Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Head* schreef:
05-12-2018 16:39
Goed zo! Succes in je nieuwe baan.
Dankje, heb je nog gesolliciteerd voor de jobcoach positie?
Gefeliciteerd Duchess!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
-Red- schreef:
05-12-2018 16:37
Vanzai’s kado, of ons kado? :P
:proud:
Kerstboom met eenhoorns :cry:
Star² schreef:
05-12-2018 19:36
Kerstboom met eenhoorns :cry:
Joh, meer sterretjes over voor jou!
:hug:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Nouschi schreef:
04-12-2018 21:11
2 bekertjes denk ik. Ik heb wel eens behoorlijk aangeschoten gepost. Viel niemand op. :cheers:
:mrgreen: Volgende keer ff zeggen.
Damned if I don’t
Ava is nu nog kleiner, pfff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit is hem ook niet.
Nouschi schreef:
05-12-2018 20:46
Dit is hem ook niet.
Beter dan die vorige, nu herken ik je tenminste! :-?
Life is short. Eat dessert first.
Gefeliciteerd Duchess! Fijn dat je snel onder de pannen bent. Veel succes. Hoop dat deze werkgever en jij matchen.

Head: hou je ons op de hoogte?
oudblond wijzigde dit bericht op 05-12-2018 21:21
0.34% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
05-12-2018 21:10
Gefeliciteerd Dutchess! Fijn dat je snel onder de pannen bent. Veel succes. Hoop dat deze werkgever en jij matchen.

Head: hou je ons op de hoogte?

Ja doe ik. Heb vandaag brief eruit gedaan. En nog verschillende interessante vacatures liggen waar ik deze week ook op ga reageren.
Goed, dan is er iemand op het forum die in acute emotionele nood verkeert, er wordt over het algemeen fijn gereageerd.
Maar er is ook iemand die elke reactie begint met "lieverd". En dat vind ik echt bah. Zo overdreven en te familiair en tegelijk ook een beetje neerbuigend ofzo. Wtf, je hebt niet met die to in de zandbak gezeten vroeger.
Head* schreef:
05-12-2018 21:19
Ja doe ik. Heb vandaag brief eruit gedaan. En nog verschillende interessante vacatures liggen waar ik deze week ook op ga reageren.
Fijn dat je 'openingen' ziet! Ik vrees dat ik ook verder moet gaan kijken. Niet door ontslag of zo, maar omdat een collega zo bepalend slecht bezig is en ik dat niet meer trek en hij steeds maar weer wegkomt met ongelofelijk dubbele pet/ego acties.
doornroosje9 schreef:
05-12-2018 21:02
Beter dan die vorige, nu herken ik je tenminste! :-?
Ik zie een veel kleiner plaatje met een grotere 'achtergrond'. En ik baal dat ik mijn door Enn gemaakte 'blond in kerstsfeer-ava' niet kan gebruiken omdat et gewoon nie werkt hier.
Oudblond schreef:
05-12-2018 21:25
Fijn dat je 'openingen' ziet! Ik vrees dat ik ook verder moet gaan kijken. Niet door ontslag of zo, maar omdat een collega zo bepalend slecht bezig is en ik dat niet meer trek en hij steeds maar weer wegkomt met ongelofelijk dubbele pet/ego acties.

Ah, wat jammer Blond. Nog steeds dus. Maar met jouw staat van dienst en capaciteiten kom je vast makkelijk aan een mooie nieuwe baan. Zeker als je je netwerk erbij betrekt!
Oudblond schreef:
05-12-2018 21:26
Ik zie een veel kleiner plaatje met een grotere 'achtergrond'. En ik baal dat ik mijn door Enn gemaakte 'blond in kerstsfeer-ava' niet kan gebruiken omdat et gewoon nie werkt hier.
Ze had even een totaal andere ava. Ik was al volledig in paniek, dat snap je. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Head* schreef:
05-12-2018 21:28
Ah, wat jammer Blond. Nog steeds dus. Maar met jouw staat van dienst en capaciteiten kom je vast makkelijk aan een mooie nieuwe baan. Zeker als je je netwerk erbij betrekt!
Ik ben de strijd nu echt finaal aangegaan. En moet nu gewoon afwachten waar het schip heen gaat. Ben er misselijk van, mijn hart doet pijn maar ik heb gelukkig een fijne thuisbasis en inderdaad een goed netwerk.
doornroosje9 schreef:
05-12-2018 21:31
Ze had even een totaal andere ava. Ik was al volledig in paniek, dat snap je. :proud:
:hug: komt goed! Geen reden voor paniek!
Oudblond schreef:
05-12-2018 21:32
Ik ben de strijd nu echt finaal aangegaan. En moet nu gewoon afwachten waar het schip heen gaat. Ben er misselijk van, mijn hart doet pijn maar ik heb gelukkig een fijne thuisbasis en inderdaad een goed netwerk.
En nooit vergeten: je kunt altijd weg. Er is geen baan waar je geen afscheid van kunt nemen.
Heel veel succes, ik hoop dat die persoon het onderspit delft.
Head* schreef:
05-12-2018 21:23
Goed, dan is er iemand op het forum die in acute emotionele nood verkeert, er wordt over het algemeen fijn gereageerd.
Maar er is ook iemand die elke reactie begint met "lieverd". En dat vind ik echt bah. Zo overdreven en te familiair en tegelijk ook een beetje neerbuigend ofzo. Wtf, je hebt niet met die to in de zandbak gezeten vroeger.
Welk topic? Ik vind weer eens niets.
Head* schreef:
05-12-2018 21:36
En nooit vergeten: je kunt altijd weg. Er is geen baan waar je geen afscheid van kunt nemen.
Heel veel succes, ik hoop dat die persoon het onderspit delft.
Lief. Mijn man is geweldig. Die wil liever dat ik gisteren ontslag nam van de negativiteit. En verzekert me dat ik op elk moment gewoon mijn tas mag pakken en ontslag mag nemen. Maar ik ben nog niet zover. Ik ben nog strijdbaar omdat mijn hart echt bij deze organisatie ligt.
bij nader inzien niet belangrijk genoeg om er een discussie over te krijgen.
Am Yisrael Chai!
Oudblond schreef:
05-12-2018 21:39
Lief. Mijn man is geweldig. Die wil liever dat ik gisteren ontslag nam van de negativiteit. En verzekert me dat ik op elk moment gewoon mijn tas mag pakken en ontslag mag nemen. Maar ik ben nog niet zover. Ik ben nog strijdbaar omdat mijn hart echt bij deze organisatie ligt.
Dat is ook prima, je merkt het wel, wanneer je zover bent dat je wil gaan. Of niet als die persoon moet inbinden.

Dat topic is brief gekregen.
Oudblond schreef:
05-12-2018 21:25
Verschrikkelijk zeg! Ik hoop ook dat jij je plekje gaat vinden!

Ik kan echt niet met dat soort mensen omgaan. Ik ben dan ook het type die daar wat van zegt. Dat soort mensen komen zichzelf wel tegen hoor Oudblond.
fashionvictim schreef:
05-12-2018 21:43
bij nader inzien niet belangrijk genoeg om er een discussie over te krijgen.
Daar ben ik het niet mee eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven