Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
oudebaas schreef:
06-12-2018 13:48
Ik zag het ook. Nu vind ik vermogensbelasting ook minder prettig (er is al inkomsten-, erf-, kansspel- of schenkingsrecht over betaald) maar he is in Nederland voor een goed doel. Ik begreep dat de dame in kwestie in een oliestaat woonde, van die landen die zo een beetje ieder mensenrecht vertrappen en ook nog eens extremisten elders steunen.
Dan maar liever die vermaledijde box3
Precies dit dus.

En prima als je dat minder prettig vindt, maar om dat dan in dat topic te schrijven?
Life is short. Eat dessert first.
Ik MOET vandaag sushi eten. Wat heb ik toch een zwaaaaaar leven :proud: Maar wat moet dat moet :yes:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
06-12-2018 14:02
Ik MOET vandaag sushi eten. Wat heb ik toch een zwaaaaaar leven :proud: Maar wat moet dat moet :yes:
Balen zeg!
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
charlottew88 schreef:
06-12-2018 14:02
Wat rot voor je! Ik wil mezelf wel opofferen en het komen opeten voor jou? Alles om een ander te helpen.
oudebaas schreef:
06-12-2018 14:05
Balen zeg!
Ja :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
doornroosje9 schreef:
06-12-2018 14:24
Wat rot voor je! Ik wil mezelf wel opofferen en het komen opeten voor jou? Alles om een ander te helpen.
Kom maar hoor
wat is een gepaste verhoging bij een promotie? enkele honderd euro of een %?
Zijn de ava's nou ineens groter?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja klopt
Nouschi schreef:
06-12-2018 17:09
Ik zie de jouwe heel klein vierkant en die van rodhet staand langwerpig. Op een mac.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sommige mensen heb je toch gewoon instant een hekel aan. Echt het bericht van Manlief in het abortustopic... geen idee hoe je iemand die zo in zijn eigen wereld zit iets moet duidelijk maken.

seks/abortus-vraag/list_messages/432373 ... #p29322233
Niet te geloven die vent!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Sommige mensen hebben echt totaal geen inlevingsvermogen.
Geen beginnen aan. Zo'n type gaat het nooit begrijpen. Lekker in z'n eigen schijnveilige bubbeltje laten zitten.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
06-12-2018 17:51
Geen beginnen aan. Zo'n type gaat het nooit begrijpen. Lekker in z'n eigen schijnveilige bubbeltje laten zitten.
Het ergste is dat er zoveel mensen in hun eigen bubbeltje zitten. Het lijken er wel meer en meer.
Jezelf als man Manlief noemen.

Afbeelding
Star² schreef:
06-12-2018 17:59
Jezelf als man Manlief noemen.

Afbeelding

:rofl:
Gatverdegatver!! @(
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zo mijn e-nummers weer binnen.

(Vega) Kip piri piri uit zo'n wereldgerechtdoos. Wat een laffe kleffe bende.
Nouschi schreef:
06-12-2018 17:09
ja ze zijn anders
misschien eindelijk een stap richting de terugkeer van glitterava's
Zo die is inderdaad weinig empathisch. Als man zijnde ook nog eens.
Bij mijn vriendin ging een tante foto's van dode foetussen laten zien die al bijna voldragen waren, en een heel horrorverhaal van in stukken gescheurde babies die nog huilden in de vuilnisbakken van het ziekenhuis.
Hoewel we er later de slappe lach om kregen uit ellende was het op dat moment huilen geblazen
Hoe kun je nou zoiets zeggen.
Bij mij zijn de avatars echt niet groter geworden.
:'(
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
06-12-2018 19:07
Bij mij zijn de avatars echt niet groter geworden.
:'(
Kleiner juist!
Pipistrello schreef:
06-12-2018 19:01
Zo mijn e-nummers weer binnen.

(Vega) Kip piri piri uit zo'n wereldgerechtdoos. Wat een laffe kleffe bende.
Jouw ava is alleen nog een vlek :(
En dan ook nog van die enorme roze balken.

Gelukkig is er nog geen bug opgelost en is het alleen maar weer kutter geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven