Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Star schreef op 13 februari 2017 @ 19:27:

[...]

Daar zijn er hier ook zat van; Dummy biologen.

Oh die kwartetten met die plaatjes van die gekke mijnheer, toch???

Wel fijn dat de haai hem lief kwam bedanken, jammer dat haai zijn eigen kracht niet zo goed wist.
quote:Star schreef op 13 februari 2017 @ 19:27:

[...]

Daar zijn er hier ook zat van; Dummy biologen.

Present. Jaloerse biologen hebben we ook.

Biologen zijn niet van die superdouchers. Of dan zonder shampoo en zeep omdat ze bang zijn dat ze niet veganistisch douchen.
quote:Tulisa schreef op 13 februari 2017 @ 19:29:

[...]

Het is geen vooroordelende houding. Ik vind t gewoon vies en wil t bed niet delen met zo'n viespeuk.

Aan de wasbak wassen vind ik waste of time. Ga gewoon onder stromend wat staan. Het is sneller en effectiever als je jezelf wil schoon krijgen.

Je kan geen bronnen zoeken omdat die er simpelweg niet zijn. Je lichaam reinigt zichzelf niet, dat moet je zelf doen nasty girl.

Viespeuk=Veroordeling

Ik laat me schoonlikken.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 19:28:

[...]

Poppendokter (stoer he )

Oh wow! Respect

Weet je toevallig ook een drakendokter die nog plek heeft voor een heel lief en charmant draakje?

[...]

Het is geen vooroordelende houding. Ik vind t gewoon vies en wil t bed niet delen met zo'n viespeuk.

Aan de wasbak wassen vind ik waste of time. Ga gewoon onder stromend wat staan. Het is sneller en effectiever als je jezelf wil schoon krijgen.

Je kan geen bronnen zoeken omdat die er simpelweg niet zijn. Je lichaam reinigt zichzelf niet, dat moet je zelf doen nasty girl.Oprah had een gynaecoloog op bezoek die zei dat je vagina een zelfreinigend oventje is. Dusss.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 19:28:

[...]

Poppendokter (stoer he )
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 19:21:

[...]

Last gaan. Maakt niet uit waar het over gaat, haar reacties zijn hetzelfde. Veroordelen, uitlokken. Gewoon lekker laten praten. Argumenten krijg je toch nietBoe boe. Zelf kan je t niet laten. Wat een hypocriet.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:28:

[...]

Misschien eens een andere kleur onderbroek kopen dan bruin of zwart?

*vliegt, uh, stuntelt snel weg*
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 19:30:

[...]

Viespeuk=Veroordeling

Ik laat me schoonlikken.En je smaakt echt heerlijk
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

[...]

Je kan geen bronnen zoeken omdat die er simpelweg niet zijn. Je lichaam reinigt zichzelf niet, dat moet je zelf doen nasty girl.

Wat begrijp je niet aan het woord: veroordelen?

Ik zou zeggen: lees je post eens over. Haal je ze er allemaal uit, dan zoek ik een link voor je!

Tip: met drie ben je er nog niet!
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 19:31:

[...]

Oprah had een gynaecoloog op bezoek die zei dat je vagina een zelfreinigend oventje is. Dusss.Oventje? Cool, kan ik er 's ochtends Danerolles in bakken!

[...]

Viespeuk=Veroordeling

Ik laat me schoonlikken.VoorzeggerT tssk

[...]

Je kan geen bronnen zoeken omdat die er simpelweg niet zijn. Je lichaam reinigt zichzelf niet, dat moet je zelf doen nasty girl.Nog een keer proberen.
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:31:

[...]

Oh wow! Respect

Weet je toevallig ook een drakendokter die nog plek heeft voor een heel lief en charmant draakje?Ja, mijn man heeft connecties met een drakendokter, stuur me maar een pb'tje dan krijg je zijn nummer .
quote:GenieInABottle schreef op 13 februari 2017 @ 19:08:

[...]

Ik ben een beelddenker en kom er niet helemaal uit. Zou je het even voor willen doen, een filmpje op youtube plaatsen en de link hier neerplempen? Anders raak ik oververhit!Sorry, ik moet niet poepen...en ik heb geen gieter.

[...]

Oprah had een gynaecoloog op bezoek die zei dat je vagina een zelfreinigend oventje is. Dusss.Nou ja zeg, hier heb je een bron. En Oprah rules, dussss

[...]

Oprah had een gynaecoloog op bezoek die zei dat je vagina een zelfreinigend oventje is. Dusss.

We hebben het hier over je lichaam en niet over je vagina. Let je wel op?

Overigens klopt t wel dat de binnekant van je vagina zichzelf reinigt maar de buitenkant (schaamlippen/vulva) moet je zelf reinigen want dat gaat niet vanzelf slimpie. Net als oksels en de rest van je lichaam. Dusss.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 19:30:

[...]

Present. Jaloerse biologen hebben we ook.

Biologen zijn niet van die superdouchers. Of dan zonder shampoo en zeep omdat ze bang zijn dat ze niet veganistisch douchen.Jij bent geen dummy
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 19:32:

[...]

En je smaakt echt heerlijk Wat lief dat je dat hier deelt
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 19:34:

[...]

Ja, mijn man heeft connecties met een drakendokter, stuur me maar een pb'tje dan krijg je zijn nummer .PB????

[...]

Viespeuk=Veroordeling

Ik laat me schoonlikken.Wel door de hond toch?
quote:Star schreef op 13 februari 2017 @ 19:32:

[...]

Oventje? Cool, kan ik er 's ochtends Danerolles in bakken! Danarolles met heerlijke bruine en witte pasta!
quote:Filee schreef op 13 februari 2017 @ 19:36:

[...]

Wel door de hond toch?Nee zeg, te bestiaal.
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 19:37:

[...]

Danarolles met heerlijke bruine en witte pasta!Tuurlijk. Gewoon duopennoti erop smeren.
quote:Katalina schreef op 13 februari 2017 @ 19:34:

[...]

Sorry, ik moet niet poepen...en ik heb geen gieter.Flut, nu heb ik dat ding wat vastzit in dat bord met zwarte vierkantjes met witte lijntjes en zo erop, waar zo'n mooie kleurtjes op komen verbrand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven