Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 23 september 2018 om 18:34
Precies. Je afkomst verloochenen leidt uiteindelijk alleen maar tot rampspoed. En er zijn ook al geen minimarsjes in huis. Ik heb wél een literfles koffiemelk gekregen van mijn schoonmoeder. Kan ik lekker alle andere vrouwen uit de straat op de koffie vragen.
zondag 23 september 2018 om 18:36
Lief van je. Dan komen je buurvrouwen de deur ook nog eens uit.vrouwjagersma schreef: ↑23-09-2018 18:34Precies. Je afkomst verloochenen leidt uiteindelijk alleen maar tot rampspoed. En er zijn ook al geen minimarsjes in huis. Ik heb wél een literfles koffiemelk gekregen van mijn schoonmoeder. Kan ik lekker alle andere vrouwen uit de straat op de koffie vragen.
zondag 23 september 2018 om 18:40
Ik ben heel baanbrekend en vooruitstrevend. Tijdens zo'n gesprekje doe ik ook aan voorlichting. Ik vertel ze bijvoorbeeld dat je ook pasta kunt eten, of ik laat ze zien dat er ook minisnickers zijn.Lady*Voldemort schreef: ↑23-09-2018 18:36Lief van je. Dan komen je buurvrouwen de deur ook nog eens uit.
zondag 23 september 2018 om 18:44
Ik had een keertje een stel buurvrouwen op de koffie.vrouwjagersma schreef: ↑23-09-2018 18:40Ik ben heel baanbrekend en vooruitstrevend. Tijdens zo'n gesprekje doe ik ook aan voorlichting. Ik vertel ze bijvoorbeeld dat je ook pasta kunt eten, of ik laat ze zien dat er ook minisnickers zijn.
De koffiemelk was op, gelukkig gaf ik de borst, dus ik haal mijn tiet tevoorschijn en spuit in elk kopje wat verse moedermelk.
Die gezichten............
zondag 23 september 2018 om 18:45
Kaassaus kan geen aanfluiting zijn! Deed je water bij een zakje? Dan had je beter de koffiemelk van je schoonmoeder gebruikt ipv water. Er bestaat zoiets als kaashygiene en dat matcht niet met water. Wel met melk en room en zalm en broccoli en met nog meer kaas!vrouwjagersma schreef: ↑23-09-2018 18:28Spaghetti met kaassaus. Een aanfluiting. En ik had al zo'n pesthumeur.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 23 september 2018 om 18:52
Vroeger was ik ook gek op koffiemelksausjes, dus dit is best een goede tip.
Mijn sausje was niet eens zo heel slecht, maar ik miste gewoon een beetje oomph.
zondag 23 september 2018 om 18:54
Broccoli? Wasda?
zondag 23 september 2018 om 18:55
VJ! Je wordt echt een beetje te modern hoor! Een uit de klei gemaakte bechamel. Je weet wel zoals je oma dat deed: boter, bloem, warme melk, een ei.... en dan kaaskaas er door en peper en nootmuskaat. Tsss. Dat je daar van afwijkt! Ik vind het een studie waard.vrouwjagersma schreef: ↑23-09-2018 18:52Vroeger was ik ook gek op koffiemelksausjes, dus dit is best een goede tip.
Mijn sausje was niet eens zo heel slecht, maar ik miste gewoon een beetje oomph.
zondag 23 september 2018 om 18:55
Een vies soort bloemkool.
zondag 23 september 2018 om 18:56
Iets groens waar mijn moeder ooit mee aankwam. Best te hachelen met kaas.
zondag 23 september 2018 om 18:57
Mijn oma was een heel slechte kok. Alles wat ze maakte leek op stopverf. Ik denk dat het daar al misgegaan is. Ze werkte ook nog eens, mijn oma. Heel raar in die tijd.
zondag 23 september 2018 om 19:02
Hebben wij dezelfde oma? Gelukkig kon mijn opa wel koken.vrouwjagersma schreef: ↑23-09-2018 18:57Mijn oma was een heel slechte kok. Alles wat ze maakte leek op stopverf. Ik denk dat het daar al misgegaan is. Ze werkte ook nog eens, mijn oma. Heel raar in die tijd.
zondag 23 september 2018 om 19:11
Stopverf koken lijkt mij dan weer een kunstvrouwjagersma schreef: ↑23-09-2018 18:57Mijn oma was een heel slechte kok. Alles wat ze maakte leek op stopverf. Ik denk dat het daar al misgegaan is. Ze werkte ook nog eens, mijn oma. Heel raar in die tijd.
zondag 23 september 2018 om 20:30
Zijn dat niet die groene stengels die heel gezond schijnen te zijn maar die niet te vreten zijn?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!