Napraattopic deel 82
woensdag 3 mei 2017 om 13:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 3 mei 2017 om 15:39
quote:ThunderassMan schreef op 03 mei 2017 @ 15:36:
[...]
Ik dacht eerst: 'haha, wat een leuk grapje. Anagramoplosser, gheghe, zoiets bestaat toch niet?' 'Ik word voor het lapje gehouden. Charlotte steekt de draak in mij. (Niet de eerder vermelde blauwe draak)'
Maar wat blijkt? Zo'n geval bestaat echt en blijkt mij te voorzien van up2date nickchangewisselingoplossingen.
Ik ben weer helemaal b(l)ij.
Thnx.
[...]
Ik dacht eerst: 'haha, wat een leuk grapje. Anagramoplosser, gheghe, zoiets bestaat toch niet?' 'Ik word voor het lapje gehouden. Charlotte steekt de draak in mij. (Niet de eerder vermelde blauwe draak)'
Maar wat blijkt? Zo'n geval bestaat echt en blijkt mij te voorzien van up2date nickchangewisselingoplossingen.
Ik ben weer helemaal b(l)ij.
Thnx.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 3 mei 2017 om 16:17
quote:MaryCrawley schreef op 03 mei 2017 @ 16:14:
Zo jammer wat er nu gebeurt op het suggestie topic.
Het begon echt mooi. En ik zal wel naïef zijn maar ik had serieus goede hoop.Had jij verwacht dat degenen waardoor mensen wegblijven van Actueel zich niet zouden laten horen?
Zo jammer wat er nu gebeurt op het suggestie topic.
Het begon echt mooi. En ik zal wel naïef zijn maar ik had serieus goede hoop.Had jij verwacht dat degenen waardoor mensen wegblijven van Actueel zich niet zouden laten horen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 3 mei 2017 om 16:33
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2017 @ 16:17:
[...]
Had jij verwacht dat degenen waardoor mensen wegblijven van Actueel zich niet zouden laten horen?
Nee maar ik had gehoopt dat het enigzins constructief zou blijven en/of op tijd gesloten zou worden.
Dom van me, dit zat eraan te komen natuurlijk. Maar ik vind het oprecht jammer.
[...]
Had jij verwacht dat degenen waardoor mensen wegblijven van Actueel zich niet zouden laten horen?
Nee maar ik had gehoopt dat het enigzins constructief zou blijven en/of op tijd gesloten zou worden.
Dom van me, dit zat eraan te komen natuurlijk. Maar ik vind het oprecht jammer.
woensdag 3 mei 2017 om 16:51
quote:-Kia-Ora- schreef op 03 mei 2017 @ 13:59:
[img]http://1.bp.blogspot.com/-oT3hq249vEQ/U ... smiley.png[/img]
[img]http://1.bp.blogspot.com/-oT3hq249vEQ/U ... smiley.png[/img]
woensdag 3 mei 2017 om 16:53
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2017 @ 16:17:
[...]
Had jij verwacht dat degenen waardoor mensen wegblijven van Actueel zich niet zouden laten horen?Dat lag inderdaad in de lijn der verwachting als er in de openingspost wordt aangegeven dat je naast suggesties doen ook met elkaar in gesprek erover kunt gaan. Niet echt slim in mijn ogen.
[...]
Had jij verwacht dat degenen waardoor mensen wegblijven van Actueel zich niet zouden laten horen?Dat lag inderdaad in de lijn der verwachting als er in de openingspost wordt aangegeven dat je naast suggesties doen ook met elkaar in gesprek erover kunt gaan. Niet echt slim in mijn ogen.
woensdag 3 mei 2017 om 16:54
quote:MaryCrawley schreef op 03 mei 2017 @ 16:33:
[...]
Dom van me, dit zat eraan te komen natuurlijk. Maar ik vind het oprecht jammer.Is ook jammer. Maar ja; het is meteen ook wel heel erg duidelijk.
[...]
Dom van me, dit zat eraan te komen natuurlijk. Maar ik vind het oprecht jammer.Is ook jammer. Maar ja; het is meteen ook wel heel erg duidelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 3 mei 2017 om 17:22
quote:Knuffelheks schreef op 03 mei 2017 @ 17:10:
Ik weet het niet, heb 2 ook gekeken maar het is wel heel erg duister en ik kan toch best wat hebben.
Kijk sense 8 en the walking dead bv ook.
Nu ben ik weer nieuwsgierig
Tja sense 8 en walking dead zijn " anders" duister.
Wat jij gisteren gezien hebt overschrijd misschien een bepaalde morele grens voor jou?
Ik weet het niet, heb 2 ook gekeken maar het is wel heel erg duister en ik kan toch best wat hebben.
Kijk sense 8 en the walking dead bv ook.
Wat jij gisteren gezien hebt overschrijd misschien een bepaalde morele grens voor jou?
woensdag 3 mei 2017 om 17:28
quote:Ana_Isabel_ schreef op 03 mei 2017 @ 17:22:
[...]
Dat weet ik niet, eigenlijk. Ik ben niet zo moralistisch van nature.
De slechtheid van mensen denk ik, dat wordt hier wel vrij expliciet in beeld gebracht.
Ging echt met een naar gevoel naar bed
[...]
Dat weet ik niet, eigenlijk. Ik ben niet zo moralistisch van nature.
De slechtheid van mensen denk ik, dat wordt hier wel vrij expliciet in beeld gebracht.
Ging echt met een naar gevoel naar bed