Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 12 maart 2017 om 14:00
zondag 12 maart 2017 om 14:11
quote:Lady_Voldemort schreef op 12 maart 2017 @ 13:55:
Welkom King
Wat leuk dat je de weg hebt weten te vinden naar de Napraat. Je zult merken dat hier vogels rondhangen van allerlei pluimage. In dit topic wordt gelachen, gehuild, ruzie gemaakt en vriendschap gesloten. Ik hoop dat je je heel snel thuis zult voelen hier!
Oh, en kijk uit voor ene Emperor, die is niet te vertrouwen
emperor? wat een grootheidswaanzin zo'n naam.
bedankt voor het warme welkom, nu kan het niet meer mis gaan!
Welkom King
Wat leuk dat je de weg hebt weten te vinden naar de Napraat. Je zult merken dat hier vogels rondhangen van allerlei pluimage. In dit topic wordt gelachen, gehuild, ruzie gemaakt en vriendschap gesloten. Ik hoop dat je je heel snel thuis zult voelen hier!
Oh, en kijk uit voor ene Emperor, die is niet te vertrouwen
emperor? wat een grootheidswaanzin zo'n naam.
bedankt voor het warme welkom, nu kan het niet meer mis gaan!
zondag 12 maart 2017 om 15:38
quote:Ttass30 schreef op 12 maart 2017 @ 14:04:
[...]
Die was ook wel behoorlijk bezig.
Oke, dat geloof ik ook wel, maar dan nog.
Ik zie wel meer mensen enorm op de man spelen, racistisch zijn of 'negatief forummen'.
En die hebben geen ban.
Maar ja, die komen hopelijk vanzelf een keer aan de beurt inderdaad.
[...]
Die was ook wel behoorlijk bezig.
Ik zie wel meer mensen enorm op de man spelen, racistisch zijn of 'negatief forummen'.
En die hebben geen ban.
Maar ja, die komen hopelijk vanzelf een keer aan de beurt inderdaad.
zondag 12 maart 2017 om 20:23
quote:vrouwjagersma schreef op 12 maart 2017 @ 20:19:
Als ik nog één keer moet lezen dat mensen de maakbaarheid van het leven maar moeten accepteren en dat orgaantransplantaties derhalve onzinnig zijn, dan maak ik een puppet aan om op actueel te gaan schelden.De maakbaarheid accepteren?
Als ik nog één keer moet lezen dat mensen de maakbaarheid van het leven maar moeten accepteren en dat orgaantransplantaties derhalve onzinnig zijn, dan maak ik een puppet aan om op actueel te gaan schelden.De maakbaarheid accepteren?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 12 maart 2017 om 21:03
quote:feow schreef op 12 maart 2017 @ 20:23:
[...]
De maakbaarheid accepteren?Ja. En ik begrijp dat ik vanwege mijn achtergrond hier wellicht iets overgevoelig in ben, maar mensen van krap 30 die dood gaan, daar kan ik geen vrede mee hebben. Ik vind het verregaand aanmatigend om maar te stellen dat het leven niet maakbaar is en dat mensen maar moeten accepteren dat niet iedereen 90 wordt.
[...]
De maakbaarheid accepteren?Ja. En ik begrijp dat ik vanwege mijn achtergrond hier wellicht iets overgevoelig in ben, maar mensen van krap 30 die dood gaan, daar kan ik geen vrede mee hebben. Ik vind het verregaand aanmatigend om maar te stellen dat het leven niet maakbaar is en dat mensen maar moeten accepteren dat niet iedereen 90 wordt.
zondag 12 maart 2017 om 21:13
zondag 12 maart 2017 om 22:56
quote:vrouwjagersma schreef op 12 maart 2017 @ 20:19:
Als ik nog één keer moet lezen dat mensen de maakbaarheid van het leven maar moeten accepteren en dat orgaantransplantaties derhalve onzinnig zijn, dan maak ik een puppet aan om op actueel te gaan schelden.
Hear hear!
Orgaantransplantaties zijn net zo onzinnig als maanden chemotherapie, immuuntherapie, bestraling. (Wie heeft op die manier zijn leven verlengd? Oh ja...)
Als ik nog één keer moet lezen dat mensen de maakbaarheid van het leven maar moeten accepteren en dat orgaantransplantaties derhalve onzinnig zijn, dan maak ik een puppet aan om op actueel te gaan schelden.
Hear hear!
Orgaantransplantaties zijn net zo onzinnig als maanden chemotherapie, immuuntherapie, bestraling. (Wie heeft op die manier zijn leven verlengd? Oh ja...)
maandag 13 maart 2017 om 00:12
quote:gedanst schreef op 12 maart 2017 @ 15:38:
[...]
En die hebben geen ban.
Maar ja, die komen hopelijk vanzelf een keer aan de beurt inderdaad.Precies, je moet ergens beginnen. Elke idioot minder haalt het gemiddelde weer omhoog toch?
[...]
En die hebben geen ban.
Maar ja, die komen hopelijk vanzelf een keer aan de beurt inderdaad.Precies, je moet ergens beginnen. Elke idioot minder haalt het gemiddelde weer omhoog toch?