Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 6 juli 2018 om 18:43
Nou...................
De tuinman die naar de tuin kwam kijken voor hij een offerte uit ging brengen, dat was me een lekker ding.
Niet jong meer, maar die uitstraling.
Het bloed ging er van stromen, zeg maar.
Gisteravond laat nog mijn mooiste jurk gestreken, zodat ik er mijn best uit zou zien.
Komen er 2 van die jonkies.
De oudste was nog wel wat, leek een beetje op een vriendje van vroeger.
Maar waarom kwam die offerte man niet.
De tuinman die naar de tuin kwam kijken voor hij een offerte uit ging brengen, dat was me een lekker ding.
Niet jong meer, maar die uitstraling.
Gisteravond laat nog mijn mooiste jurk gestreken, zodat ik er mijn best uit zou zien.
Komen er 2 van die jonkies.
Maar waarom kwam die offerte man niet.
vrijdag 6 juli 2018 om 18:54
karin12345 schreef: ↑06-07-2018 18:43Nou...................
Niet jong meer, maar die uitstraling.![]()
Komen er 2 van die jonkies.![]()
Maar waarom kwam die offerte man niet.![]()
vrijdag 6 juli 2018 om 18:57
Kan ook prima in een tuintopic. Niet hier in ieder geval.karin12345 schreef: ↑06-07-2018 18:52Rustig maar, nu kan ik met goed fatsoen naar het tegeltuinentopic.
Maar het ging al niet meer over tuinen, maar over tuinmannen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 6 juli 2018 om 19:05
Absoluut. Geneuzel op napraat heb ik een hekel aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 6 juli 2018 om 19:12
vrijdag 6 juli 2018 om 19:31
Oh leuk, zullen we een rijtje maken?kirjailija schreef: ↑06-07-2018 19:26Is dit de juiste plaats om te vragen hoeveel mannen hier rondhangen (en clicks opleveren) dat het loont voor die spammer om elk uur de Sex Dating Whatever te posten?
Vieze hond
Armand
Rik
Nou dat was het wel geloof ik
vrijdag 6 juli 2018 om 19:42
vrijdag 6 juli 2018 om 19:57
vrijdag 6 juli 2018 om 20:02
Oh was me nog niet opgevallen.Lady*Voldemort schreef: ↑06-07-2018 19:57Armand is er gewoon nog, maar wel onder een andere nick want hij liet zich meeslepen in de anonimiseringshausse die gepaard ging met de Nieuwe Praaivuzziewet.