Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 29 oktober 2015 om 11:03
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 29 oktober 2015 @ 10:55:
[...]
Wat heb jij gedronken vanmorgen? Azijn?
1 typefout en *pats* afgeserveerd.Is geen typefout maar spelfout, en dat vond jij nogal dom dus dan krijg je hem om je oren ja.
[...]
Wat heb jij gedronken vanmorgen? Azijn?
1 typefout en *pats* afgeserveerd.Is geen typefout maar spelfout, en dat vond jij nogal dom dus dan krijg je hem om je oren ja.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 29 oktober 2015 om 11:39
quote:Chiefseattle schreef op 29 oktober 2015 @ 11:35:
Ach, ik dacht ook een heul ingewikkeld mens te zijn, blijk ik gewoon een simpele ziel te zijn. Honderd jaar therapie voor nodig gehad. He ik ben flauw vandaag, beetje peper heb ik nodig. Geen zout?
Ach, ik dacht ook een heul ingewikkeld mens te zijn, blijk ik gewoon een simpele ziel te zijn. Honderd jaar therapie voor nodig gehad. He ik ben flauw vandaag, beetje peper heb ik nodig. Geen zout?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
donderdag 29 oktober 2015 om 12:06
donderdag 29 oktober 2015 om 12:08
donderdag 29 oktober 2015 om 12:10
quote:GrimbleGrumble schreef op 29 oktober 2015 @ 12:08:
[...]
Als dat betekent dat ze er fabulous uitziet, dan ga ik dat t-shirt direct voor haar kopen. Ze heeft precies dezelfde krullen als ik en mama begrijpt daar helemaal niets van.
Zijn vast wel te googlen .
[...]
Als dat betekent dat ze er fabulous uitziet, dan ga ik dat t-shirt direct voor haar kopen. Ze heeft precies dezelfde krullen als ik en mama begrijpt daar helemaal niets van.
Zijn vast wel te googlen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
donderdag 29 oktober 2015 om 12:10
Hoe dan ook, de tegeltjeswijsheden die ik mijn dochter mee zou willen geven:
- Krijgen is minder leuk dan geven
- Doe nooit wat je wordt gezegd, alleen maar omdat het wordt gezegd
- Geloof nooit wat er wordt gezegd, alleen maar omdat het wordt gezegd.
De rest moet ze zelf maar weten. Dit ook, trouwens, maar ik ga het er met alle macht proberen in te proppen.
- Krijgen is minder leuk dan geven
- Doe nooit wat je wordt gezegd, alleen maar omdat het wordt gezegd
- Geloof nooit wat er wordt gezegd, alleen maar omdat het wordt gezegd.
De rest moet ze zelf maar weten. Dit ook, trouwens, maar ik ga het er met alle macht proberen in te proppen.
IMHO
donderdag 29 oktober 2015 om 12:26
Some get ...er nu erotisch van... Euh neurotisch ... kLEIN verschil.
Twee letters die samen EU vormen.
Is niet meer dan regeltjes..... Stukjes tekst. Theorie en geen praktijk. Geen toetsing, maar alleen vertellen dat het moet. Hoe zoek je zelf maar uit.
Sluit dit topic af. (* EDIT: Is een liefdevol verzoek. Begin gewoon lekker met een schone lei. Lei = bij wijze van spreken. Is iets om op te schrijven. Tpoic is om in te schrijven. einde edit (: *)
Er zijn zoveel nummertjes gemaakt dat het mag.
Ik ga vluchten... Pffffft... Je word er echt moe van.
Mijn leidinggevende van mijn 2e baan zei dan meestal: "Ja, en ik ben pa."
Daar had hij altijd gelijk in. Samen lukt het wel om zijn problemen zodanig op te lossen dat hij meer tijd kreeg om op hoger niveau te gaan werken.
Maar met 3 oren hoor je er bij. Gewoon luisteren en kijken wat kan. Dat kan ook.
Tenzij het 3e oor een app is. Api was de fossiele vorm. Is afkorting.
(* Ander vakjargon of pijler: ONS is een ..... *)
Ik ben weg... Ik kies per ongeluk iets en het past. Api is een ingebouwde applicatie die door heel veel verschillende .... wordt gebruikt. Als het éénmalig. Op een centraal punt aanpassen en dan kan die weer.Dan werkt het overal.
Dat snapt HIER niemand. Dat is een stukje IT. Informatie Technologie.
OPEN een nieuwe topic. Het aantal is gehaald.
Twee letters die samen EU vormen.
Is niet meer dan regeltjes..... Stukjes tekst. Theorie en geen praktijk. Geen toetsing, maar alleen vertellen dat het moet. Hoe zoek je zelf maar uit.
Sluit dit topic af. (* EDIT: Is een liefdevol verzoek. Begin gewoon lekker met een schone lei. Lei = bij wijze van spreken. Is iets om op te schrijven. Tpoic is om in te schrijven. einde edit (: *)
Er zijn zoveel nummertjes gemaakt dat het mag.
Ik ga vluchten... Pffffft... Je word er echt moe van.
Mijn leidinggevende van mijn 2e baan zei dan meestal: "Ja, en ik ben pa."
Daar had hij altijd gelijk in. Samen lukt het wel om zijn problemen zodanig op te lossen dat hij meer tijd kreeg om op hoger niveau te gaan werken.
Maar met 3 oren hoor je er bij. Gewoon luisteren en kijken wat kan. Dat kan ook.
Tenzij het 3e oor een app is. Api was de fossiele vorm. Is afkorting.
(* Ander vakjargon of pijler: ONS is een ..... *)
Ik ben weg... Ik kies per ongeluk iets en het past. Api is een ingebouwde applicatie die door heel veel verschillende .... wordt gebruikt. Als het éénmalig. Op een centraal punt aanpassen en dan kan die weer.Dan werkt het overal.
Dat snapt HIER niemand. Dat is een stukje IT. Informatie Technologie.
OPEN een nieuwe topic. Het aantal is gehaald.
donderdag 29 oktober 2015 om 12:33
quote:GrimbleGrumble schreef op 29 oktober 2015 @ 12:08:
[...]
Als dat betekent dat ze er fabulous uitziet, dan ga ik dat t-shirt direct voor haar kopen. Ze heeft precies dezelfde krullen als ik en mama begrijpt daar helemaal niets van.Vlgs mama zou dat niet moeten kunnen?
[...]
Als dat betekent dat ze er fabulous uitziet, dan ga ik dat t-shirt direct voor haar kopen. Ze heeft precies dezelfde krullen als ik en mama begrijpt daar helemaal niets van.Vlgs mama zou dat niet moeten kunnen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
donderdag 29 oktober 2015 om 13:20
quote:Chiefseattle schreef op 29 oktober 2015 @ 10:40:
Als wij met z'n allen familie zijn, wat zijn de mods dan? Schoonfamilie zeker Altijd maar zeuren over details.
Ik kan ook niet sereneus blijven bij dat topic over sperma hoor. Ik geef gewoon een midlife-crisis de schuld, ben 41, dus dan mag dat. Ik ben geen familie van viva, niet aangetrouwd, niet geadopteerd.
Misschien ben ik wel een heel verweg-familielid van Pipi Langkous want ik heb ongeveer dezelfde haarkleur...of een verre nicht van Michelle Obama vanwege de "verstandige blik"...of ik ben familie van Gerard Jolling vanwege de brede lach....of van Yvonne Jaspers vanwege de brede belangstelling in anderen....of van Mathijs van N vanwege de nieuwsgierigheid. Of van de acteurs in het zwarte schaap vanwege het zwarte schaap.
Als wij met z'n allen familie zijn, wat zijn de mods dan? Schoonfamilie zeker Altijd maar zeuren over details.
Ik kan ook niet sereneus blijven bij dat topic over sperma hoor. Ik geef gewoon een midlife-crisis de schuld, ben 41, dus dan mag dat. Ik ben geen familie van viva, niet aangetrouwd, niet geadopteerd.
Misschien ben ik wel een heel verweg-familielid van Pipi Langkous want ik heb ongeveer dezelfde haarkleur...of een verre nicht van Michelle Obama vanwege de "verstandige blik"...of ik ben familie van Gerard Jolling vanwege de brede lach....of van Yvonne Jaspers vanwege de brede belangstelling in anderen....of van Mathijs van N vanwege de nieuwsgierigheid. Of van de acteurs in het zwarte schaap vanwege het zwarte schaap.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 29 oktober 2015 om 13:26
quote:missie_m schreef op 29 oktober 2015 @ 13:20:
[...]
Ik ben geen familie van viva, niet aangetrouwd, niet geadopteerd.
ik kan me niet herinneren dat ik jou interesse in een ander heb zien tonen.
btw, yvonne jaspers dóet leuk, maar is niet leuk.
heb ik me laten vertellen door mensen die in de redactie werkten
moet je maar net op willen lijken dus
[...]
moet je maar net op willen lijken dus
donderdag 29 oktober 2015 om 13:32
quote:Morrigan- schreef op 29 oktober 2015 @ 13:26:
[...]
moet je maar net op willen lijken dusToch is het zo, ....maar soms ook helemaal niet ...
[...]
moet je maar net op willen lijken dusToch is het zo, ....maar soms ook helemaal niet ...
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 29 oktober 2015 om 13:41
quote:Morrigan- schreef op 29 oktober 2015 @ 13:26:
[...]
moet je maar net op willen lijken dusEr zijn hier een hoop nichten en zussen van Yvon
[...]
moet je maar net op willen lijken dusEr zijn hier een hoop nichten en zussen van Yvon
donderdag 29 oktober 2015 om 13:57
quote:missie_m schreef op 29 oktober 2015 @ 13:20:
[...]
Zwarte schapen?
Ja hoor je bent dus gewoon familie van mij.!
[...]
Zwarte schapen?
Ja hoor je bent dus gewoon familie van mij.!