Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 13 maart 2020 om 08:44
Ja, een van de vele verworvenheden van het internet. Waar we allemaal gelijk zijn, iedereen overal zijn plasje over mag doen en 'expert' een scheldwoord is geworden.

vrijdag 13 maart 2020 om 08:44
Ja! Dat is de logica van conspiracydenkers

vrijdag 13 maart 2020 om 08:48

Het moet niet gekker worden!
vrijdag 13 maart 2020 om 08:52
Er wordt weer een nieuwe stagiair bij Viva gezocht, dus weer een nieuwe wismod in juni ‘bij de gezelligste online redactie van Nederland’.
www.viva.nl/algemeen/vacature-stage-online-redactie/
www.viva.nl/algemeen/vacature-stage-online-redactie/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 13 maart 2020 om 09:02
De meeste mensen gebruiken mondkapjes niet op de juiste manier.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

vrijdag 13 maart 2020 om 09:04

vrijdag 13 maart 2020 om 09:05
Als we een beetje ontopic willen blijven zullen we wel over corona moeten praten, want het hele forum gaat inmiddels over corona.
En voor wie zich afvraagt waarom ik niet gewoon sta te wassen: ik ben ziek gemeld en naar huis gestuurd. Omdat dochter griep heeft.
vrijdag 13 maart 2020 om 09:25
Ha,ha, neeSolomio schreef: ↑13-03-2020 06:00Jij bent Angela de Jong?
https://www.superguide.nl/nieuws/angela ... ligheid-tv
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
vrijdag 13 maart 2020 om 09:42
Lady*Voldemort schreef: ↑13-03-2020 09:05Als we een beetje ontopic willen blijven zullen we wel over corona moeten praten, want het hele forum gaat inmiddels over corona.
En voor wie zich afvraagt waarom ik niet gewoon sta te wassen: ik ben ziek gemeld en naar huis gestuurd. Omdat dochter griep heeft.
Precies

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 13 maart 2020 om 09:53
De beurs gaat ook weer terug omhoog, na deze gekte! Ik gok dat je niet opgepakt wordt trouwens.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 13 maart 2020 om 09:55

vrijdag 13 maart 2020 om 10:10
Het is niet om aan te zien hè. Je kan er maar beter niet naar kijken.
Ik krijg net van mijn bank een mailing: "U kunt met beleggen een groot bedrag opbouwen!" – Eh ja... nu even niet dus.

vrijdag 13 maart 2020 om 10:30
Ik heb alleen geld in de XRP, die is gekelderd. Het was 50 dollar

vrijdag 13 maart 2020 om 10:35