Napraattopic deel 112
dinsdag 21 mei 2019 om 18:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 8 juni 2019 om 19:16
Ik begrijp het bansysteem ook niet zo goed... Maar ik weet niet pcies wat er in dit geval gebeurd is, dus voor mij verder geen meepraatdoornroosje9 schreef: ↑08-06-2019 19:08Een reden is er zeker. Het is Orisa. Dat is al genoeg. En ik weet dat ze vaak op het randje post hoor, maar sommige bans zijn belachelijk.

zaterdag 8 juni 2019 om 19:17
Ja, dat verwachtte ik al.

zaterdag 8 juni 2019 om 19:19
Eerst krijg je een waarschuwing, dan 24u, daarna 48u, volgende keer een week, dan een maand en dan eventueel een perma.Marigold1986 schreef: ↑08-06-2019 19:16Ik begrijp het bansysteem ook niet zo goed... Maar ik weet niet pcies wat er in dit geval gebeurd is, dus voor mij verder geen meepraat![]()
De laatste ban/waarschuwing wordt kwijtgescholden als je je 3 maanden (dacht ik?) goed gedragen hebt.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 8 juni 2019 om 19:21
Het gaat je goed.

zaterdag 8 juni 2019 om 19:26
gevoel voor humor is niet aan te leren

zaterdag 8 juni 2019 om 19:26
Oh dat. Daar gingen in mijn tijd alle pedagogiekstudenten naartoe die sociaal niet onderlegd genoeg waren om met mensen te werken.the_Wicked_Witch schreef: ↑08-06-2019 19:19Meen ik eens ergens gelezen te hebben. Communicatiewetenschappen, dacht ik.

zaterdag 8 juni 2019 om 19:27
Dat is het leuke aan dit forum, dat onverwachte.......Marigold1986 schreef: ↑08-06-2019 19:23Ja dit laatste bedoelde ik. De regels weet ik wel, maar waar en hoe het besluit voor een ban precies tot stand komt begrijp ik vaak niet. Soms is het overduidelijk, maar soms ook totaal onverwacht...
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 8 juni 2019 om 19:29
Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2019 19:26Oh dat. Daar gingen in mijn tijd alle pedagogiekstudenten naartoe die sociaal niet onderlegd genoeg waren om met mensen te werken.
Ik zei ook niet dat ze het gehaald heeft

zaterdag 8 juni 2019 om 19:32
En verder wat Bianca zegt!!blijfgewoonbianca schreef: ↑08-06-2019 19:04Lijfstraffen zouden ze aan die banaannaaiers moeten geven. Wat hebben die het forum verkloot zeg.