Napraattopic 73

09-12-2016 19:05 3066 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:simbalabimba schreef op 10 december 2016 @ 11:13:

Een -zaterdag-morgen nummer:https://www.youtube.com/watch?v=e0TInLOJuUM

Nu is h et toch een beetje jammer dat ik gisteren geen boodschappen heb gedaan.

Ga maar jezelf ook oplapen en boodschappen doen.

Tot later dames!
quote:-Kia-Ora- schreef op 10 december 2016 @ 10:27:

[...]

Ze heeft zelfs discussies met Myv gevoerd in oa het wakker café. En wellicht ook in Myv haar memoral topic heeft gepost en aangezien ze volgens eigen zeggen een goed geheugen heeft. Weet ze het echt wel hoor. En eens, zeer misplaatst. Toen ik het vannacht las dacht ik...niet reageren, komt vast niet veel goeds uit gezien het gezuig eerder de avond.Dit dus. anderen constant aanspreken op hun gedrag en vervolgens zelf dit soort opmerkingen maken
quote:Ikhierhuh schreef op 10 december 2016 @ 11:13:

Nu ga ik me oplapen, ik ga zo lekker weg iets te doen. Iets dat ik nog niet weet overigens.

Spannen!Leuk! Een verrassing van anderen voor jou?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Zou een topic als : "Wie vindt zichzelf een sikkeneurige zeurpiet?" meer positieve reacties krijgen dan 'Wie vindt zichzelf een topvrouw?'
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

https://www.youtube.com/watch?v=x8fj3rQ9vdc

Nog een saturdaymorning nummer.

Veel plezier Ikhierhuh!
quote:simbalabimba schreef op 10 december 2016 @ 11:22:

Zou een topic als : "Wie vindt zichzelf een sikkeneurige zeurpiet?" meer positieve reacties krijgen dan 'Wie vindt zichzelf een topvrouw?'

Dan is de TO een sikkeneurige zeurpiet.

Neurige, heeft dat met neurose te maken??
quote:Bruise schreef op 10 december 2016 @ 11:26:

[...]

Dan is de TO een sikkeneurige zeurpiet.

Neurige, heeft dat met neurose te maken??https://onzetaal.nl/taaladvies/sikkeneurig

quote:Bruise schreef op 10 december 2016 @ 11:08:

[...]

Wil ik dat weten?

Jij niet.....

Worden in de boomkwekerij ook gebruikt bij het enten van boompjes. Daar heb ik ze voor het eerst gezien.
Dit is toch napraat of ben ik per ongelukt op de pijler Eten of Thuis terecht gekomen?

Waarom wordt hier in vredesnaam een hele discussie gevoerd over pannelappen en huishoudensschoenen??? Open daar lekker een eigen topic over i.p.v. hier te lopen zieken!
quote:takkentrol schreef op 10 december 2016 @ 11:35:

Dit is toch napraat of ben ik per ongelukt op de pijler Eten of Thuis terecht gekomen?

Waarom wordt hier in vredesnaam een hele discussie gevoerd over pannelappen en huishoudensschoenen??? Open daar lekker een eigen topic over i.p.v. hier te lopen zieken!

Heb jij even geluk zeg, ik moet nu de deur uit.
Nu moet ik niet alleen nog boodschappen doen, maar ook The Voice en Cold Feet terugkijken.

quote:takkentrol schreef op 10 december 2016 @ 11:35:

Waarom wordt hier in vredesnaam een hele discussie gevoerd over pannelappen en huishoudensschoenen??? Open daar lekker een eigen topic over i.p.v. hier te lopen zieken!Volgens mij doen ze het erom. Om vervolgens te kunnen roepen 'jaaa maar dit is toch napraat?'...
Ik snap heel goed waarom ze het doen maar kom op, dat gezeik en geziek moet maar eens klaar zijn. Ga lekker een ander zijn topic lopen verkloten, ik vind dit zó kinderachtig.
quote:takkentrol schreef op 10 december 2016 @ 11:42:

Ik snap heel goed waarom ze het doen maar kom op, dat gezeik en geziek moet maar eens klaar zijn. Ga lekker een ander zijn topic lopen verkloten, ik vind dit zó kinderachtig.?

Vind het overigens nogal bijzonder dat het taalgebruik van papi hier gewoon getolereerd schijnt te worden. Niet normaal.
Ik vond het een tikkie apart dat papi in het 'stel je vraag topic' reageerde, verder heb ik het niet gevolgd, alleen de topics gezien waarin gepost werd.

quote:Maccaron schreef op 10 december 2016 @ 11:50:

Vind het overigens nogal bijzonder dat het taalgebruik van papi hier gewoon getolereerd schijnt te worden. Niet normaal.

?

Volgens mij niet hoor
Je bent zelf een theepot
Koffie op, aankleden, boodschappen doen en d'r wil er 1 warm eten voor ze naar t werk gaat.

quote:SuzanneSuus schreef op 10 december 2016 @ 11:53:

[...]

?

Volgens mij niet hoor

Voornamelijk in het minderen topic. Bijna alles staat er nog.

Vond het eerst nog een sympathieke man die keihard voor zijn dochtertje aan het vechten was,maar hij heeft de bodem nu wel bereikt. En dit staat los van zijn verslaving.Dit gaat om iemands karakter.
quote:Maccaron schreef op 10 december 2016 @ 11:58:

[...]

Voornamelijk in het minderen topic. Bijna alles staat er nog.Actueel pijler? Daar kom ik niet meer.
quote:Elfje112 schreef op 10 december 2016 @ 11:59:

[...]

Actueel pijler? Daar kom ik niet meer.Nee ik ook niet,maar ik loepte even ivm zijn Nick en uitspraken. Vandaar dat ik las wat voor taal hij allemaal uit slaat.
Wat een prachtige Ava elf!!
quote:Elfje112 schreef op 10 december 2016 @ 11:59:

[...]

Actueel pijler? Daar kom ik niet meer.Nee op de gezondheidspijler.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven