:39
zaterdag 10 december 2016 om 11:40
quote:takkentrol schreef op 10 december 2016 @ 11:35:
Waarom wordt hier in vredesnaam een hele discussie gevoerd over pannelappen en huishoudensschoenen??? Open daar lekker een eigen topic over i.p.v. hier te lopen zieken!Volgens mij doen ze het erom. Om vervolgens te kunnen roepen 'jaaa maar dit is toch napraat?'...
Waarom wordt hier in vredesnaam een hele discussie gevoerd over pannelappen en huishoudensschoenen??? Open daar lekker een eigen topic over i.p.v. hier te lopen zieken!Volgens mij doen ze het erom. Om vervolgens te kunnen roepen 'jaaa maar dit is toch napraat?'...
zaterdag 10 december 2016 om 11:44
quote:takkentrol schreef op 10 december 2016 @ 11:42:
Ik snap heel goed waarom ze het doen maar kom op, dat gezeik en geziek moet maar eens klaar zijn. Ga lekker een ander zijn topic lopen verkloten, ik vind dit zó kinderachtig.?
Ik snap heel goed waarom ze het doen maar kom op, dat gezeik en geziek moet maar eens klaar zijn. Ga lekker een ander zijn topic lopen verkloten, ik vind dit zó kinderachtig.?
zaterdag 10 december 2016 om 11:53
Ik vond het een tikkie apart dat papi in het 'stel je vraag topic' reageerde, verder heb ik het niet gevolgd, alleen de topics gezien waarin gepost werd.
zaterdag 10 december 2016 om 11:55
zaterdag 10 december 2016 om 11:58
quote:SuzanneSuus schreef op 10 december 2016 @ 11:53:
[...]
?
Volgens mij niet hoor
Voornamelijk in het minderen topic. Bijna alles staat er nog.
Vond het eerst nog een sympathieke man die keihard voor zijn dochtertje aan het vechten was,maar hij heeft de bodem nu wel bereikt. En dit staat los van zijn verslaving.Dit gaat om iemands karakter.
[...]
?
Volgens mij niet hoor
Voornamelijk in het minderen topic. Bijna alles staat er nog.
Vond het eerst nog een sympathieke man die keihard voor zijn dochtertje aan het vechten was,maar hij heeft de bodem nu wel bereikt. En dit staat los van zijn verslaving.Dit gaat om iemands karakter.