Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 8 juni 2019 om 18:41
Nou zeg. Mag ook wat vriendelijker hé.

zaterdag 8 juni 2019 om 18:42
uiteindelijk zijn we allemaal mod over ons eigen leven
zaterdag 8 juni 2019 om 18:44
Tja, dan kan ik je ook niet zeggen wie ik ben.blijfgewoonbianca schreef: ↑08-06-2019 18:43Nee, Yasmijn Pb’t me net dat dat niet mag en Meds stuurt me ook al appjes.
zaterdag 8 juni 2019 om 18:44
Het redelijke verstand wat kalm, genuanceerd, beheerst, weloverwogen en rechtvaardig tegen anderen in durft te gaan.
Dapper, onverschrokken en met hele korte tenen.
Iemand die graag vaginaal ongemak oproept.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 8 juni 2019 om 18:46
Daar zul je nu nooit meer achter komen.

zaterdag 8 juni 2019 om 18:47
Wauw! Deze bewaar ik. Prachtig voor later op mijn grafsteen.
ModeratorViva schreef: ↑08-06-2019 14:38Beste missie_m,
In principe geldt voor iedereen hetzelfde. Wanneer je constateert dat dat niet het geval is kun je de betreffende forummer staffen. Wij zullen het dan beoordelen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Beste moderator, Ik wil niemand staffen en ik ga niemand staffen, ik wil alleen dat anderen ook een zelfde kans krijgen. Een nieuwe nick, een nieuwe kans. Toch? En dat is aan u. Ik vind dat bannen voor simpele dingen sowieso niet van deze tijd.
Met vriendelijke groet.
LOEP ME MAAR aub.

je hebt mail
zaterdag 8 juni 2019 om 18:48
Geen bijzonderheden
zaterdag 8 juni 2019 om 18:50
Dus het is wél grappig? Lastig hoor.
zaterdag 8 juni 2019 om 18:50
doornroosje9 schreef: ↑08-06-2019 17:45Dit wilde ik ook komen melden. Er is iemand (of meerdere forummers) die Orisa blijft staffen. Dit moeten jullie toch ook doorhebben?
Ik wil dit ook wel mailen hoor.
Is Orisa wel gestaft? Want je zit anderen verdacht te maken terwijl het misschien door de moderator zelf is beoordeelt.
LOEP ME MAAR aub.