Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 23 september 2018 om 20:48
TanteBedelia schreef: ↑23-09-2018 20:42Ik kan multi taksen, de hond aaien, typen en tv kijken te gelijk.![]()
Je bedoelt waarschijnlijk dat je de TV aan hebt staan en precies de leuke momenten van 'Boer zoekt Vrouw' mist omdat je iets probeert te typen en de hond z'n neus onder je laptop komt duwen voor wat aandacht.
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 23-09-2018 20:49
2.84% gewijzigd
zondag 23 september 2018 om 20:49
zondag 23 september 2018 om 20:50
Precies dat bedoel ik nou.
zondag 23 september 2018 om 21:46
maandag 24 september 2018 om 00:22
Dieper dan dat wordt het niet
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
maandag 24 september 2018 om 07:06
Ja, kloptPipistrello schreef: ↑23-09-2018 21:51LV, kom je even naar het dierenartstopic? Volgens mij kun jij nog iets bijdragen.
Dacht ik. Als mijn geheugen me niet in de steek laat.
En wat een wantrouwen weer naar die arme dierenartsen. Katten vreten nou eenmaal af en toe hun hechtingen op, daar zijn het katten voor.
maandag 24 september 2018 om 09:44
Maar dan zou een kraagje of jasje toch een oplossing zijn? Want dat snap ik eigenlijk niet, waarom dat advies dan niet gegeven is. (Mijn kat kreeg een soort jurkje aan).Lady*Voldemort schreef: ↑24-09-2018 07:06Ja, klopt
En wat een wantrouwen weer naar die arme dierenartsen. Katten vreten nou eenmaal af en toe hun hechtingen op, daar zijn het katten voor.
maandag 24 september 2018 om 10:04
Ja nou je het zegt: wij hebben er toen ook om moeten vragen. Misschien nieuw 'beleid' of zo? Ik kan me in ieder geval heel slecht voorstellen dat ze het doelbewust doen om nog een keer een operatie te kunnen berekenen.*Labalade* schreef: ↑24-09-2018 09:44Maar dan zou een kraagje of jasje toch een oplossing zijn? Want dat snap ik eigenlijk niet, waarom dat advies dan niet gegeven is. (Mijn kat kreeg een soort jurkje aan).
maandag 24 september 2018 om 12:39
Nee, dat laatste geloof ik ook niet. Als ik zie hoe lief en bezorgd de dierenarts altijd is als er wat met poes is, dan kan ik me dat ook echt niet voorstellen.Lady*Voldemort schreef: ↑24-09-2018 10:04Ja nou je het zegt: wij hebben er toen ook om moeten vragen. Misschien nieuw 'beleid' of zo? Ik kan me in ieder geval heel slecht voorstellen dat ze het doelbewust doen om nog een keer een operatie te kunnen berekenen.
maandag 24 september 2018 om 12:45
Dat klinkt heel plausibel.Pipistrello schreef: ↑24-09-2018 11:08Volgens mij omdat er tegenwoordig onderhuids gehecht wordt en het in 99 van de 100 (die aantallen verzin ik ff zelf) gewoon goed gaat zonder kap of rompertje.
En dat van die stress kan ik ook alleen maar onderschrijven. Dat arme beest van ons heeft zes dagen onder zoons bed gezeten, met haar rompertje. Heel zielig, maar toch te verkiezen boven elke keer maar weer ermee naar de DA om haar dicht te laten naaien.
maandag 24 september 2018 om 13:00
De mijne ging na haar sterilisatie met romper aan alleen nog achteruit lopen in een poging 'uit de romper' te rakenLady*Voldemort schreef: ↑24-09-2018 12:45Dat klinkt heel plausibel.
En dat van die stress kan ik ook alleen maar onderschrijven. Dat arme beest van ons heeft zes dagen onder zoons bed gezeten, met haar rompertje. Heel zielig, maar toch te verkiezen boven elke keer maar weer ermee naar de DA om haar dicht te laten naaien.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras