Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 8 augustus 2019 om 13:13
Dus gewoon alles maar laten? Precies dat waar we nu in deze maatschappij in leven: ‘na mij de zondvloed, geen zin om nog enige betrokkenheid te tonen’.
Mag hoor, maar hou dan gewoon je waffel verder.
donderdag 8 augustus 2019 om 13:13
Bovendien lezen ze hier ook, dus volgens mij hadden ze het hoe dan ook kunnen weten.the_Wicked_Witch schreef: ↑08-08-2019 12:24De pageviews moeten gisteren door het dak geschoten zijn, raar dat dat alleen al niet opvalt. Dat je als mod denkt, "hee, dat gaat wel heel hard, wat zou er aan de hand zijn?"
Was inderdaad netjes geweest als er een reactie was gekomen vanuit de CM of het modteam.
Gemiste kans weer....
There is always something happening, and it's usually right now

donderdag 8 augustus 2019 om 13:14
Als je minder met mij bezig bent voel je je vanzelf minder aangesproken

donderdag 8 augustus 2019 om 13:15
Ok ok ok; terecht. Alsof ik iets te zeggen heb over wat wel of niet mag

donderdag 8 augustus 2019 om 13:15
Maar zelfs met beleefdheidsmedeleven zouden ze laten zien dat er in ieder geval een schijn van interesse is.
Doet geen pijn, is niet moeilijk, wordt niemand slechter van.
There is always something happening, and it's usually right now

donderdag 8 augustus 2019 om 13:16
Gaat via elk communicatiekanaal met hun zo.the_Wicked_Witch schreef: ↑08-08-2019 13:15Ook bijzonder dat er dan niet gereageerd wordt. Is me al wel vaker opgevallen, als het penibel wordt volgt er radiostilte, en vaak wissen ze dan na een dag alsnog.
donderdag 8 augustus 2019 om 13:20
Nu gaat de reactie van de cm komen.the_Wicked_Witch schreef: ↑08-08-2019 13:15Ook bijzonder dat er dan niet gereageerd wordt. Is me al wel vaker opgevallen, als het penibel wordt volgt er radiostilte, en vaak wissen ze dan na een dag alsnog.
Dat maakt het van bovenaf en zakelijk. Zal wel beleid zijn.
Echt het enige wat ik me kan voorstellen is dat pasnieuwmodje op dr post zat en dat pasnieuwmodje het aan een andere, meer betrokken, mod wilde overlaten om namens de mods te reageren.
En mijn aluhoedje zegt dat we een nieuwe cm hebben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 8 augustus 2019 om 13:20
Ik hou mijn waffel hier niet omdat ik wel betrokkenheid heb bij de forummers. Ik heb alleen geen interesse in een beheerder die geen interesse heeft in het forum en al helemaal niet in het beleefdheidsmedeleven van een willekeurige stageloper.
Mijn constatering is niet anders; namelijk dat het wel passend was geweest. Maar gezien de houding van de beheerder zie ik geen aanleiding om er iets van te vinden. Ik ben niet met de beheerder hier in gesprek; de beheerder is voor mij een slecht functionerend stuk techniek op de achtergrond. Die vind niks van mij, dus wat zou ik me dan druk maken of dat die techniek aan de beleefdheidsnormen voldoet.
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 08-08-2019 13:21
0.16% gewijzigd

donderdag 8 augustus 2019 om 13:22
Je zou toch verwachten dat de mods dat dan even door zouden geven. Althans, zo doen normale mensen dat vaak.
donderdag 8 augustus 2019 om 13:24
Dat dacht ik ook al. Of dat het niet opgemerkt is. ik volg bijvoorbeeld dat topic niet, dus ik zie het hier op napraat pas.
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat met opzet niet doen hoor. Als Juun het hier zou lezen, zou ze dat allang doorgegeven hebben.
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 8 augustus 2019 om 13:25
Het staat in het modtopic en daar is op gereageerd, zonder condoleance.doornroosje9 schreef: ↑08-08-2019 13:24Dat dacht ik ook al. Of dat het niet opgemerkt is. ik volg bijvoorbeeld dat topic niet, dus ik zie het hier op napraat pas.
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat met opzet niet doen hoor. Als Juun het hier zou lezen, zou ze dat allang doorgegeven hebben.