Napraattopic deel 157 met geklets

13-03-2023 19:16 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 157!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 156:
overig/napraattopic-156/list_messages/495745

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
PoesmetLaarzen schreef:
26-03-2023 21:48
Rundhaus?
:rofl: heerlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Student201 schreef:
26-03-2023 22:17
Ben ik me niet bewust van. Waar dan? Dan verwoord ik me blijkbaar niet goed, want in mijn hoofd is t logisch.
Dat had ik hier toch al aangegeven? Ik neem aan dat je de betreffende berichten er zelf wel even bij kunt zoeken?
Irma_3110 schreef:
26-03-2023 18:39
Maar jij bent het duidelijk met jezelf al niet eens. Gisteren moesten de mods maar een topicwaarschuwing geven en daarna de boel een paar dagen laten uitrazen voor ze de ban gaan handhaven, dus alle bannen onterecht. Vandaag waren alle reacties even erg, maar 1 van de bannen was onterecht??? Alleen die laatste zin al, het zou toch voor iedereen hetzelfde moeten werken: straf naar gelang wat je gedaan hebt, of houd jij niet van eerlijkheid en gelijke monniken, gelijke kappen?
(heb trouwens "topicban" gewijzigd in "topicwaarschuwing" omdat dat was wat ik bedoelde)
Alle reacties Link kopieren
Irma_3110 schreef:
26-03-2023 22:24
Dat had ik hier toch al aangegeven? Ik neem aan dat je de betreffende berichten er zelf wel even bij kunt zoeken?

[Maar jij bent het duidelijk met jezelf al niet eens. Gisteren moesten de mods maar een topicwaarschuwing geven en daarna de boel een paar dagen laten uitrazen voor ze de ban gaan handhaven, dus alle bannen onterecht. Vandaag waren alle reacties even erg, maar 1 van de bannen was onterecht??? Alleen die laatste zin al, het zou toch voor iedereen hetzelfde moeten werken: straf naar gelang wat je gedaan hebt, of houd jij niet van eerlijkheid en gelijke monniken, gelijke kappen?]

(heb trouwens "topicban" gewijzigd in "topicwaarschuwing" omdat dat was wat ik bedoelde)
Dit is gewoon echt niet waar. Ik zei dat er van tevoren ook al van alles werd gepost waarvoor wel eens bans worden gegeven. Ik zei ook helemaal niet dat ze t een paar dagen moesten laten uitrazen. Ik zei letterlijk: "geef het een paar minuten". En dat denk ik nog steeds.

Ik heb nergens iets gezegd over terecht of onterecht. Ik zei: "ik had ze allemaal geen ban gegeven, en t dus gwn even gelaten. Echter, de mod zei dat vanaf nu alles wat doorging op voorgaande discussie, een ban kon verwachten." En zo geschiedde. Wat dat betreft vond ik dus alle bans even onnozel/terecht/onterecht. Wat je er van wil maken. Maar ga niet verdraaien wat ik zei.
Zwetser
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
26-03-2023 21:47
Balkonia kan NOOIT!!!!!!
Blijf je lekker in Côte de Jardin :biggrin:
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Verrot koude voeten, ondanks wollen sokken en fleece deken.
Alle reacties Link kopieren
Interessant wel, die afwisseling tussen fitties, avondeten en vakantiebestemmingen.

Ravioli met broccoli.
Voorlopig blijf ik nog even in NL.
Lekker dat er weer zomertijd is.
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Moiren schreef:
26-03-2023 22:42
Verrot koude voeten, ondanks wollen sokken en fleece deken.
Ik zeg uggs en nooit meer koude voeten!
Het is jammer dat dat in bed niet lekker ligt, anders hield ik ze aan. In bed dus door mijn moedertje gebreide sokken. Al jaren!
Alle reacties Link kopieren
Enya schreef:
26-03-2023 22:44
Interessant wel, die afwisseling tussen fitties, avondeten en vakantiebestemmingen.

Ravioli met broccoli.
Voorlopig blijf ik nog even in NL.
Lekker dat er weer zomertijd is.
Wel he 😂

Ik vind die zomertijd ook echt heerlijk. Ik vind t ook mega dat we nu schakelen naar zomertijd en in de winter weer terug. Maar ik vind t nu dus wel ramkut dat t 11 uur is en mijn hoofd denkt dat t nog geen bedtijd is. Want dan weet ik dus ook al hoe mijn hoofd denkt als morgen de wekker gaat 🥴
Zwetser
Hela schreef:
26-03-2023 22:48
Ik zeg uggs en nooit meer koude voeten!
Het is jammer dat dat in bed niet lekker ligt, anders hield ik ze aan. In bed dus door mijn moedertje gebreide sokken. Al jaren!
Is weer eens wat anders dan Christian L :lol:
Solomio schreef:
26-03-2023 21:47
Balkonia kan NOOIT!!!!!!
Tuinesie?
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
26-03-2023 22:42
Verrot koude voeten, ondanks wollen sokken en fleece deken.

Dikkere kat nemen. Hier ligt 8 kilo dikke zachte kater op mijn voeten.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Moiren schreef:
26-03-2023 23:00
Is weer eens wat anders dan Christian L :lol:
:rofl:

Die zou ik alleen nog maar willen voor de heb.
Kan ik niet meer op lopen, helaas :cry:

Oh wacht.....wel mee liggen, natuurlijk :P
anoniem_652a7bb1d74df wijzigde dit bericht op 26-03-2023 23:03
34.88% gewijzigd
PoesmetLaarzen schreef:
26-03-2023 23:01
Dikkere kat nemen. Hier ligt 8 kilo dikke zachte kater op mijn voeten.
Dat accepteert mijn 2,5 kilo poes niet.
Maar 8 kilo? WTF wat een kolos!

Kwartje had even nodig.
Alle reacties Link kopieren
Student201 schreef:
26-03-2023 22:51
Wel he 😂

Ik vind die zomertijd ook echt heerlijk. Ik vind t ook mega dat we nu schakelen naar zomertijd en in de winter weer terug. Maar ik vind t nu dus wel ramkut dat t 11 uur is en mijn hoofd denkt dat t nog geen bedtijd is. Want dan weet ik dus ook al hoe mijn hoofd denkt als morgen de wekker gaat 🥴
Haha! Ik heb weinig moeite met opstaan, hoewel ik het ook wel lekker vind om in bed te blijven liggen (zeker nu het zo koud is), al is het dan om te lezen ipv nog even door te slapen. Langer dan een uur of zes slapen lukt meestal gewoon niet.
And who can say why your heart cries, when your love lies? Only time
Alle reacties Link kopieren
Enya schreef:
26-03-2023 23:04
Haha! Ik heb weinig moeite met opstaan, al vind ik het nu het zo koud is wel errug lekker om in bed te blijven liggen, al is het dan om te lezen ipv door te slapen. Langer dan een uur of zes slapen lukt meestal gewoon niet.
Ooh echt 😱

Ik vind opstaan ver schrik ke lijk. Vanaf een uurtje of 10 ofzo kan t wel. Maar morgen gaat dat onding dus weer om 7 ofzo. Voor mn gevoel dus 6 uur....

Ik kan ook vrij slecht tegen te weinig slaap. Uurtje of 8 heb ik eigenlijk wel nodig, maar haal ik zelden door de weeks. 6 uur slaap dan zou ik echt heel moe zijn.

Lekker in bed liggen met de koude dagen vind ik ook heerlijk :)
Zwetser
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
26-03-2023 23:03
Maar 8 kilo? WTF wat een kolos!

Kwartje had even nodig.

Ja grote jongen :heart:
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben altijd heel snel gewend aan de zomertijd. :roll:

Ik had toch wel gehoopt dat ik twee daagjes tot half 6 zou slapen. O_o
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
27-03-2023 04:35
Zo, ik ben altijd heel snel gewend aan de zomertijd. :roll:

Ik had toch wel gehoopt dat ik twee daagjes tot half 6 zou slapen. O_o
Oohnoo, hoezo ben je zo vroeg wakker dan? Want voor je gevoel is t nog een uur vroeger :(
Zwetser
Alle reacties Link kopieren
Ligt viafora eruit? Edit, doet het weer :P
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
27-03-2023 09:23
Ligt viafora eruit? Edit, doet het weer :P
?
Alle reacties Link kopieren
Student201 schreef:
27-03-2023 07:14
Oohnoo, hoezo ben je zo vroeg wakker dan? Want voor je gevoel is t nog een uur vroeger :(
Ik ben meestal rond half 5 wakker en had dus gehoopt dat ik nu iig een paar dagen tot half 6 zou slapen.
Maar mijn lijf is zeer snel gewend aan de zomertijd blijkbaar.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
27-03-2023 10:55
Ik ben meestal rond half 5 wakker en had dus gehoopt dat ik nu iig een paar dagen tot half 6 zou slapen.
Maar mijn lijf is zeer snel gewend aan de zomertijd blijkbaar.
Pfff, lijkt me best vervelend... Heb je maar zo weinig slaap nodig dan?
Wat ga je dan doen als je zo vroeg wakker bent?
Zwetser
Alle reacties Link kopieren
Student201 schreef:
27-03-2023 11:22
Pfff, lijkt me best vervelend... Heb je maar zo weinig slaap nodig dan?
Wat ga je dan doen als je zo vroeg wakker bent?
Het is echt rete-irritant.
Meestal probeer ik om weer in slaap te vallen, wat heel soms lukt. Anders sta ik na een uurtje op.
En als ik echt te moe ben ga ik dan een keer 's middags slapen of om 20 uur naar bed, maar dat doe ik zo min mogelijk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
27-03-2023 04:35
Zo, ik ben altijd heel snel gewend aan de zomertijd. :roll:

Ik had toch wel gehoopt dat ik twee daagjes tot half 6 zou slapen. O_o
Lijkt erop dat jouw biologische klok zendergestuurd is. Een paar keer per dag gelijk gezet met de atoomklok in Frankfurt.
Hmmm... Heb je je coronavaccinaties gehad? Je weet wel, die met ingebouwde chip?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven