Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 mei 2017 om 19:34
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 19:32:
[...]
Ja, dat. Zo stond 'de mod' nog helemaal open voor suggesties en gaf zelfs aan het ook niet lekker werken te vinden zo, en zo werd alles gewoon weer gegumd .
No worries, alles is opgeslagen.
Nee, geen hele vivabestanden/lijsten en andere enge zaken, en ja wel van deze vrij normale verzoeken gezien de 'openheid' die CM ons bood.
[...]
Ja, dat. Zo stond 'de mod' nog helemaal open voor suggesties en gaf zelfs aan het ook niet lekker werken te vinden zo, en zo werd alles gewoon weer gegumd .
No worries, alles is opgeslagen.
Nee, geen hele vivabestanden/lijsten en andere enge zaken, en ja wel van deze vrij normale verzoeken gezien de 'openheid' die CM ons bood.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 1 mei 2017 om 19:35
quote:Knuffelheks schreef op 01 mei 2017 @ 19:34:
Ik zei dat de suggestie van mailen wellicht niet zo'n goede was omdat de mail onwaarschijnlijk vaak niet aankomt, en hoe we dan moesten weten dat er wat mee gedaan werd.
Klopt
Ik zei dat de suggestie van mailen wellicht niet zo'n goede was omdat de mail onwaarschijnlijk vaak niet aankomt, en hoe we dan moesten weten dat er wat mee gedaan werd.
Klopt
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 1 mei 2017 om 19:38
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 19:33:
[...]
Jij zult geen last van haar hebben nee. En ik kan je zo een lijstje geven van personen die ook geen last van haar zullen krijgen.
Kan ik daar iemand de schuld van geven of ligt het helemaal alleen aan mezelf?
[...]
Jij zult geen last van haar hebben nee. En ik kan je zo een lijstje geven van personen die ook geen last van haar zullen krijgen.
Kan ik daar iemand de schuld van geven of ligt het helemaal alleen aan mezelf?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 1 mei 2017 om 19:40
quote:Knuffelheks schreef op 01 mei 2017 @ 19:34:
Enfin.
Dit waren de 5 minuten openheid van de Mods voor dit jaar.
Nah.
Ik stond net zo lekker overeind te blijven tussen de gumwatjegummenkuntensnel!
Tot jij mij ging quoten...
Enfin.
Dit waren de 5 minuten openheid van de Mods voor dit jaar.
Nah.
Ik stond net zo lekker overeind te blijven tussen de gumwatjegummenkuntensnel!
Tot jij mij ging quoten...
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 1 mei 2017 om 19:40
maandag 1 mei 2017 om 19:43
quote:Eleonora-1 schreef op 01 mei 2017 @ 19:40:
[...]
Mijn kind niet hoor overigens.
Maar mijn verkering heeft wél een tampeloeris met mythische afmetingen.
Schijnt.
Dat heeft zijn 'soort'.
Specificeer 'soort'
Mannen in het algemeen?
Aardige mannen?
Mannen met baarden?
[...]
Mijn kind niet hoor overigens.
Maar mijn verkering heeft wél een tampeloeris met mythische afmetingen.
Schijnt.
Dat heeft zijn 'soort'.
Specificeer 'soort'
Mannen in het algemeen?
Aardige mannen?
Mannen met baarden?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 1 mei 2017 om 19:45
maandag 1 mei 2017 om 19:46
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 19:41:
[...]
Kolere zeg, 138362 berichten
Een maand of wat geleden kreeg ik mail. Ik had de meeste berichten van iedereen en of ik een interview wilde geven. Niet, dus.
Maar oneliners, plus 1,knippen, jatten en plakken , yep, etc doen wonderen voor je statistieken, hoor.
[...]
Kolere zeg, 138362 berichten
Een maand of wat geleden kreeg ik mail. Ik had de meeste berichten van iedereen en of ik een interview wilde geven. Niet, dus.
Maar oneliners, plus 1,knippen, jatten en plakken , yep, etc doen wonderen voor je statistieken, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.