Napraattopic 74
zondag 18 december 2016 om 18:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 21 december 2016 om 22:05
quote:Ikhierhuh schreef op 21 december 2016 @ 21:58:
[...]
Vakansiiieeeeeee! IK ga naar mijn mansiiiiiiiiiiiie!
Met oud en nieuw ben ik weer hier. Daar heb je vast heel veel zin in; en je mansie (of mamsie?) ook!
Veel plezier, hasta la vista enzo.
[...]
Vakansiiieeeeeee! IK ga naar mijn mansiiiiiiiiiiiie!
Met oud en nieuw ben ik weer hier. Daar heb je vast heel veel zin in; en je mansie (of mamsie?) ook!
Veel plezier, hasta la vista enzo.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 21 december 2016 om 22:06
woensdag 21 december 2016 om 22:07
woensdag 21 december 2016 om 22:08
woensdag 21 december 2016 om 22:09
quote:Nouschi schreef op 21 december 2016 @ 22:06:
Ik snap die antipakjesbrigade ook niet. Wat precies mag wel? Blikjes? Tomatenpuree, blokjes tomaat in blik gebruiken ze dan weer wel.
Dat is het mooie aan die brigade: ze kunnen er alle kanten mee op.
Ik heb het veel zwaarder: geen enkel vers ingrediënt wil ik in mijn eten. Ga er maar aanstaan.
Ik snap die antipakjesbrigade ook niet. Wat precies mag wel? Blikjes? Tomatenpuree, blokjes tomaat in blik gebruiken ze dan weer wel.
Dat is het mooie aan die brigade: ze kunnen er alle kanten mee op.
Ik heb het veel zwaarder: geen enkel vers ingrediënt wil ik in mijn eten. Ga er maar aanstaan.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 21 december 2016 om 22:09
woensdag 21 december 2016 om 22:10
woensdag 21 december 2016 om 22:10
woensdag 21 december 2016 om 22:11
quote:Ikhierhuh schreef op 21 december 2016 @ 22:07:
[...]
Mamsie dan
Dank je wel! Jij natuurlijk ook veel plezier!
dankje. het had ook je man (troetelnaam mansie ) kunnen zijn? Dat ie ergens in t buitenland werkt en jij op bezoek gaat.
Was niet bedoeld als fout verbeteren hoor.
Felice navidad.
[...]
Mamsie dan
Dank je wel! Jij natuurlijk ook veel plezier!
dankje. het had ook je man (troetelnaam mansie ) kunnen zijn? Dat ie ergens in t buitenland werkt en jij op bezoek gaat.
Was niet bedoeld als fout verbeteren hoor.
Felice navidad.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
woensdag 21 december 2016 om 22:12
quote:Nouschi schreef op 21 december 2016 @ 22:06:
Ja, schijnheilig, he ?
Melk uit pak, pesto uit een potje, kappertjes en de olijven ook. Gezeik allemaal.
Ja, schijnheilig, he ?
Melk uit pak, pesto uit een potje, kappertjes en de olijven ook. Gezeik allemaal.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik houd van koken het liefst zonder pakjes en zakjes. Lekker lang in de keuken staan en dan genieten van het resultaat. Bakken doe ik dan wel weer met een kant en klaar pakket. Ten eerste omdat ik er te lui voor ben om al die ingrediënten precies af te wegen. Ten tweede ben ik er te ongeduldig voor en ten derde ben ik niet zo'n zoetekauw dus om nou tig ingrediënten in huis te halen voor die 1 of 2 keer dat ik zin heb om zelf iets te iets te bakken gebruik ik gewoon een kant en klaar pakket.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Phaedra_ schreef op 21 december 2016 @ 22:11:
[...]
Dus verse kruiden, geen tomaat uit blik, doperwten uit de diepvries, enz.
Misschien een paar, maar echt niet die grote getale die ik hier lees.Tomaat uit blik mss wel idd. Maar dat is ook gewoon gezond, dus dat mag dan wel?
[...]
Dus verse kruiden, geen tomaat uit blik, doperwten uit de diepvries, enz.
Misschien een paar, maar echt niet die grote getale die ik hier lees.Tomaat uit blik mss wel idd. Maar dat is ook gewoon gezond, dus dat mag dan wel?
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 21 december 2016 om 22:13
quote:S-Meds schreef op 21 december 2016 @ 22:10:
[...]
daarom moet je het zelf bakken. ik kan je wel even een recept pb'enIk heb geen friteuse. Wel een nieuwe combimagnetron waarin alles verbrandt
[...]
daarom moet je het zelf bakken. ik kan je wel even een recept pb'enIk heb geen friteuse. Wel een nieuwe combimagnetron waarin alles verbrandt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!