Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Loop-ze!
Hier buiten is de lente begonnen :)
Bulbul schreef:
15-03-2020 11:17
Hoho, dit is het napraattopic, niet mijn topic! Hier kom ik om even te lachen. Het "BN'ers met corona"-topic is daar ook heel geschikt voor. Dank daarvoor murrmurr, ik ga altijd stuk van jouw posts.
Wat leuk om niet alleen maar irritant te zijn. Niet vergeten te stemmen, je zou zomaar eens gelijk kunnen krijgen!
Kan iemand mij die André Rieu gekte uitleggen? Ik snap daar echt he-le-maal niks van!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit is expres toch? Dat moet haast wel.

overig/tekenen-welke-stiften-voor-huids ... ges/459099
Nouschi schreef:
15-03-2020 11:52
Kan iemand mij die André Rieu gekte uitleggen? Ik snap daar echt he-le-maal niks van!
Ieder 'prinsesje' krijgt ook nog eens het gevoel dat haar balboekje vol staat door naar de prins te kijken en te luisteren?

Hij wringt zijn muzikanten en technici al jaren schandalig uit. Alleen al daarom vind ik hem niet te pruimen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:

Ik snap het ook niet. Ik trek die man niet :sick:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Oudblond schreef:
15-03-2020 11:55
Ieder 'prinsesje' krijgt ook nog eens het gevoel dat haar balboekje vol staat door naar de prins te kijken en te luisteren?

Hij wringt zijn muzikanten en technici al jaren schandalig uit. Alleen al daarom vind ik hem niet te pruimen.
Het gaat mij om die mensen in het publiek. Uitzinnig zijn ze. Why?? Het is echt vreselijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vreselijk André Rieu.
RikM schreef:
15-03-2020 11:53
Dit is expres toch? Dat moet haast wel.

overig/tekenen-welke-stiften-voor-huids ... ges/459099
Nee hoor, bloedserieus.
Nouschi schreef:

Is niet uit te leggen.
LilyFaye schreef:
15-03-2020 13:06
Waarom was dit trollen?
Ik hoopte er al op maar dacht ook dat het serieus was
Murrmurr schreef:
15-03-2020 12:21
Nee hoor, bloedserieus.
Sorry Rik was blijkbaar toch een troll. De lol ontgaat me, ik vroeg om sensatietrollentopics.
Oudblond schreef:

Dubbel
groentuintje wijzigde dit bericht op 15-03-2020 13:10
8.64% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Oudblond schreef:

Ow, ik dacht altijd dat hij zijn personeel goed betaalde?
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
15-03-2020 13:10
Hij was wel een keer failliet omdat 'ie alles opzoop en gokte of zo
Murrmurr schreef:
15-03-2020 13:08
Sorry Rik was blijkbaar toch een troll.

Het was overduidelijk zo opgezet om racisme uit te lokken. Best wel slim, dat wel.
Ik heb een andijvietopic geopend.
Geen bijzonderheden
RikM schreef:
15-03-2020 13:19
Het was overduidelijk zo opgezet om racisme uit te lokken. Best wel slim, dat wel.
De racisten die erop af kwamen waren wel serieus volgens mij. Maar die hebben nauwelijks aanmoediging nodig om uit hun holletjes te komen.
GroenTuintje schreef:
15-03-2020 13:10
Nee. Echt niet. Ik ken verschillende muzikanten en technici die met hem getourd hebben. Schandalige toestanden. Van sejours waarvan je ter plaatse niet eens 1 fatsoenlijke maaltijd kan betalen tot hotelkamers met teveel mensen delen, zelf vliegtickets moeten betalen of niet mogen vliegen maar per trein moeten reizen en bijgevolg doodmoe en geen tijd om te recupereren tot op staande voet 'bedankt' worden omdat meneer niet in zijn hum is en dus op eigen kosten naar huis en geen werk in de tijd die vrij gehouden werd voor de tour...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Murrmurr schreef:
15-03-2020 13:07
Ik hoopte er al op maar dacht ook dat het serieus was
Vragen hoe je goed een huid kan inkleuren is toch niet zo bijzonder, bizar, trollerig of racistisch. Ik ga er iig vanuit dat ook Rembrand dat ooit gevraagd heeft.
LilyFaye schreef:
15-03-2020 14:14
Vragen hoe je goed een huid kan inkleuren is toch niet zo bijzonder, bizar, trollerig of racistisch. Ik ga er iig vanuit dat ook Rembrand dat ooit gevraagd heeft.
Door te spreken van 1 huidskleur en dan te hopen dat er een paar racisten op af komen open je wel die discussie
ModeratorViva schreef:
13-03-2020 15:55
Beste Zazamaenade,

Wij lezen en controleren elk bericht van een nieuw account. Dit bericht had niet goedgekeurd mogen worden omdat het een forummer was met een permanente ban. Helaas ging het fout en was het bericht voor een paar minuten geplaatst. Wij hebben dit zo snel mogelijk opgelost en de forummer een permanente ban geven.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Dat lijkt me toch echt niet: kijk even naar dit nieuwe account, memberlist.php?mode=viewprofile&u=396484

Mods let nou eens op. Topics over corona lijken me typisch iets waar je als moderators bovenop moet zitten op dit moment.
Onrust- en paniekzaaiers en trollen draaien overuren en jullie zitten te dutten. :thunder:
nounou
Zazamaenade schreef:
15-03-2020 15:20
Mods let nou eens op. Topics over corona lijken me typisch iets waar je als moderators bovenop moet zitten op dit moment.
Onrust- en paniekzaaiers en trollen draaien overuren en jullie zitten te dutten. :thunder:
Je zou bijna denken dat mensen en zelfs mods wel iets belangrijkers aan hun hoofd hebben nu dan dit gezeur.
Zazamaenade schreef:
15-03-2020 15:20
Dat lijkt me toch echt niet: kijk even naar dit nieuwe account, memberlist.php?mode=viewprofile&u=396484

dit dus
Alsjeblieft niet zeg, die trolantenne slaat gewoon nergens op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven