Napraattopic deel 39

19-10-2015 12:14 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik miste al een zebra Enn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 21:24:

Welke forummers zijn dat dan?

Namen en rugnummers..

haaaaai Rosemetijs.

Dat jij nou toch als eerste reageert zeg!

Fijn om jou direct te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 27 oktober 2015 @ 21:25:

[...]

haaaaai Rosemetijs.

Dat jij nou toch als eerste reageert zeg!

Fijn om je direct te lezen. Nou om je uit de droom te helpen ik ben er iig niet 1 van..
Nee, natuurlijk niet.

Dat beweer ik ook niet.

Ik ga ook geen namen en rugnummers noemen (want die weet ik niet) en iedereen die heeft opgelet in die tijd herinnert zich nog het topic: 'De ballenbak'.

Ik wel, gezellig topic was het met Johanna, en dat is een nick die allang niet meer bestaat
enn wijzigde dit bericht op 27-10-2015 21:53
Reden: EDIT: Erbij geplaatst dat ik geen studie maak van wie wie nou is op dit forum. Maar historie bepaalt de toekomst en de toekomst is zo....
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar goed er is hier ook een forumster die al jarenlang wegkomt met haar Nederlanders en blankenhaat maar wel zo uitgekookt is om altijd net op het randje te blijven en de vermoorde onschuld uit te hangen als ze er op gewezen wordt.
quote:Enn schreef op 27 oktober 2015 @ 21:23:

Ik krijg zeer waarschijnlijk zo een ban of een waarschuwing. Fashion Victim vermoedelijk ook.

Afijn;

Sanoma biedt een groep websitebezoekers hier al jaren de ruimte zonder stelling in te nemen omdat ze hen in 2010 noodgedwongen geband hebben van hun andere fora.

http://www.volkskrant.nl/ ... ite-van-libelle~a1012289/

Dit is de groep die al jaren stelselmatig Actueel op het VF beheersen.

In het mod topic ben ik gegumd en hier dan maar verder.Wat een ontzettende lafhartige manier van modereren houden ze er toch op na.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ik krijg zeer waarschijnlijk zo een ban of een waarschuwing. Fashion Victim vermoedelijk ook.

Afijn;

Sanoma biedt een groep websitebezoekers hier al jaren de ruimte zonder stelling in te nemen omdat ze hen in 2010 noodgedwongen geband hebben van hun andere fora.

In het mod topic ben ik gegumd en hier dan maar verder.Daar mogen ze eens iets aan doen, want het loopt nu wel echt de spuigaten uit.
Life is short. Eat dessert first.

Afijn;

In het mod topic ben ik gegumd en hier dan maar verder.

Gelukkig geen Emile aanhangers

Nu even serieus, ik zit het net te lezen daar. Ben ook erg benieuwd naar wat er voor een antwoord komt. Als die er al komt.
Dat komt niet.
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 21:28:

Maar goed er is hier ook een forumster die al jarenlang wegkomt met haar Nederlanders en blankenhaat maar wel zo uitgekookt is om altijd net op het randje te blijven en de vermoorde onschuld uit te hangen als ze er op gewezen wordt.Ach ja; als je het ook hebt over 1 koekje bij de koffie dan is dat blankenhaat, racisme en nederlanderhaat. grow up, zeg. And get meteen real ook en zo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Maar goed er is hier ook een forumster die al jarenlang wegkomt met haar Nederlanders en blankenhaat maar wel zo uitgekookt is om altijd net op het randje te blijven en de vermoorde onschuld uit te hangen als ze er op gewezen wordt.Allemaal aanpakken als dat zo is. Nu pakken ze niks aan.
quote:Nouschi schreef op 27 oktober 2015 @ 21:09:

[...]

Zonder fouten.Elk nadeel heb zun voordeel
Je bent zelf een theepot
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 oktober 2015 @ 21:28:

[...]

Wat een ontzettende lafhartige manier van modereren houden ze er toch op na.Ja. Ruggengraatloze zoutzakken zijn het. En dan bedoel ik nog niet eens die stagiaires/uitzendkrachten die het vuile werk op mogen knappen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 21:31:

[...]

Ja. Ruggengraatloze zoutzakken zijn het. En dan bedoel ik nog niet eens die stagiaires/uitzendkrachten die het vuile werk op mogen knappen.Idd die hebben beleid uit te voeren dat Sanoma hen heeft toebedeeld.
Enn, ik kom van het libelleforum.

En heb die tijd meegemaakt, en ben er toen op afgehaakt.

Maar de mensen waar het in dat krantenartikel over ging werden NIET geband van het libelleforum hoor. Daar werd gewoon de pijler 'mens en maatschappij' (of zoiets, ik weet niet meer hoe het heette) van het forum gehaald. Zoals hier ook vaak voorgesteld wordt voor actueel. Gevolg: het groepje wat daar op die pijler te keer ging nam daarna het hele forum over.

Reistopic: binnen twee pagina's ging het over de islam.

Hoofdpijn: binnen twee pagina's ging het over de islam.

Help, mijn man gaat vreemd: binnen twee pagina's ging het over de islam.

(En speciaal voor Yasmijn) witte kersttruien: binnen twee pagina's ging het over de islam.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 27 oktober 2015 @ 21:32:

Gevolg: het groepje wat daar op die pijler te keer ging nam daarna het hele forum over.

(En speciaal voor Yasmijn) witte kersttruien: binnen twee pagina's ging het over de islam.Goh.... ik zie een best wel herkenbaar patroon.
quote:Enn schreef op 27 oktober 2015 @ 21:28:

Nee, natuurlijk niet.

Dat beweer ik ook niet.

Ik ga ook geen namen en rugnummers noemen en iedereen die heeft opgelet in die tijd herinnert zich nog het topic: 'De ballenbak'.

Ik wel, gezellig topic was het met Johanna, en dat is een nick die allang niet meer bestaat

De ballenbak was toch juist omdat hier op Viva een bannenregen was?

Nou heb ik op libelle wel een ban maar niet voor racisme etc.. trouwens op babybrabbel heb ik ook een permaban

Maar goed er is hier ook een forumster die al jarenlang wegkomt met haar Nederlanders en blankenhaat maar wel zo uitgekookt is om altijd net op het randje te blijven en de vermoorde onschuld uit te hangen als ze er op gewezen wordt.Pfft. Die heb ik anders nooit zien schrijven dat (al haar vrienden vonden dat) alle Nederlanders maar aan het gas moesten. En ze heeft natuurlijk best een punt. Ik bedoel: van een bepaald contingent Nederlanders word ik nou ook niet echt blij.
quote:feow schreef op 27 oktober 2015 @ 21:32:

Enn, ik kom van het libelleforum.

En heb die tijd meegemaakt, en ben er toen op afgehaakt.

Maar de mensen waar het in dat krantenartikel over ging werden NIET geband van het libelleforum hoor. Daar werd gewoon de pijler 'mens en maatschappij' (of zoiets, ik weet niet meer hoe het heette) van het forum gehaald. Zoals hier ook vaak voorgesteld wordt voor actueel. Gevolg: het groepje wat daar op die pijler te keer ging nam daarna het hele forum over.

(En speciaal voor Yasmijn) witte kersttruien: binnen twee pagina's ging het over de islam.Niks nieuws onder de zon dus
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 oktober 2015 @ 21:30:

[...]

Ach ja; als je het ook hebt over 1 koekje bij de koffie dan is dat blankenhaat, racisme en nederlanderhaat. grow up, zeg. And get meteen real ook en zo. get zelf maar eens real ook en zo..
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 21:34:

[...]

De ballenbak was toch juist omdat hier op Viva een bannenregen was?

Nou heb ik op libelle wel een ban maar niet voor racisme etc.. trouwens op babybrabbel heb ik ook een permaban Ja, en toen het op Libelle (andersom dus) zo was openden zij hier een topic genaamd de Ballenbak.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 27 oktober 2015 @ 21:35:

[...]

Niks nieuws onder de zon dus

Nope behalve dan men er hier de ballen blijkbaar niet voor heeft.

Ballen uit de ballenbak vanzelfsprekend.
quote:Enn schreef op 27 oktober 2015 @ 21:35:

[...]

Ja, en toen het op Libelle (andersom dus) zo was openden zij hier een topic genaamd de Ballenbak.O dat weet ik niet..
quote:Enn schreef op 27 oktober 2015 @ 21:32:

[...]

Idd die hebben beleid uit te voeren dat Sanoma hen heeft toebedeeld.Je kunt ze hooguit aanrekenen dat ze erin meegaan. Ik bedoel: ik zou niet dood gevonden willen worden als mod hier, Maar ja, je zult maar wanhopig op zoek zijn naar een stage omdat je anders je opleiding niet kunt voltooien.
quote:rosemetijs schreef op 27 oktober 2015 @ 21:36:

[...]

O dat weet ik niet..

jah maar Enn wel. Ik was de enige die met Johanna praatte in het begin.

Niet dat zij dat nou een enorm succes vond hoor maar alla.

Later arriveerden alle matties en daarna kwam het echt heel gezellig en goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven