Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 13 februari 2017 om 19:30
maandag 13 februari 2017 om 19:30
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 19:29:
[...]
Het is geen vooroordelende houding. Ik vind t gewoon vies en wil t bed niet delen met zo'n viespeuk.
Aan de wasbak wassen vind ik waste of time. Ga gewoon onder stromend wat staan. Het is sneller en effectiever als je jezelf wil schoon krijgen.
Je kan geen bronnen zoeken omdat die er simpelweg niet zijn. Je lichaam reinigt zichzelf niet, dat moet je zelf doen nasty girl.
Viespeuk=Veroordeling
Ik laat me schoonlikken.
[...]
Het is geen vooroordelende houding. Ik vind t gewoon vies en wil t bed niet delen met zo'n viespeuk.
Aan de wasbak wassen vind ik waste of time. Ga gewoon onder stromend wat staan. Het is sneller en effectiever als je jezelf wil schoon krijgen.
Je kan geen bronnen zoeken omdat die er simpelweg niet zijn. Je lichaam reinigt zichzelf niet, dat moet je zelf doen nasty girl.
Viespeuk=Veroordeling
Ik laat me schoonlikken.
maandag 13 februari 2017 om 19:31
[...]
Je kan geen bronnen zoeken omdat die er simpelweg niet zijn. Je lichaam reinigt zichzelf niet, dat moet je zelf doen nasty girl.Oprah had een gynaecoloog op bezoek die zei dat je vagina een zelfreinigend oventje is. Dusss.
[...]
Je kan geen bronnen zoeken omdat die er simpelweg niet zijn. Je lichaam reinigt zichzelf niet, dat moet je zelf doen nasty girl.Oprah had een gynaecoloog op bezoek die zei dat je vagina een zelfreinigend oventje is. Dusss.
maandag 13 februari 2017 om 19:32
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 19:21:
[...]
Last gaan. Maakt niet uit waar het over gaat, haar reacties zijn hetzelfde. Veroordelen, uitlokken. Gewoon lekker laten praten. Argumenten krijg je toch nietBoe boe. Zelf kan je t niet laten. Wat een hypocriet.
[...]
Last gaan. Maakt niet uit waar het over gaat, haar reacties zijn hetzelfde. Veroordelen, uitlokken. Gewoon lekker laten praten. Argumenten krijg je toch nietBoe boe. Zelf kan je t niet laten. Wat een hypocriet.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
maandag 13 februari 2017 om 19:32
[...]
Wat begrijp je niet aan het woord: veroordelen?
Ik zou zeggen: lees je post eens over. Haal je ze er allemaal uit, dan zoek ik een link voor je!
Tip: met drie ben je er nog niet!
[...]
Wat begrijp je niet aan het woord: veroordelen?
Ik zou zeggen: lees je post eens over. Haal je ze er allemaal uit, dan zoek ik een link voor je!
Tip: met drie ben je er nog niet!
maandag 13 februari 2017 om 19:33
[...]
Je kan geen bronnen zoeken omdat die er simpelweg niet zijn. Je lichaam reinigt zichzelf niet, dat moet je zelf doen nasty girl.Nog een keer proberen.
[...]
Je kan geen bronnen zoeken omdat die er simpelweg niet zijn. Je lichaam reinigt zichzelf niet, dat moet je zelf doen nasty girl.Nog een keer proberen.
maandag 13 februari 2017 om 19:34
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:31:
[...]
Oh wow! Respect
Weet je toevallig ook een drakendokter die nog plek heeft voor een heel lief en charmant draakje?Ja, mijn man heeft connecties met een drakendokter, stuur me maar een pb'tje dan krijg je zijn nummer .
[...]
Oh wow! Respect
Weet je toevallig ook een drakendokter die nog plek heeft voor een heel lief en charmant draakje?Ja, mijn man heeft connecties met een drakendokter, stuur me maar een pb'tje dan krijg je zijn nummer .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 19:31:
[...]
Oprah had een gynaecoloog op bezoek die zei dat je vagina een zelfreinigend oventje is. Dusss.
We hebben het hier over je lichaam en niet over je vagina. Let je wel op?
Overigens klopt t wel dat de binnekant van je vagina zichzelf reinigt maar de buitenkant (schaamlippen/vulva) moet je zelf reinigen want dat gaat niet vanzelf slimpie. Net als oksels en de rest van je lichaam. Dusss.
[...]
Oprah had een gynaecoloog op bezoek die zei dat je vagina een zelfreinigend oventje is. Dusss.
We hebben het hier over je lichaam en niet over je vagina. Let je wel op?
Overigens klopt t wel dat de binnekant van je vagina zichzelf reinigt maar de buitenkant (schaamlippen/vulva) moet je zelf reinigen want dat gaat niet vanzelf slimpie. Net als oksels en de rest van je lichaam. Dusss.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass