Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 11 februari 2017 om 23:12
quote:doornroosje9 schreef op 11 februari 2017 @ 20:54:
Het is idd zo dat nieuwkomers soms 'argwanend' (niet helemaal het juiste woord, maar weet niet zo vlug iets anders) bekeken worden. Maar als je gewoon gaat meepraten, is dat ook vrij snel voorbij. Zo denk ik er iig over.Maar waarom word je dan argwanend bekeken? En wat moet of mag je wel/niet zeggen om geen piespaal te worden?
Het is idd zo dat nieuwkomers soms 'argwanend' (niet helemaal het juiste woord, maar weet niet zo vlug iets anders) bekeken worden. Maar als je gewoon gaat meepraten, is dat ook vrij snel voorbij. Zo denk ik er iig over.Maar waarom word je dan argwanend bekeken? En wat moet of mag je wel/niet zeggen om geen piespaal te worden?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 11 februari 2017 om 23:55
quote:simbalabimba schreef op 11 februari 2017 @ 23:12:
[...]
Maar waarom word je dan argwanend bekeken? En wat moet of mag je wel/niet zeggen om geen piespaal te worden?
Dat was ook niet het juiste woord.
En wat mag je wel of niet zeggen? Gewoon jezelf zijn natuurlijk. Soms klikt het, soms niet, net zoals in het echte leven. Ieder van ons is hier ooit nieuw geweest.
[...]
Maar waarom word je dan argwanend bekeken? En wat moet of mag je wel/niet zeggen om geen piespaal te worden?
Dat was ook niet het juiste woord.
En wat mag je wel of niet zeggen? Gewoon jezelf zijn natuurlijk. Soms klikt het, soms niet, net zoals in het echte leven. Ieder van ons is hier ooit nieuw geweest.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 12 februari 2017 om 00:32
quote:Amaqanda schreef op 12 februari 2017 @ 00:30:
Mijn tip voor nieuwelingen:
Een Johnny cash tas aanschaffen.Waarom?
https://www.juniqe.nl/johnny-cash-canvas-tas-38042.html
Mijn tip voor nieuwelingen:
Een Johnny cash tas aanschaffen.Waarom?
https://www.juniqe.nl/johnny-cash-canvas-tas-38042.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 12 februari 2017 om 01:16
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 februari 2017 @ 20:34:
Ik heb er nooit last van gehad, zelfs niet toen ik mijn eerste schreden zette onder mijn eerste nick Groentsoep. Er was er eigenlijk maar eentje die moeilijk deed ( 'wie ben jij nou weer?'), maar dat betrok ik maar niet op mezelf. En terecht, want ik ben er nog en zij is inmiddels al aan haar derde perma Groentsoep paste ook niet in haar dieet.
Ik heb er nooit last van gehad, zelfs niet toen ik mijn eerste schreden zette onder mijn eerste nick Groentsoep. Er was er eigenlijk maar eentje die moeilijk deed ( 'wie ben jij nou weer?'), maar dat betrok ik maar niet op mezelf. En terecht, want ik ben er nog en zij is inmiddels al aan haar derde perma Groentsoep paste ook niet in haar dieet.
zondag 12 februari 2017 om 09:45
zondag 12 februari 2017 om 09:52
quote:Maccaron schreef op 12 februari 2017 @ 09:38:
[...]
Dankjewel lieverd.
Eerlijk gezegd lag ik al vanaf 7 uur op bed
Man nam alle zorg op zich in de avond tot hij de nachtdienst inging.
Dus om 3 uur lag ik naar het plafond te staren.
Ah jij hebt ook gezellig geroddeld met de korreltjes op je plafond? Dat doe ik ook regelmatig .
[...]
Dankjewel lieverd.
Eerlijk gezegd lag ik al vanaf 7 uur op bed
Man nam alle zorg op zich in de avond tot hij de nachtdienst inging.
Dus om 3 uur lag ik naar het plafond te staren.
Ah jij hebt ook gezellig geroddeld met de korreltjes op je plafond? Dat doe ik ook regelmatig .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 12 februari 2017 om 09:58
quote:Maccaron schreef op 12 februari 2017 @ 09:54:
[...]
die uitdrukking kende ik nog niet.
Bij mij was het gelukkig eenmalig. Hoe komt het dat je zo slecht slaapt?Te lang slapen tijdens middag rust en/of pijn. Maar in de nacht gebeuren er allerlei spannende dingen zoals hier heeft de nacht een wit laagje over de straattegels en auto's gebracht .
[...]
die uitdrukking kende ik nog niet.
Bij mij was het gelukkig eenmalig. Hoe komt het dat je zo slecht slaapt?Te lang slapen tijdens middag rust en/of pijn. Maar in de nacht gebeuren er allerlei spannende dingen zoals hier heeft de nacht een wit laagje over de straattegels en auto's gebracht .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zondag 12 februari 2017 om 10:00
quote:-Kia-Ora- schreef op 12 februari 2017 @ 09:58:
[...]
Te lang slapen tijdens middag rust en/of pijn. Maar in de nacht gebeuren er allerlei spannende dingen zoals hier heeft de nacht een wit laagje over de straattegels en auto's gebracht .
He, wat vervelend...
Hier ligt echtttt een dik pak sneeuw! Dat wordt op de slee naar school, maandag.
[...]
Te lang slapen tijdens middag rust en/of pijn. Maar in de nacht gebeuren er allerlei spannende dingen zoals hier heeft de nacht een wit laagje over de straattegels en auto's gebracht .
He, wat vervelend...
Hier ligt echtttt een dik pak sneeuw! Dat wordt op de slee naar school, maandag.