Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb al vaker gezegd dat ze mij onder negeer kan zetten. Maar ze blijft sneren.
Trouwens dan zijn er een hoop topics minder om op te reageren. :bonk: dat weer wel.
TanteBedelia schreef:
03-10-2018 21:37
Ik heb al vaker gezegd dat ze mij onder negeer kan zetten. Maar ze blijft sneren.
Dan zet jij haar onder de negeer :lightbulb:
Lady*Voldemort schreef:
03-10-2018 21:40
Dan zet jij haar onder de negeer :lightbulb:
Ik ga er hard over na denken.
TanteBedelia schreef:
03-10-2018 21:41
Ik ga er hard over na denken.
Doe dat.

Of vecht je onmin hier live uit, samen met RiRi. Dan hebben de anderen ook nog wat te lezen genieten. Maar elke keer dat geblaat ins Blaue hinein wordt echt vervelend.
Nemaìn’ schreef:
03-10-2018 16:29
Ze heeft ook geen perma.
Ze doet chronisch alsof ze dommer is dan een OLO’er en aangezien je dan nog net in staat bent om adem te halen en niet om te vallen maken haar taalvaardigheden het ietwat ongeloofwaardig.
Nu durf ik niet te zeggen dat ik niet weet wat een OLO is 🙈
*Labalade* schreef:
03-10-2018 21:56
G+G+E erbij en het lukt je vast.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
*Labalade* schreef:
03-10-2018 21:56
Ontiegelijk Laag Onderwijs-Harry Jekkers
feow schreef:
03-10-2018 21:59
Ologge?? Gogleo??

Edit: ohh... 🙈🙈
anoniem_370078 wijzigde dit bericht op 03-10-2018 22:09
Reden: Hoe dom kan ik zijn haha
15.79% gewijzigd
feow schreef:
03-10-2018 21:59
Nou mij niet hoor.

Door de omschrijving van Nem heb ik natuurlijk wel een beeld, maar waar OLO nou de afkorting van is, geen idee.

Ik vond wel Open Lucht Opvoeding, en Omgevings Loket Online.
Nemaìn’ schreef:
03-10-2018 22:03
Owww :hihi: Die kende ik nog niet (en nu schaam ik me dubbel want ik heb best veel Harry Jekkers gezien :-$ )
Nemaìn’ schreef:
03-10-2018 22:03
Ooooohhhh :D

In mijn tijd noemden we dan BLOMB (Bijzonder Laag Onderwijs Met Bijles)
Lady*Voldemort schreef:
03-10-2018 22:09
Ooooohhhh :D

In mijn tijd noemden we dan BLOMB (Bijzonder Laag Onderwijs Met Bijles)
:HA:

Wel beetje erg eigenlijk allemaal :$
Goh .. ik loop toch niet gauw tegen die grens aan, maar discussiëren met een OLO of BLOMB .. ik geef 't op.
Of we combineren het een beetje : BOLOMB : Buitensporig Ontiegelijk Laag Ontwikkeld en Mentaal Beperkt
shifty schreef:
03-10-2018 22:33
Of we combineren het een beetje : BOLOMB : Buitensporig Ontiegelijk Laag Ontwikkeld en Mentaal Beperkt
Neeeee, je moet OLO echt op zijn Harry Jekkers’ lezen.
Nemaìn’ schreef:
03-10-2018 22:40
Met lage voorhoofden Brinta naar binnen prakken enzo.
Nou ik was echt een beetje verward. Toen ik een mislukte poging deed om orthopedagoog te worden (ongeveer 150 jaar geleden) begon het net voorzichtig in onbruik te raken om te spreken van idioten en imbecielen. Inmiddels ben ik ook enigszins vertrouwd geraakt met de LVB'er, maar het had me echt serieus niet verbaasd als er intussen ook een OLO'er was uitgevonden :proud:
Nemaìn’ schreef:
03-10-2018 22:40
Sorry, lukt me niet.
Ben ik te dom voor denk ik.

Ik kom niet verder dan
1) jij OLO
2) You OLO
3) Y. OLO
4) J. Cohen

:-o
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
coolpack2 schreef:
03-10-2018 22:45
Met lage voorhoofden Brinta naar binnen prakken enzo.

Nou .. sommige prakken hier ook een leuk bordje Brinta mee hoor.
Ik loop toch niet vaak tegen de grenzen van mijn bereidheid tot uitleggen aan. Maar vandaag is het toch gelukt.
Ik vind dit topic zo leuk om te lezen. Dit is de digitale variant van de kapperzaak in het dorp.
:yawnee:
LOEP ME MAAR aub.
TanteBedelia schreef:
03-10-2018 21:17
@RIRI het zal je sieren als je mij met rust laat.
Het is behoorlijk irritant de laatste tijd. Ik zit zo vaak op mijn handen terwijl jij gewoon rustig kritiek blijft geven.
Jou met rust laten? Jij komt in MIJN topics. En verdorie staff jij ook nog mijn reacties terwijl ik je alleen maar heb aangesproken op je irritante gedrag in MIJN topics. Ik heb helemaal niet op de man gespeeld etc.
Ik heb een officiële waarschuwing gekregen alleen maar omdat ik zei super annoying en dat is volgens de mods op de man spelen tegen tante Bedelia en dat heeft zij gestaft. Wat is daar nou strafbaar aan?
“RiRi” schreef:
04-10-2018 00:14
Ik heb een officiële waarschuwing gekregen alleen maar omdat ik zei super annoying en dat is volgens de mods op de man spelen tegen tante Bedelia en dat heeft zij gestaft. Wat is daar nou strafbaar aan?
Och, ik heb ooit tegen een zeker iemand gezegd dat ze zelf ook wel van een relletje hield en dat leverde me 48 uur op, dus tja, ach, tis me wat zo'n waarschuwing.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven