Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 10 oktober 2019 om 22:45
@Nouschi: nichtje heeft zo’n ding (Bluetooth, dus geen kabels). Dat ding ‘loopt’ via smartphone (nichtje heeft een iPhone 5) en iPad. En via iedere JBL speaker (met Bluetooth). Kan morgen wel even vragen welke het is.
Nichtje vindt karaoke geweldig. En ‘vloggen’ (zoon is dan meer van de camera’s en editing dus die maakt dan de filmpjes met haar eigen ‘soundtrack’
)
Nichtje vindt karaoke geweldig. En ‘vloggen’ (zoon is dan meer van de camera’s en editing dus die maakt dan de filmpjes met haar eigen ‘soundtrack’

donderdag 10 oktober 2019 om 22:55
donderdag 10 oktober 2019 om 23:01
Graag!lemoos2 schreef: ↑10-10-2019 22:45@Nouschi: nichtje heeft zo’n ding (Bluetooth, dus geen kabels). Dat ding ‘loopt’ via smartphone (nichtje heeft een iPhone 5) en iPad. En via iedere JBL speaker (met Bluetooth). Kan morgen wel even vragen welke het is.
Nichtje vindt karaoke geweldig. En ‘vloggen’ (zoon is dan meer van de camera’s en editing dus die maakt dan de filmpjes met haar eigen ‘soundtrack’)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 10 oktober 2019 om 23:23
Solomio schreef: ↑10-10-2019 22:26Toch ook aangestoken? Meld het even hier:
gezondheid/heerst-er-iets-waart-er-iets ... s/450667/3#
Flauw om te blijven hakken op dat topic.
Such fun!1

donderdag 10 oktober 2019 om 23:36
ThanksModeratorViva schreef: ↑10-10-2019 23:09Beste Prada,
Dankjewel voor je bericht, we gaan dit even navragen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

vrijdag 11 oktober 2019 om 07:40
vrijdag 11 oktober 2019 om 08:21
Dat ga ik doen. De mediamarkt en BCC zag ik niet zitten en deze kende ik niet maar is dichtbij. Thanx!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 11 oktober 2019 om 08:38
vrijdag 11 oktober 2019 om 08:44
Dat het topic verwijderd zou worden was duidelijk.ModeratorViva schreef: ↑11-10-2019 00:23Het topic "Help? Bloedwaarden - vervroegd overgang?" is verwijderd i.v.m. verzoek om medisch advies.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Maar toch hè..... TO ging vandaag in overleg met de arts en was voor de nacht toch gerustgesteld door de reacties.
Vind ik ook echt wel waardevol.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 11 oktober 2019 om 08:44
ModeratorViva schreef: ↑10-10-2019 23:09Beste Prada,
Dankjewel voor je bericht, we gaan dit even navragen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Het antwoord is:
Beste Prada,
Informatie op andere websites en andere fora is gewoon voor iedereen beschikbaar om te gebruiken in een topic hier. Er is geen enkele reden waarom beschikbare informatie niet gebruikt zou mogen worden. De beheerder wil en kan daar ook niet op handhaven. Uiteraard mits het niet tegen andere forumregels in gaat.
Hartelijke groet,
Open deur.
vrijdag 11 oktober 2019 om 08:49
Tis ook gewoon leuk: LV en ik kennen elkaar van een ander forum en we houden elkaar hier in toom door te dreigen alles openbaar te maken wat we via dat andere forum van elkaar weten.SHIFTY schreef: ↑11-10-2019 08:44Het antwoord is:
Beste Prada,
Informatie op andere websites en andere fora is gewoon voor iedereen beschikbaar om te gebruiken in een topic hier. Er is geen enkele reden waarom beschikbare informatie niet gebruikt zou mogen worden. De beheerder wil en kan daar ook niet op handhaven. Uiteraard mits het niet tegen andere forumregels in gaat.
Hartelijke groet,
Open deur.
Werkt als een tierelier, wij gedragen ons keurig.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 11 oktober 2019 om 08:51
Ligt aan of het een openbaar of gesloten forum is.
Anders kan je al die celeb topics ook wel sluiten.
vrijdag 11 oktober 2019 om 08:51
Het hele forum is onderweg hoor, om de ruime omgeving te gaan onderzoeken.
De genoemde winkel zal komende weken permanent in de gaten worden gehouden en iedereen in een trouwjurk zal nauwkeurig achtervolgd worden.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 11 oktober 2019 om 08:57
ModeratorViva schreef: ↑11-10-2019 00:23Het topic "Help? Bloedwaarden - vervroegd overgang?" is verwijderd i.v.m. verzoek om medisch advies.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Nogmaals : verzoeken om medisch advies is niet tegen de forumregels.
4. Wat is niet toegestaan op Viva.nl?
k. Het stellen van/vragen naar diagnoses of geven van aanwijzingen over medicijn- gebruik.
Er staat nergens iets over het vragen of geven van medisch advies. Daar is deze regel ook niet voor bedoeld omdat het nou eenmaal niet te hanteren is wat nou exact 'medisch advies' is. 'Ik zou veel worteltjes eten als je blind bent' is ook 'medisch advies'.